Zakochana - wpadłam jak śliwka w kompot - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-06-01, 22:42   #1
lisica93
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 27

Zakochana - wpadłam jak śliwka w kompot


Cześć.
Może na początek się przedstawię króciutko - mam 23 lata (jeszcze nieskończone ), studiuję, trochę dorabiam - więc tak standardowo, pewnie jak wiele z Was tutaj.
Generalnie jest u mnie nie najgorzej (a piszę o tym, żeby poszukać przyczyny - której nie mogę znaleźć - czegoś o czym zaraz niżej napiszę) - mam jedną zaufaną przyjaciółkę, z rodzicami mam dobre kontakty, nie jestem (chyba, choć teraz już nie wiem) jakaś głupia, wygląd - nie mnie oceniać - mówią, że ładnie wyglądam, ale ja mam milion kompleksów (albo inaczej - raz uważam że jest super, a raz chcialabym się schować w wór po ziemniakach). Jestem - niestety - chyba trochę pracoholiczką i cierpię na nadmiar ambicji. Nie mam niestety zbyt wielu znajomych - skończyłam pracę, w której miałam ich mnóstwo i teraz jest kiepsko. Ale jedna kochana przyjaciółka mi w sumie wystarcza

NIGDY nie byłam w związku. Zastanawiam się, co jest ze mną nie tak. Znaczy to nie jest tak, że nie miałam relacji damsko-męskich, nie jestem nawet dziewicą, ale nigdy nie byłam w czymś co mogłabym nazwać związkiem. Przypadkiem, chwilą zapomnienia, tyle. Mam 23 lata, nigdy nie miałam chłopaka. Jestem jednym wielkim paradoksem. Parę razy byłam zauroczona, ale szybko mi przechodziło. Generalnie byli to "ładni chłopcy".

A teraz - stało się - poczułam więź emocjonalną. Widziałam go tylko kilka razy na korytarzu wydziału. Studiujemy na jednym roku, ale u nas na roku jest ponad 300 osób, 12 grup po ponad 30 osób, jesteśmy w innych grupach, więc nie widujemy się często.
On jest 2 lata młodszy ode mnie (to mój drugi kierunek).