^^ Sen nocy letniej ^^ - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-10-06, 17:58   #1
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Talking

^^ Sen nocy letniej ^^



Witajcie

Jako ze pogoda srednio dopisuje...nawet w hiszpanii mojej piknej postanowilam zrobic cos takiego..pol na pol kolorystycznie zwiazanego z latem ale jednak ciut ciemniej wprowadzajac w nastroj jesienny

mam nadzieje ze sie spodoba moja kombinacja bo nawymyslalaaaam jak szalona

kosmetyki

roz rimmel+ odrobina pomaranczowego cienia dla blysku ten sam cien na ustach cienie:
inglot pomarancz matt 701 na to shine 129
inglot matrix991 shine 115 (odcienie morskie)
inglot amc 67 granat na zalamaniu powieki + bell planete czarny.

tusz loreal architect (wybaczcie rzesy ale nie chcialo mi sie nimi bawic zbytnio )
no i to by bylo na tyle


takze coz mi pozostaje jak tylko zyczyc milego ogladania ;*
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN7422 copy.jpg (102,4 KB, 354 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN7466 copy.jpg (94,6 KB, 540 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN7509 copy.jpg (81,8 KB, 337 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN7470 copy.jpg (93,1 KB, 301 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg xs2.jpg (74,2 KB, 294 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg xs1.jpg (108,6 KB, 283 załadowań)
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:04   #2
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 664
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Bardzo egzotyczny, na MM jeszcze takiego nie było
Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje makijaże, masz milion pomysłów.
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:07   #3
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez żurawinka Pokaż wiadomość
Bardzo egzotyczny, na MM jeszcze takiego nie było
Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje makijaże, masz milion pomysłów.
bardziej egzotycznie vby wygladalo gdybym miala mocniejszy pomarancz bo ten moj taki lekko pomaranczowy i te turkusy tez nieco inne w zalozeniu mialy byc ale cos mnie cienie dzisiaj nie sluchaly
ale ciesze sie ze podoba sie
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:13   #4
linkaa1987
Zadomowienie
 
Avatar linkaa1987
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 1 257
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

bejbee szalejesz
pierw pomyślała,-dziwne kolorki.. potem otworzyłam zdjęcia i... ślina pociekła teraz mi ją zbieraj :P hehe miodzio i ten pomarańcz bardzo fajny, taki perłow0-metaliczny
__________________
Throw your sticks and stones
Throw your bombs and your blows
But you're not gonna break my soul...
linkaa1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:15   #5
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Pieknie i seksownie!!!
__________________

..::..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that´s why it is called the present..::..


fruity jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:28   #6
1141655
Zakorzenienie
 
Avatar 1141655
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 21 227
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

http://www.wizaz.pl/forum/attachment...5&d=1223308353 piekne zdjecie Candy
Niesamowicie cieniujesz, masz niesamowite pomysły świetnie
__________________
http://agicosmoholic.blogspot.com/ Mój wlasny, prywatny blog.

http://perfekcyjniewdomu.blogspot.com/
Mój drugi, prywatny, trochę o porządkach
1141655 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 18:51   #7
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez linkaa1987 Pokaż wiadomość
bejbee szalejesz
pierw pomyślała,-dziwne kolorki.. potem otworzyłam zdjęcia i... ślina pociekła teraz mi ją zbieraj :P hehe miodzio i ten pomarańcz bardzo fajny, taki perłow0-metaliczny
anoooo dziwne kolorki bo niby do siebie nie pasuja a najpierw dalam matowy pomarancz bo ten perlowy delikatniejszy a chcialam wiekszy kontrast
chyba zaczne sie bawic takimi kolorami co to ..."nie pasuja do siebie"


Cytat:
Napisane przez fruity Pokaż wiadomość
Pieknie i seksownie!!!
Dziekiii bejb

Cytat:
Napisane przez 1141655 Pokaż wiadomość
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...5&d=1223308353 piekne zdjecie Candy
Niesamowicie cieniujesz, masz niesamowite pomysły świetnie

Dzieki powiem Ci ze cieniowanie najmniej czasu mi tu zajelo duzo wiecej wymyslanie kolorow
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:05   #8
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

ale fajowy pomysł!
bardzo mi sie podoba.
i nie wiadomo czy kolorki pasują do siebie czy zgrzytają.


Aleś bidulko zmęczona
idź mi spać i to już :P
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:07   #9
Nohemi
Wtajemniczenie
 
Avatar Nohemi
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Z góry. :)
Wiadomości: 2 396
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Jak zwykle pięknie, no ileż można
__________________
Ninja bez opaski jest jak kot bez ogona.


Nohemi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:09   #10
antii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 599
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

kurcze, super wyszło
uzyskałaś piękne kolory a usta
__________________
Wszystko o lakierach i nie tylko
http://ecosmetics.blogspot.com/



antii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:09   #11
Jeanne90
Zakorzenienie
 
Avatar Jeanne90
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 842
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Przepięknie, nie ma żadnych zastrzeżeń bo jest perfekcyjnie
__________________
Jeanne90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:24   #12
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez froggie Pokaż wiadomość
ale fajowy pomysł!
bardzo mi sie podoba.
i nie wiadomo czy kolorki pasują do siebie czy zgrzytają.


Aleś bidulko zmęczona
idź mi spać i to już :P

eee no Zabuuul tu to jeszcze nie widac zmeczenia bo nawet nie mam oczek opuchnietych :P a jak rano wstaje to takie worki ze lohohooo :P:P

Cytat:
Napisane przez Nohemi Pokaż wiadomość
Jak zwykle pięknie, no ileż można
ano troche mooozna chyba

Cytat:
Napisane przez antii Pokaż wiadomość
kurcze, super wyszło
uzyskałaś piękne kolory a usta
Dzieki

Cytat:
Napisane przez Jeanne90 Pokaż wiadomość
Przepięknie, nie ma żadnych zastrzeżeń bo jest perfekcyjnie
nooo ja bym miala kilka ale co do pierwszego zamyslu a efektu koncowego no ale..wszystkiego miec nie mozna

Dzieki dziewczyny
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:31   #13
gerda203
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 134
Send a message via Skype™ to gerda203
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

:sli na: co tu więcej mówić Zeresztą wiesz Candy jaki mam stosunek do Twoich makijaży pozdrawiam
gerda203 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:57   #14
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 912
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cudownie
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 19:58   #15
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez gerda203 Pokaż wiadomość
:sli na: co tu więcej mówić Zeresztą wiesz Candy jaki mam stosunek do Twoich makijaży pozdrawiam
Dzieki bejb dzieki

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
Cudownie
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:03   #16
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Jak zwykle swietnie
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:13   #17
BADweasel
Raczkowanie
 
Avatar BADweasel
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 282
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

cudowności: uwielbiam twoje łąmanie konwencji inna kwestia,z ę Tobie bardzo te kolory pasują - niestety, ja w takim zestawieniu wyglądałabym fatalnie
no ale zawsze mogę nacieszyć oczka Tobą
__________________
nieuleczalnie chora na życie...

BADweasel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:15   #18
Vic87
Rozeznanie
 
Avatar Vic87
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Z tej samej okolicy co mój lap :)
Wiadomości: 795
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

O matko!



cudnie
__________________
http://annamazur.com.pl - fotografia

Vic87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:41   #19
dzwoneczek186
Rozeznanie
 
Avatar dzwoneczek186
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Kevelaer, Niemcy
Wiadomości: 753
GG do dzwoneczek186
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Co za kolory! Co tez u Ciebie w glowie musi sie dziac. Burza mozgow! jak te kolory polaczyc. Niby dziwnie, ale SWIETNIE!
dzwoneczek186 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 20:44   #20
MalvinkaxD
Raczkowanie
 
Avatar MalvinkaxD
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 73
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

niesamowity ten pomarańcz... jak zwykle genialnie...
__________________
' I got the poison, I got the remedy... '

' I fell in love, in love with you suddenly
There’s no place else I could be, but here in your arms...' P.
MalvinkaxD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:10   #21
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Candy podoba mi się i to nawet bardzo a to dlatego,że uwielbiam takie nietypowe,nowe,wymyslne makijaze,do wykonania nie mam zastrzezen no i duzy plus za świetnie dobrany odcien pomadki super
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:12   #22
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
Jak zwykle swietnie
dzieki

Cytat:
Napisane przez BADweasel Pokaż wiadomość
cudowności: uwielbiam twoje łąmanie konwencji inna kwestia,z ę Tobie bardzo te kolory pasują - niestety, ja w takim zestawieniu wyglądałabym fatalnie
no ale zawsze mogę nacieszyć oczka Tobą

nooo ja nie wiem nie wiem wieeeeeesz...czesto sie wydaje nam zeee jakies kolory zupelnie nam nie beda pasowaly po prostu trzeba znalezc dla siebie kombinacje..jak polozyc cienie( do ksztaltu oka) no i jak je polaczyc myysle ze przy dobrym polaczeniu taka kolorystyka by pasowala wielu osobom ale niekoniecznie tak polozone

Cytat:
Napisane przez Vic87 Pokaż wiadomość
O matko!



cudnie
wstaaawaaaj :P

Cytat:
Napisane przez dzwoneczek186 Pokaż wiadomość
Co za kolory! Co tez u Ciebie w glowie musi sie dziac. Burza mozgow! jak te kolory polaczyc. Niby dziwnie, ale SWIETNIE!
co w glowie..a burdel jakis zapewne:P:P cieni mi brakuje trocheee na nowe pomysly

Cytat:
Napisane przez MalvinkaxD Pokaż wiadomość
niesamowity ten pomarańcz... jak zwykle genialnie...
Dzieki
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:14   #23
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez GiGa007 Pokaż wiadomość
Candy podoba mi się i to nawet bardzo a to dlatego,że uwielbiam takie nietypowe,nowe,wymyslne makijaze,do wykonania nie mam zastrzezen no i duzy plus za świetnie dobrany odcien pomadki super

aaa klops:P bo pomadka to tez cien heheh wiec dziwne by bylo gdyby nie pasowala na blyszczyk walnelam cien i juu ha i o dziwo sie nawet trzymalo
dzieki bejb
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:15   #24
sharlottek
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Wiadomości: 3 793
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

uwielbiam Twoj sposob cieniowania
sharlottek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:16   #25
GiGa007
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 2 540
GG do GiGa007
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

no to faktycznie klops w każdym badz razie fajnie to wygląda
__________________
Wiedziałam jak chcę żyć
Wiedziałam kim chcę być
Jak mam walczyć by wygrać swoja walkę
Nie było łatwo i ludzie byli źli
Bóg jeden wie jak dałam sobie radę...


MAZDA RX 8

.........OUT OF YOUR LEAGUE.........
GiGa007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:21   #26
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez sharlottek Pokaż wiadomość
uwielbiam Twoj sposob cieniowania
a to cieszy mnie to bardzo
Cytat:
Napisane przez GiGa007 Pokaż wiadomość
no to faktycznie klops w każdym badz razie fajnie to wygląda
no ciesze sie ja pomadek nie mam..jakos mi umknely w zbiorach bo nie lubie za bardzo..jedyna jaka mam to czerwien a reszta kolorow na ustach jak juz sa to pewnie cienie aleee niedlugo powieksze nieco zapasy moje sadze ze o cienie pewnie ale moze jakies blyszczyki sie znajda kolorowe tez
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:25   #27
adusik
Zadomowienie
 
Avatar adusik
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 1 406
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

zakochałam się przecudownie!
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=392868


---------------------------------------------

zaczynam blogować: http://shawl.bloblo.pl/

http://shawl.maxmodels.pl





adusik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:27   #28
nefernefer35
Zakorzenienie
 
Avatar nefernefer35
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 4 392
Wpisy w blogu: 1
GG do nefernefer35
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Pięknie CandyBardzo oryginalnie i podziwiam Twoje pomysły na łaczenie kolorków.Bardzo mi sie podobasz w tym makijazu.
nefernefer35 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 21:30   #29
Candy Killer
Zakorzenienie
 
Avatar Candy Killer
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Dzierżoniów
Wiadomości: 12 334
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Cytat:
Napisane przez adusik Pokaż wiadomość
zakochałam się przecudownie!

Cytat:
Napisane przez nefernefer35 Pokaż wiadomość
Pięknie CandyBardzo oryginalnie i podziwiam Twoje pomysły na łaczenie kolorków.Bardzo mi sie podobasz w tym makijazu.
Dziekuje kochana:d ciesze sie ze sie spodobalo
__________________
BLOG
INSTAGRAM
Candy Killer Fan Page


If You can dream it , You can do it...




Candy Killer jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 22:31   #30
marioladabr
Zakorzenienie
 
Avatar marioladabr
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 663
Dot.: ^^ Sen nocy letniej ^^

Bardzo bardzo się podoba. Uwielbiam patrzeć na Twoje makijaże, są takie... idealne.
marioladabr jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:26.