|
|||||||
| Notka |
|
| Wizażowe wyliczanki Wizażowe wyliczanki, to miejsce gdzie porozmawiasz o pogodzie, jedzeniu, twoim samopoczuciu lub o tym co ostatnio dostałaś od swojego ukochanego. |
![]() |
|
|
Narzędzia |
|
|
#1 | ||
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 857
|
odpowiedzi na częste pytania ORIFLAME
Po pierwsze chciałam zaznaczyć, że będzie nas obowiązywał regulamin:
1. Nie zadajemy tu pytań, umieszczamy czytelne porady dla innych (od pytań i rozmowy jest wątek: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=322717&p age=96 ) 2. Prowadzimy ten temat na zasadzie pisania konkretnych rzeczy, by uniknąć zaśmiecania. 3. Piszemy wszystko, co może być dla kogoś pomocne, a tylko przyjdzie nam do głowy. ![]() ![]() ![]() Jeśli macie jakieś uwagi czy poprawki do tego, co napisałam piszcie na PW wyedytuję. ---------- Dopisano o 12:22 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ---------- STREFA KLUBOWA -> START... Gdzie mogę śledzić przesyłkę? ...->tryb menadżera -> raporty -> historia faktur ( można śledzić przesyłkę klikając na numery podane pod „przesyłka na adres domowy”) Gdzie mogę zobaczyć, co jest na fakturze, ile to kosztuje, ile punktów uzyskam? ...->tryb menadżera -> raporty -> historia faktur ( można zobaczyć, co się zamówiło, za ile, ile punktów klikając numery pod „Zamówienie nr”) Gdzie mogę sprawdzić przeterminowane zadłużenie? ...->tryb menadżera -> raporty -> zadłużenie Gdzie mogę sprawdzić jakie produkty są niedostępne? ...->tryb menadżera -> raporty -> produkty niedostępne ---------- Dopisano o 12:29 ---------- Poprzedni post napisano o 12:22 ---------- STREFA KLUBOWA -> START ... Gdzie mogę zobaczyć nowości i biuletyny? ...-> Z ostatniej chwili -> Wirtualne ->Nowości 2009/Biuletyny2009 Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące programu Witamy, Lojalnościowego, Klasy Biznes ? ... -> Z ostatniej chwili -> Programy -> Obowiązujące programy -> Lojalnościowy/Witamy/Klasa biznes Gdzie mogę sprawdzić jakie produkty mogę nabyć na biuro? ...-> Z ostatniej chwili -> biura regionalne Gdzie znajdę formularz zamówienia? ...> z ostatniej chwili -> formularz zamówienia ---------- Dopisano o 12:34 ---------- Poprzedni post napisano o 12:29 ---------- STREFA KLUBOWA -> BIZNES... Gdzie znajdę faktury zapłacone i niezapłacone? ...-> narzędzia biznesowe -> faktury Skąd mogę pobrać przydatne dokumenty jak: CENNIKI, INSTRUKCJĘ REJESTRACJI ON-LINE, UPOWAŻNIENIE DO ODBIORU ZAMÓWIENIA, DRUK REKLAMACJI, POLECENIE ZAPŁATY, DRUK ZAMÓWIENIA? ...-> do pobrania -> przydatne dokumenty-> ... Gdzie mogę stworzyć stronę www w witrynie ORIFLAME? ...->własna strona www Gdzie mogę się zarejestrować on-line? ...-> rejestracja on-line ---------- Dopisano o 12:35 ---------- Poprzedni post napisano o 12:34 ---------- przydatne linki: Bieżący katalog https://pl.secure.oriflame.com/prod/...rontpage.jhtml Następny katalog https://pl.secure.oriflame.com/prod/...rontpage.jhtml lub z forum https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=223900&page=15 Nadchodzące nowości http://www.wizaz.pl/forum/showthread...=333914&page=2 Forum do zadawania pytań, rozmów itp. http://www.wizaz.pl/forum/showthread...322717&page=96 ---------- Dopisano o 12:36 ---------- Poprzedni post napisano o 12:35 ---------- TABELA BONUSÓW WYNIKOWYCH: od 200 - 599 - 3% od 600 - 1199 - 6% od 1200 - 2399 - 9% od 2400 - 3999 - 12% od 4000 - 6599 - 15% od 6600 - 9999 - 18% od 10000 - 21% ---------- Dopisano o 12:37 ---------- Poprzedni post napisano o 12:36 ---------- Co zrobić jak się nie ma karnetu na hologramy? -> Można wydrukować karnet ze strony: strefa klubowa -> informacje ->programy -> tam wybieramy nas interesujący program na dole są w linkach kupony do pobrania -> można napisać maila, że się takiego nie dostało i by zaznaczyli w systemie, że posiada się hologramy i jaką nagrodę wybiera Co zrobić jak nie przysłano hologramu, a należy się? -> zaznaczyć na kuponie, że się miało 100 punktów lub napisać maila (jak wyżej) ---------- Dopisano o 12:38 ---------- Poprzedni post napisano o 12:37 ---------- Tu pozwolę sobie na zacytowanie jednego z częstych pytań i dobrej na nie odpowiedzi.. Cytat:
Cytat:
|
||
|
|
|
|
#2 |
|
Zadomowienie
|
Dot.: odpowiedzi na częste pytania ORIFLAME
Wszystkim "świeżym" Konsultantom, ale nie tylko, polecam plik opracowany przez Kingę Ślużyńską, Dyrektora Złotego (bodajże) Oriflame. Wszystko co Konsultant wiedzieć powinien
![]() http://www.oriflameclub.pl/wp-conten...iflameclub.pdf
__________________
|
|
|
|
|
#3 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 857
|
Dot.: odpowiedzi na częste pytania ORIFLAME
A tutaj wszystko co powinniście wiedzieć, zanim napiszecie :
-Gdzie znajduje się wątek, na który wrzucamy zdjęcia i katalogi Oriflame? Znajduje sie w dziale "Plotkowym", zwykle gdzieś u góry. link: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=223900 -Jak to robicie, że macie spore zamówienia? Jak pozyskujecie klientów? Sporo informacji na ten temat jest na tym watku, m.in. od strony http://www.wizaz.pl/forum/showthread...82601&page=1 11 -Gdzie znajdę cennik/druk reklamacji/druk zamowienia? Po zalogowaniu na stronę Oriflame- wsparcie sprzedaży-Do pobrania-przydatne dokumenty -Gdzie znajde moje faktury? Strefa klubowa-zamawianie-raporty -Gdzie są produkty niedostępne? Strefa klubowa-zamawianie-raporty-produkty niedostępne -Jak uniknąć opłaty detalicznej (5 zł)? Opłata ta jest naliczana jeśli nie uzyskano 100 pp w zamowieniu.Można jej uniknąc dodając do zamówienia produkt, który jest niedostępny, a wartość zamówienia po jego dodaniu rośnie do owych 100 pp. Uwaga: lepiej sprawdzic w ostatnim etapie zamawiania, czy na pewno dany produkt jest niedostępny a w nastepnym zamowieniu należy go wyrzucic z listy oczekujących. Przyklad: ( cyt. Ilena) Cytat: Gdy mamy zamówienie za 80 pp a chcemy uniknąć opłaty detalicznej to wybieramy jakiś dużo punktowany niedostępny produkt np. za 25pp. Wtedy oriflame myśli że chciałaś zrobić zamówienie za 105 pp ale z ich winny nie mogłaś więc zwalniają cię z opłaty i składasz zamówienie za 80pp a jeden produkt masz w oczekujących, pamiętajcie potem żeby przez wypadek przy kolejnym zamówieniu tego nie kupić przez wypadek :P -Chcę złożyc zamówienie, a dodaje mi się produkt, który był poprzednio w brakach, ale nie chcę go już zamawiać. Jak go usunąć? W ostatnim etapie zamawiania klikasz na „zobacz oczekujące” ( przycisk pod tabelka). Usuwasz niechciane produkty ( za pomocą znaczka "x") i wracasz klikając ”pokaż koszyk”. -Jak usunać z zamówienia płatne katalogi? Jak wyżej -Wrzucam nowe zamówienie do koszyka, by tam je sobie przechować, aż będę zamawiać, ale pokazują mi się zupełnie inne ceny, a niektóre produkty są w ogóle niedostępne! O co chodzi? Ceny się zmienią w pierwszym dniu obowiązywania nowego katalogu. Na razie system dopasowywuje je do obecnego cennika. -Jak składa się zamówienie za pomocą SMSa? http://oriflame.pl.fm.interia.pl/sms/sms.htm -Mam 200pp. Co daje mi Biznes Klasa? W nastepnym zamówieniu możesz zamówić dwa produkty ( które są w cenie regularnej) 40% taniej (jeśli złożysz to zamówienie na 200PP w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu, jeśli po pierwszy tyg. to wtedy masz tylko jeden produkt 40% taniej - który nie jest obecnie w promocji). Ponadto możesz sobie zamówić katalogi w cenie 6 zł/10szt., dostaniesz 3 próbki gratis. Próbki możesz zamówić też w cenie 50 gr. - Co to jest "cena regularna"? Cena regularna to cena nie objęta żadną promocją. -Jaki jest telefon do Oriflame? (022)458 02 00 - główna infolinia (022) 572 72 00 - główna infolinia (022) 458 03 00 - składanie zamówień przez telefon -Skopiowane ze strony z produktami niedostępnymi: BO - Produkt objęty backorder (czyli po złożeniu na niego zamówienia, zostanie on dodany do produktów oczekujących i wysłany z najbliższym zamówieniem po uzupełnieniu braków - produkty oczekują w zamówieniu 3 katalogi z rzędu) O - Brak magazynowy (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ale braki mogą zostać uzupełnione) NA - Niedostępny (produkt nie zostanie dodany do produktów oczekujących, ponieważ został wyprzedany) ? - termin dostawy do wybranego magazynu jest jeszcze nieznany -Gdzie można znaleśc adresy i godz. otwarcia oddziałów i filii? Dział obsługi (górny prawy róg strony)-kontakt-Placówki Oriflame FAQ Oriflame 1. Program lojalnościowy Co daje? Możliwość otrzymania jednego z proponowanych prezentów za 1 zł. Jak go zrealizować? W trzech kolejnych katalogach należy zrealizować zamówienie/zamówienia o wartości 100 punktów. Program można zacząć TYLKO w jednym katalogu, określonym przez Oriflame. Do zamówienia dołączany jest karnet oraz hologramy, które nakleja się na karnet. Co będzie, jeśli zabraknie mi któregoś hologramu (nie miałam 100 punktów w pierwszym katalogu, w drugim lub w trzecim - wariant nie jest tutaj istotny)? Program Lojalnościowy zostaje przerwany. Aby zacząć nowy, trzeba poczekać aż obowiązujący się skończy. Co zrobić z karnetem? Najlepiej zanieść do Biura Regionalnego, filii lub oddziału z zaznaczonym wybranym prezentem. Można również wysłać pocztą - z doświadczenia wynika jednak, że nie jest to pewna droga. Wysłałam karnet pocztą i nadal nie mam zaznaczonego prezentu. Co robić? Najlepiej zadzwonić lub napisać (poczta@oriflame.com.pl), wyjaśnić sytuację i poprosić o zaznaczenie prezentu. Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli karnet zginął. Zgubiłam karnet, co robić? Jak wyżej. Zgubiłam hologram, co robić? Wszystko jest zapisane w systemie, więc nagroda nie przepadnie, nawet jeśli hologram zginął. Jak sprawdzić czy prezent został odznaczony? Wejść do koszyka. Tam powinien się pojawić, jeśli pracownik już zaznaczył go w systemie. Czy muszę zrobić zamówienie, aby prezent został przysłany? Nie, można w paczce mieć sam prezent. Aktualny Program Lojalnościowy jest dostępny w zakładce Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Program Lojalnościowy Oriflame. 2. Biznes Klasa Co to jest? Do Biznes Klasy wchodzi się, gdy wartość punktowa własnych zamówień wynosi 200 pkt. Co daje? - możliwość zakupu dwóch kosmetyków, które są w regularnej cenie 40% taniej (jeżeli 200 pkt. było w pierwszym tygodniu obowiązywania katalogu) lub jednego (w całym katalogu); - możliwość zakupienia 10 kolejnych katalogów za 6 zł (należy wpisać 620520 w koszyku); - 3 próbki za 10 gr; - prawie wszystkie próbki po 50 gr (oprócz kapsułek). Co to znaczy cena regularna? Podstawowa cena, za którą można kupić kosmetyk. Nie w promocji. Czy mogę wybrać te 3 bezpłatne próbki? Nie. Są losowo wybierane przez Oriflame. Czy jest jakieś ograniczenie ilości zakupienia próbek po 50 gr? Nie, można sobie zrobić zapas na cały rok .Czy można wziąć więcej katalogów za 60 gr? Nie można. Czy BK obejmuje również produkty spoza katalogu? Tak. Czy punkty również się redukują? Tak, o 40%. Po zalogowaniu się wybieramy Strefa Klubowa - Zamawianie - Programy sprzedażowe - Klasa Biznes i czytamy do woli . Mamy tam też cennik BK - obniżone ceny i nowa punktacja. __________________
|
|
|
![]() |
Nowe wątki na forum Wizażowe wyliczanki
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:21.








.
. Mamy tam też cennik BK - obniżone ceny i nowa punktacja. __________________

