![]() |
#1 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
|
Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Dziewczęta zachciało mi się przejść do T-mobile. I od kilku dni, już od bladego świtu non-stop wydzwaniają do mnie chamscy namolni zdesperowani ludkowie wciskając tablet. Nawet gdyby on był wysadzany cyrkoniami i miał logo "wyjątkowy burak" też bym go nie chciała.
Dzwonią z numeru +48566651010, Generalnie żenada bo poziom rozmowy mega buracki. Na grzeczne nie, asertywną odmowę są głusi. Jak żyć? |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Copyraptor
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-12
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 1 942
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
a) powiedzieć, że się na to nie zgadzasz, b) powiedzieć, ze też sobie nagrasz ![]() Podobno wtedy się rozłączają ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Copyraptor
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Jaki masz teraz telefon? I jaki system operacyjny?
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ---------- Chwilowo mam LG na androidzie, mam normalnie SX,M-kę i w niej wiem jak zablokować |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Copyraptor
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#8 | |
O RLY?
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Silesia/Varsovia
Wiadomości: 10 173
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
![]()
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=gX6bDyRSLPI Living zagranico juz 30 months. I zapomniec polski language ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
![]() , wyslij wiadomosc, dodaj do kontaktow, kopiuj numer, usun z rejestru polaczeń ---------- Dopisano o 13:35 ---------- Poprzedni post napisano o 13:34 ---------- Może przeżyje jeszcze tydzień niecały, bo wraca moja sis a się zamieniłyśmy fonami, Dzięki aer ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 8 980
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Ja wyjaśnię jeszcze jedną rzecz - warto sobie uświadomić, że ci chamscy, namolni, upierdliwi ludzie są sytuacją bardziej zażenowani niż Ty.
W call center w większości przypadków numery wybiera system. System, który nie reaguje na usunięcie klienta z bazy, czy ustawienie oddzwonienia za tydzień, czy dwa [za długi okres jest automatycznie skracany]. Więc: a) telemarketer siedzi, słyszy sygnał połączenia = mówi formułkę [którą szefostwo napisało w skrypcie i której MUSI się sztywno trzymać]. Nie ma zielonego pojęcia, że jest dzisiaj 5 z kolei i że już odmówiłaś. A nawet jeśli ma pojęcie [np. poprzednik zostawił notatkę], to i tak MA OBOWIĄZEK ileś tam razy 'pokonać obiekcje', bo inaczej wyleci z roboty b) nawet jak wyjmie serce i położy Ci na talerzu to nie może zrobić nic, żeby zmienić tę sytuację Więc trochę zrozumienia, bo Ci ludzi co do Ciebie dzwonią o dziwo mają jeszcze gorzej niż Ty, kiedy dziennie dostają opieprz od x osób, za rzeczy, na które nie mają wpływu. Metoda na humanitarne rozwiązanie problemu? - Nie zgadzam się na narywanie rozmowy. Proszę nie oddzwaniać. - Złożyłam pisemne oświadczenie iż nie zgadzam się na odbieranie ofert marketingowych i ten telefon jest niezgodny z prawem. Proszę nie oddzwaniać. - Dziękuję, nie skorzystam. Proszę nie oddzwaniać. [ale to skutkuje tym, że MUSISZ zostać zapytana 'dlaczego?' i muszą być Ci przedstawione argumenty 'za'] - |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
Ty możesz tłumaczyć, a ludzie i tak nie zrozumieją. Wszystkim się wydaje, że ci ludzie dla przyjemności i rozrywki wykonują paręset rozmów telefonicznych dziennie i tak z czystej przekory namawiają ![]() Oni muszą zbijać argumenty, muszą trzy razy spróbować namówić, muszą powiedzieć odpowiednie formułki. Po co gęgać o tych złych i namolnych i ojejku co teraz, skoro się wie, że ci ludzie zwyczajnie są w pracy, a nie na kawie. no chyba że się nie wie. ![]() polecam popracować nad asertywnością.
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
|
![]() ![]() |
![]() |
Okazje i pomysĹy na prezent
![]() |
#12 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Ale co z tego, ze to ich praca? Wcale nie MUSZA, moga poszukac czegos innego. A jak nie, no to coz, MUSZA sie liczyc, ze jak zadzwonia do mnie piaty raz tego samego dnia to bede brutalna.
Z tym, ze jak ktos ma telefon z androidem to moze sobie sciagnac jeden z miliona dostepnym blockerow i miec wywalone. Szczegolnie jak dzwonia ciagle z jednego numeru. Wiec nie rozumiem sensu zakladania watku, narzekania, pytania 'jak zyc, pani premier?', przy jednoczesnym kwitowaniu porad 'moze jakos tydzien wytrzymam'. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
Ty będziesz brutalna, a oni będą mieć to w nosie. jeśli sądzicie, że ktokolwiek się przejmuje klientowskimi jękami, to... ![]()
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
Ja będę brutalna bo mnie wkurzą. Dam ujście agresji, którą oni spowodowali i już ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
.
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 28 112
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
__________________
-27,9 kg ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Biała Dama
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 6 434
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Jeśli nie umiesz zablokować numeru, to sobie go zapisz w kontaktach pod nazwą "Te Męczydupy" i po prostu nie odbieraj
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Jako była pracownica call center z konkurencyjnej sieci powiem jak u nas wyglądało "musi/nie musi"
![]() System z którego dzwoniliśmy był taki, że sam wybierał numery. Po skończeniu połączenia przez klienta mieliśmy 20 sekund na nadanie statusu rozmowy. Potem wybierał się kolejny numer, nawet nie słyszało się sygnału, jedynie pyknięcie i wtedy zaczynało się mówić. Czasem konsultanci dawali statusy, że się tak wyrażę, z czterech liter, bo nie wiedzieli co mają wstawić/bo nie nadążali/bo mieli to gdzieś. Potem dzwonił inny konsultant i trafiał na wściekłego klienta. Dużo zależy od samego konsultanta. Samo "nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy" moze nic nie dać, jeśli dany konsultant nie da statusu "odrzucona umowa". "Dziękuję, nie skorzystam" też raczej nie działa, po kolegach z CC widziałam, że przekładali takie rozmowy na inny termin. Nieodbieranie też nie działa, bo w CC jest nakaz dzwonienia do skutku. Moim zdaniem najlepiej jest po prostu wycofać wszelkie zgody na otrzymywanie ofert marketingowych. Jeśli nadal będą męczyć, to wtedy takie rozmowy się nagrywa i do GIODO. Ja po pracy w CC wcale nie patrzę na konsultantów jak na "biednych ludków przy słuchawce". Dla większości liczy się tylko to, żeby zrobić umowę i mieć premię. Edytowane przez Moskit0 Czas edycji: 2014-09-29 o 17:47 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 6 592
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Opierdziel raz i porzadnie, to sie odechce dzwonic.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 2 330
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Poświęć pół godziny i wypytuj o najdrobniejsze głupoty. A przy haśle 'czy zatem mogę przesłać umowę?', odpowiedz 'nie, dziękuję'. I się rozłącz.
|
![]() ![]() |
![]() |
Okazje i pomysĹy na prezent
![]() |
#20 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
a co ma się dla nich liczyć, przepraszam? ![]()
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-12
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 1 942
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
na namolniaków z alior banku podziałało pismo o uniemożliwianiu normalnego funkcjonowania oraz doprowadzania do stanu nerwicy w następstwie czego złożę pozew do sądu o odszkodowanie. Nie wyrażałam zgody na marketing z ich strony gdyby ktoś pytał.
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie ![]() Dukam po raz 2 ![]() start: 97kg faza I od 16.11. do 24.11 koniec: 91,9kg ![]() start II faza: 92,7 kg ![]() faza II 25.11 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
Ale jak czasem słuchałam jak moi zwłaszcza koledzy z pracy potrafili być bezczelni w rozmowie z klientem (żeby tylko mieć te 4 zł premii), to się dziwiłam, że nie ich nikt nie opieprzał. Za często też chcą zarabiać kosztem klienta, przedstawiając mu co innego, a co innego wprowadzając w umowie (chyba licząc, że się nie wyda). Bardzo często zdarzało mi się dzwonić do klientów którzy skarżyli się, że konsultant coś im obiecał, a tego wcale nie mają. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
Tylko tam gdzie pracowałam, często konsultantom uchodziło to na sucho. Liderzy teamów powinny przesłuchiwać rozmowy, ale niektórzy mają do tego olewczy stosunek. Dział który zajmuje się przesłuchiwaniem rozmów też wszystkiego nie wyłapie, bo jeśli ludzie słuchają tych nagrań przez kilka godzin, to w pewnym momencie się "wyłączają". Jeśli petent udowodni, że ktoś mu coś wcisnął, umowa nie zgadza się z przedstawioną ofertą, no to wtedy jest pole do działania. Tylko najczęściej kończy się to na tym, że do klienta przychodzi kurierem telefon z umową, coś się nie zgadza, klient tego nie bierze. Inny konsultant dzwoni w zupełnie innej sprawie i słucha (uzasadnionych) pretensji klienta. W bazach danych też jest ogromny bałagan i konsultanci dzwonią np. z ofertą ubezpieczenia telefonu do klientów, którzy nie podpisali umowy i nawet nie posiadają telefonu, który konsultant chce im ubezpieczyć ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Wycofaj zgodę na wykorzystawanie danych os. w celach marketingowy
![]()
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu. Narysuj mi coś 23/6 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
łe to faktycznie kicha :/
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las. |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#28 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z łona matki.
Wiadomości: 955
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
zgadzam sie.
__________________
Nalej Serce, nalej... Na początku bóg stworzył człowieka, ale widząc go takim ułomnym, dał mu kota. ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 3 121
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
![]() Mam nadzieję, że Tobie powodzi się na tyle dobrze, że możesz sobie tak ot rzucić pracę, bo taka z Ciebie altruistka, że nie będziesz ludzi męczyć telefonami. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
|
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile
Cytat:
---------- Dopisano o 00:01 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:55 ---------- I to nie altruizm. Ja nie podejmuję takiej pracy nie dla dobra tych biednych ludzi, którzy odbierają telefony. Ja jej nie podejmuję bo szlag by mnie trafił jakbym musiała do nich dzwonić. To egoizm. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:34.