Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-09-29, 13:53   #1
Rapsodia
Zakorzenienie
 
Avatar Rapsodia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194

Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile


Dziewczęta zachciało mi się przejść do T-mobile. I od kilku dni, już od bladego świtu non-stop wydzwaniają do mnie chamscy namolni zdesperowani ludkowie wciskając tablet. Nawet gdyby on był wysadzany cyrkoniami i miał logo "wyjątkowy burak" też bym go nie chciała.

Dzwonią z numeru +48566651010,
Generalnie żenada bo poziom rozmowy mega buracki. Na grzeczne nie, asertywną odmowę są głusi. Jak żyć?
Rapsodia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:02   #2
cholernarejestracja
Copyraptor
 
Avatar cholernarejestracja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
Dziewczęta zachciało mi się przejść do T-mobile. I od kilku dni, już od bladego świtu non-stop wydzwaniają do mnie chamscy namolni zdesperowani ludkowie wciskając tablet. Nawet gdyby on był wysadzany cyrkoniami i miał logo "wyjątkowy burak" też bym go nie chciała.

Dzwonią z numeru +48566651010,
Generalnie żenada bo poziom rozmowy mega buracki. Na grzeczne nie, asertywną odmowę są głusi. Jak żyć?
...zablokować numer?
cholernarejestracja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:06   #3
Rapsodia
Zakorzenienie
 
Avatar Rapsodia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez cholernarejestracja Pokaż wiadomość
...zablokować numer?
No właśnie w starym telefonie mogłam przypisać głuchą ciszę i mogliby se dzwonić..a tu mnie dobijają upierdliwymi fonami
Rapsodia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:09   #4
rambo_mila
Zadomowienie
 
Avatar rambo_mila
 
Zarejestrowany: 2013-12
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 1 942
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
Dziewczęta zachciało mi się przejść do T-mobile. I od kilku dni, już od bladego świtu non-stop wydzwaniają do mnie chamscy namolni zdesperowani ludkowie wciskając tablet. Nawet gdyby on był wysadzany cyrkoniami i miał logo "wyjątkowy burak" też bym go nie chciała.

Dzwonią z numeru +48566651010,
Generalnie żenada bo poziom rozmowy mega buracki. Na grzeczne nie, asertywną odmowę są głusi. Jak żyć?
Jeśli na początku mówi, że nagrywają rozmowę w celu bezpieczeństwa to możesz:
a) powiedzieć, że się na to nie zgadzasz,
b) powiedzieć, ze też sobie nagrasz

Podobno wtedy się rozłączają
rambo_mila jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:20   #5
cholernarejestracja
Copyraptor
 
Avatar cholernarejestracja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
No właśnie w starym telefonie mogłam przypisać głuchą ciszę i mogliby se dzwonić..a tu mnie dobijają upierdliwymi fonami
Jaki masz teraz telefon? I jaki system operacyjny?
cholernarejestracja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:22   #6
Rapsodia
Zakorzenienie
 
Avatar Rapsodia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez rambo_mila Pokaż wiadomość
Jeśli na początku mówi, że nagrywają rozmowę w celu bezpieczeństwa to możesz:
a) powiedzieć, że się na to nie zgadzasz,
b) powiedzieć, ze też sobie nagrasz

Podobno wtedy się rozłączają
Właśnie nie. Dzwonią nawet chwilę po tym jak się odmówi. Te odmowy nic nie dają. Jak powiedziałam że się nie zgadzam, że nie jestem właścicielka i będzie za tydzień itd.. nic nie daje.Koleś po paru godzinach dzwoni przez 10minut non stop. Takiego napie..........a telefonami nie przeżyłam dotychczas.

---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ----------

Cytat:
Napisane przez cholernarejestracja Pokaż wiadomość
Jaki masz teraz telefon? I jaki system operacyjny?
Chwilowo mam LG na androidzie, mam normalnie SX,M-kę i w niej wiem jak zablokować
Rapsodia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:25   #7
cholernarejestracja
Copyraptor
 
Avatar cholernarejestracja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
Właśnie nie. Dzwonią nawet chwilę po tym jak się odmówi. Te odmowy nic nie dają. Jak powiedziałam że się nie zgadzam, że nie jestem właścicielka i będzie za tydzień itd.. nic nie daje.Koleś po paru godzinach dzwoni przez 10minut non stop. Takiego napie..........a telefonami nie przeżyłam dotychczas.

---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ----------



Chwilowo mam LG na androidzie, mam normalnie SX,M-kę i w niej wiem jak zablokować
A jak wejdziesz w połączenia odebrane/nieodebrane i długo przytrzymasz palec na numerze, to nie wyskakuje Ci menu? Ja w nim mam: użyj numer/wyślij numer/wyświetl kontakt/dodaj do blokowanych/usuń.
cholernarejestracja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2014-09-29, 14:26   #8
aer
O RLY?
 
Avatar aer
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Silesia/Varsovia
Wiadomości: 10 173
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
Właśnie nie. Dzwonią nawet chwilę po tym jak się odmówi. Te odmowy nic nie dają. Jak powiedziałam że się nie zgadzam, że nie jestem właścicielka i będzie za tydzień itd.. nic nie daje.Koleś po paru godzinach dzwoni przez 10minut non stop. Takiego napie..........a telefonami nie przeżyłam dotychczas.

---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ----------



Chwilowo mam LG na androidzie, mam normalnie SX,M-kę i w niej wiem jak zablokować
Ściągnij sobie apkę z google play. Ja mam aFirewall i jestem zadowolona
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=gX6bDyRSLPI


Living zagranico juz 30 months. I zapomniec polski language
aer jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 14:35   #9
Rapsodia
Zakorzenienie
 
Avatar Rapsodia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 4 194
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez cholernarejestracja Pokaż wiadomość
A jak wejdziesz w połączenia odebrane/nieodebrane i długo przytrzymasz palec na numerze, to nie wyskakuje Ci menu? Ja w nim mam: użyj numer/wyślij numer/wyświetl kontakt/dodaj do blokowanych/usuń.
Niestety w tym fonie mam tylko: edytuj przed nawiazaniem
, wyslij wiadomosc, dodaj do kontaktow, kopiuj numer, usun z rejestru polaczeń

---------- Dopisano o 13:35 ---------- Poprzedni post napisano o 13:34 ----------

Cytat:
Napisane przez aer Pokaż wiadomość
Ściągnij sobie apkę z google play. Ja mam aFirewall i jestem zadowolona
Może przeżyje jeszcze tydzień niecały, bo wraca moja sis a się zamieniłyśmy fonami, Dzięki aer za info o apce
Rapsodia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 15:41   #10
_ema_
Zakorzenienie
 
Avatar _ema_
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 8 980
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Ja wyjaśnię jeszcze jedną rzecz - warto sobie uświadomić, że ci chamscy, namolni, upierdliwi ludzie są sytuacją bardziej zażenowani niż Ty.
W call center w większości przypadków numery wybiera system. System, który nie reaguje na usunięcie klienta z bazy, czy ustawienie oddzwonienia za tydzień, czy dwa [za długi okres jest automatycznie skracany]. Więc:

a) telemarketer siedzi, słyszy sygnał połączenia = mówi formułkę [którą szefostwo napisało w skrypcie i której MUSI się sztywno trzymać]. Nie ma zielonego pojęcia, że jest dzisiaj 5 z kolei i że już odmówiłaś. A nawet jeśli ma pojęcie [np. poprzednik zostawił notatkę], to i tak MA OBOWIĄZEK ileś tam razy 'pokonać obiekcje', bo inaczej wyleci z roboty

b) nawet jak wyjmie serce i położy Ci na talerzu to nie może zrobić nic, żeby zmienić tę sytuację

Więc trochę zrozumienia, bo Ci ludzi co do Ciebie dzwonią o dziwo mają jeszcze gorzej niż Ty, kiedy dziennie dostają opieprz od x osób, za rzeczy, na które nie mają wpływu.

Metoda na humanitarne rozwiązanie problemu?

- Nie zgadzam się na narywanie rozmowy. Proszę nie oddzwaniać.
- Złożyłam pisemne oświadczenie iż nie zgadzam się na odbieranie ofert marketingowych i ten telefon jest niezgodny z prawem. Proszę nie oddzwaniać.
- Dziękuję, nie skorzystam. Proszę nie oddzwaniać. [ale to skutkuje tym, że MUSISZ zostać zapytana 'dlaczego?' i muszą być Ci przedstawione argumenty 'za']


-
_ema_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 16:34   #11
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _ema_ Pokaż wiadomość
Ja wyjaśnię jeszcze jedną rzecz - warto sobie uświadomić, że ci chamscy, namolni, upierdliwi ludzie są sytuacją bardziej zażenowani niż Ty.
W call center w większości przypadków numery wybiera system. System, który nie reaguje na usunięcie klienta z bazy, czy ustawienie oddzwonienia za tydzień, czy dwa [za długi okres jest automatycznie skracany]. Więc:

a) telemarketer siedzi, słyszy sygnał połączenia = mówi formułkę [którą szefostwo napisało w skrypcie i której MUSI się sztywno trzymać]. Nie ma zielonego pojęcia, że jest dzisiaj 5 z kolei i że już odmówiłaś. A nawet jeśli ma pojęcie [np. poprzednik zostawił notatkę], to i tak MA OBOWIĄZEK ileś tam razy 'pokonać obiekcje', bo inaczej wyleci z roboty

b) nawet jak wyjmie serce i położy Ci na talerzu to nie może zrobić nic, żeby zmienić tę sytuację

Więc trochę zrozumienia, bo Ci ludzi co do Ciebie dzwonią o dziwo mają jeszcze gorzej niż Ty, kiedy dziennie dostają opieprz od x osób, za rzeczy, na które nie mają wpływu.

Metoda na humanitarne rozwiązanie problemu?

- Nie zgadzam się na narywanie rozmowy. Proszę nie oddzwaniać.
- Złożyłam pisemne oświadczenie iż nie zgadzam się na odbieranie ofert marketingowych i ten telefon jest niezgodny z prawem. Proszę nie oddzwaniać.
- Dziękuję, nie skorzystam. Proszę nie oddzwaniać. [ale to skutkuje tym, że MUSISZ zostać zapytana 'dlaczego?' i muszą być Ci przedstawione argumenty 'za']


-




Ty możesz tłumaczyć, a ludzie i tak nie zrozumieją.
Wszystkim się wydaje, że ci ludzie dla przyjemności i rozrywki wykonują paręset rozmów telefonicznych dziennie i tak z czystej przekory namawiają Ludzie, to jest ich praca.
Oni muszą zbijać argumenty, muszą trzy razy spróbować namówić, muszą powiedzieć odpowiednie formułki. Po co gęgać o tych złych i namolnych i ojejku co teraz, skoro się wie, że ci ludzie zwyczajnie są w pracy, a nie na kawie. no chyba że się nie wie.
polecam popracować nad asertywnością.
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2014-09-29, 16:46   #12
201604191001
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Ale co z tego, ze to ich praca? Wcale nie MUSZA, moga poszukac czegos innego. A jak nie, no to coz, MUSZA sie liczyc, ze jak zadzwonia do mnie piaty raz tego samego dnia to bede brutalna.

Z tym, ze jak ktos ma telefon z androidem to moze sobie sciagnac jeden z miliona dostepnym blockerow i miec wywalone. Szczegolnie jak dzwonia ciagle z jednego numeru. Wiec nie rozumiem sensu zakladania watku, narzekania, pytania 'jak zyc, pani premier?', przy jednoczesnym kwitowaniu porad 'moze jakos tydzien wytrzymam'.
201604191001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 16:52   #13
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _Judith_ Pokaż wiadomość
Ale co z tego, ze to ich praca? Wcale nie MUSZA, moga poszukac czegos innego. A jak nie, no to coz, MUSZA sie liczyc, ze jak zadzwonia do mnie piaty raz tego samego dnia to bede brutalna.

Z tym, ze jak ktos ma telefon z androidem to moze sobie sciagnac jeden z miliona dostepnym blockerow i miec wywalone. Szczegolnie jak dzwonia ciagle z jednego numeru. Wiec nie rozumiem sensu zakladania watku, narzekania, pytania 'jak zyc, pani premier?', przy jednoczesnym kwitowaniu porad 'moze jakos tydzien wytrzymam'.
ta, persolnalnie nie muszą. Anna Nowak nie musi. ale generalnie TELEMARKETER musi. czy to będzie ta Anna Nowak czy ktoś zupełnie inny.KTOŚ zawsze będzie musiał.
Ty będziesz brutalna, a oni będą mieć to w nosie. jeśli sądzicie, że ktokolwiek się przejmuje klientowskimi jękami, to...
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 17:13   #14
201604191001
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez olenkasz Pokaż wiadomość
ta, persolnalnie nie muszą. Anna Nowak nie musi. ale generalnie TELEMARKETER musi. czy to będzie ta Anna Nowak czy ktoś zupełnie inny.KTOŚ zawsze będzie musiał.
Ty będziesz brutalna, a oni będą mieć to w nosie. jeśli sądzicie, że ktokolwiek się przejmuje klientowskimi jękami, to...
Telemarketer musi i jak mu to nie pasuje to może nie musieć. Więc jakieś tam tłumaczenia "ale to nie ich wina" to ogólnie o kant tyłka potłuc i do mnie nie przemawiają.

Ja będę brutalna bo mnie wkurzą. Dam ujście agresji, którą oni spowodowali i już Ogólnie to mało mnie obchodzi co ich obchodzi, jestem kulturalna dopóki jestem kulturalna, a jak przestaję to przestaję.
201604191001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 17:35   #15
skazana_na_bluesa
.
 
Avatar skazana_na_bluesa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 28 112
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _ema_ Pokaż wiadomość
Ja wyjaśnię jeszcze jedną rzecz - warto sobie uświadomić, że ci chamscy, namolni, upierdliwi ludzie są sytuacją bardziej zażenowani niż Ty.
W call center w większości przypadków numery wybiera system. System, który nie reaguje na usunięcie klienta z bazy, czy ustawienie oddzwonienia za tydzień, czy dwa [za długi okres jest automatycznie skracany]. Więc:

a) telemarketer siedzi, słyszy sygnał połączenia = mówi formułkę [którą szefostwo napisało w skrypcie i której MUSI się sztywno trzymać]. Nie ma zielonego pojęcia, że jest dzisiaj 5 z kolei i że już odmówiłaś. A nawet jeśli ma pojęcie [np. poprzednik zostawił notatkę], to i tak MA OBOWIĄZEK ileś tam razy 'pokonać obiekcje', bo inaczej wyleci z roboty

b) nawet jak wyjmie serce i położy Ci na talerzu to nie może zrobić nic, żeby zmienić tę sytuację

Więc trochę zrozumienia, bo Ci ludzi co do Ciebie dzwonią o dziwo mają jeszcze gorzej niż Ty, kiedy dziennie dostają opieprz od x osób, za rzeczy, na które nie mają wpływu.

Metoda na humanitarne rozwiązanie problemu?

- Nie zgadzam się na narywanie rozmowy. Proszę nie oddzwaniać.
- Złożyłam pisemne oświadczenie iż nie zgadzam się na odbieranie ofert marketingowych i ten telefon jest niezgodny z prawem. Proszę nie oddzwaniać.
- Dziękuję, nie skorzystam. Proszę nie oddzwaniać. [ale to skutkuje tym, że MUSISZ zostać zapytana 'dlaczego?' i muszą być Ci przedstawione argumenty 'za']


-
oczywiście, że mają wpływ. jak ktoś odmawia zakupu/podpisania umowy to wystarczy, że zaznaczą to telemarketerzy w systemie i więcej nie dzwonią pod ten numer.
__________________
-27,9 kg

skazana_na_bluesa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 17:40   #16
_Matilde_
Biała Dama
 
Avatar _Matilde_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 6 434
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Jeśli nie umiesz zablokować numeru, to sobie go zapisz w kontaktach pod nazwą "Te Męczydupy" i po prostu nie odbieraj
__________________
Weź głęboki wdech
Życie wokół ciebie słodkie jest jak bananowy dżem


Webook
Filmweb
Last.fm
_Matilde_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 17:41   #17
Moskit0
Rozeznanie
 
Avatar Moskit0
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Jako była pracownica call center z konkurencyjnej sieci powiem jak u nas wyglądało "musi/nie musi"
System z którego dzwoniliśmy był taki, że sam wybierał numery. Po skończeniu połączenia przez klienta mieliśmy 20 sekund na nadanie statusu rozmowy. Potem wybierał się kolejny numer, nawet nie słyszało się sygnału, jedynie pyknięcie i wtedy zaczynało się mówić. Czasem konsultanci dawali statusy, że się tak wyrażę, z czterech liter, bo nie wiedzieli co mają wstawić/bo nie nadążali/bo mieli to gdzieś. Potem dzwonił inny konsultant i trafiał na wściekłego klienta.
Dużo zależy od samego konsultanta. Samo "nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy" moze nic nie dać, jeśli dany konsultant nie da statusu "odrzucona umowa". "Dziękuję, nie skorzystam" też raczej nie działa, po kolegach z CC widziałam, że przekładali takie rozmowy na inny termin. Nieodbieranie też nie działa, bo w CC jest nakaz dzwonienia do skutku.
Moim zdaniem najlepiej jest po prostu wycofać wszelkie zgody na otrzymywanie ofert marketingowych. Jeśli nadal będą męczyć, to wtedy takie rozmowy się nagrywa i do GIODO.
Ja po pracy w CC wcale nie patrzę na konsultantów jak na "biednych ludków przy słuchawce". Dla większości liczy się tylko to, żeby zrobić umowę i mieć premię.

Edytowane przez Moskit0
Czas edycji: 2014-09-29 o 17:47
Moskit0 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 17:54   #18
b82ed09e83d6cc96f3cec4b39c6008ed9e8c5acd_5dd330825eb9e
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 6 592
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Opierdziel raz i porzadnie, to sie odechce dzwonic.
b82ed09e83d6cc96f3cec4b39c6008ed9e8c5acd_5dd330825eb9e jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 18:30   #19
397c2675f3cdfd9a8d969495a6edd4aafb32f2d2_655aa1f83943f
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 2 330
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Poświęć pół godziny i wypytuj o najdrobniejsze głupoty. A przy haśle 'czy zatem mogę przesłać umowę?', odpowiedz 'nie, dziękuję'. I się rozłącz.
397c2675f3cdfd9a8d969495a6edd4aafb32f2d2_655aa1f83943f jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 18:43   #20
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Moskit0 Pokaż wiadomość
Jako była pracownica call center z konkurencyjnej sieci powiem jak u nas wyglądało "musi/nie musi"
System z którego dzwoniliśmy był taki, że sam wybierał numery. Po skończeniu połączenia przez klienta mieliśmy 20 sekund na nadanie statusu rozmowy. Potem wybierał się kolejny numer, nawet nie słyszało się sygnału, jedynie pyknięcie i wtedy zaczynało się mówić. Czasem konsultanci dawali statusy, że się tak wyrażę, z czterech liter, bo nie wiedzieli co mają wstawić/bo nie nadążali/bo mieli to gdzieś. Potem dzwonił inny konsultant i trafiał na wściekłego klienta.
Dużo zależy od samego konsultanta. Samo "nie zgadzam się na nagrywanie rozmowy" moze nic nie dać, jeśli dany konsultant nie da statusu "odrzucona umowa". "Dziękuję, nie skorzystam" też raczej nie działa, po kolegach z CC widziałam, że przekładali takie rozmowy na inny termin. Nieodbieranie też nie działa, bo w CC jest nakaz dzwonienia do skutku.
Moim zdaniem najlepiej jest po prostu wycofać wszelkie zgody na otrzymywanie ofert marketingowych. Jeśli nadal będą męczyć, to wtedy takie rozmowy się nagrywa i do GIODO.
Ja po pracy w CC wcale nie patrzę na konsultantów jak na "biednych ludków przy słuchawce". Dla większości liczy się tylko to, żeby zrobić umowę i mieć premię.


a co ma się dla nich liczyć, przepraszam? są w pracy, to chcą zarabiać. to jest dziwne?
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 19:11   #21
rambo_mila
Zadomowienie
 
Avatar rambo_mila
 
Zarejestrowany: 2013-12
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 1 942
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Rapsodia Pokaż wiadomość
Właśnie nie. Dzwonią nawet chwilę po tym jak się odmówi. Te odmowy nic nie dają. Jak powiedziałam że się nie zgadzam, że nie jestem właścicielka i będzie za tydzień itd.. nic nie daje.Koleś po paru godzinach dzwoni przez 10minut non stop. Takiego napie..........a telefonami nie przeżyłam dotychczas.
Do mnie dzwonili tak parę lat temu z Netii. 4 razy w ciągu dnia. Za 4 razem wkurzyłam się i opie**oliłam, że już ani razu nie zadzwonili Powiedziałam im, żeby sobie zrobili porządek w tym burdelu, który tam mają i żeby już nie dzwonili Krzyczałam...
rambo_mila jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 19:17   #22
lza_slonca
Zakorzenienie
 
Avatar lza_slonca
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

na namolniaków z alior banku podziałało pismo o uniemożliwianiu normalnego funkcjonowania oraz doprowadzania do stanu nerwicy w następstwie czego złożę pozew do sądu o odszkodowanie. Nie wyrażałam zgody na marketing z ich strony gdyby ktoś pytał.
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie

Dukam po raz 2

start: 97kg
faza I od 16.11. do 24.11
koniec: 91,9kg

start II faza: 92,7 kg
faza II 25.11
lza_slonca jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 20:02   #23
Moskit0
Rozeznanie
 
Avatar Moskit0
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez olenkasz Pokaż wiadomość
a co ma się dla nich liczyć, przepraszam? są w pracy, to chcą zarabiać. to jest dziwne?
Nie, to nie jest dziwne.
Ale jak czasem słuchałam jak moi zwłaszcza koledzy z pracy potrafili być bezczelni w rozmowie z klientem (żeby tylko mieć te 4 zł premii), to się dziwiłam, że nie ich nikt nie opieprzał.
Za często też chcą zarabiać kosztem klienta, przedstawiając mu co innego, a co innego wprowadzając w umowie (chyba licząc, że się nie wyda). Bardzo często zdarzało mi się dzwonić do klientów którzy skarżyli się, że konsultant coś im obiecał, a tego wcale nie mają.
Moskit0 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 20:11   #24
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Moskit0 Pokaż wiadomość
Nie, to nie jest dziwne.
Ale jak czasem słuchałam jak moi zwłaszcza koledzy z pracy potrafili być bezczelni w rozmowie z klientem (żeby tylko mieć te 4 zł premii), to się dziwiłam, że nie ich nikt nie opieprzał.
Za często też chcą zarabiać kosztem klienta, przedstawiając mu co innego, a co innego wprowadzając w umowie (chyba licząc, że się nie wyda). Bardzo często zdarzało mi się dzwonić do klientów którzy skarżyli się, że konsultant coś im obiecał, a tego wcale nie mają.
no tak, ale to akurat jest niezgodne z polityką firmy i jeśli petent udowodni, że konsultant wcisnął mu kit na kółkach (nie jest to trudne, nagrywane rozmowy), to taki konsultant sam pyta sobie biedę i zostanie ukarany.
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 20:31   #25
Moskit0
Rozeznanie
 
Avatar Moskit0
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 717
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez olenkasz Pokaż wiadomość
no tak, ale to akurat jest niezgodne z polityką firmy i jeśli petent udowodni, że konsultant wcisnął mu kit na kółkach (nie jest to trudne, nagrywane rozmowy), to taki konsultant sam pyta sobie biedę i zostanie ukarany.
Absolutnie masz rację.
Tylko tam gdzie pracowałam, często konsultantom uchodziło to na sucho. Liderzy teamów powinny przesłuchiwać rozmowy, ale niektórzy mają do tego olewczy stosunek. Dział który zajmuje się przesłuchiwaniem rozmów też wszystkiego nie wyłapie, bo jeśli ludzie słuchają tych nagrań przez kilka godzin, to w pewnym momencie się "wyłączają". Jeśli petent udowodni, że ktoś mu coś wcisnął, umowa nie zgadza się z przedstawioną ofertą, no to wtedy jest pole do działania. Tylko najczęściej kończy się to na tym, że do klienta przychodzi kurierem telefon z umową, coś się nie zgadza, klient tego nie bierze. Inny konsultant dzwoni w zupełnie innej sprawie i słucha (uzasadnionych) pretensji klienta. W bazach danych też jest ogromny bałagan i konsultanci dzwonią np. z ofertą ubezpieczenia telefonu do klientów, którzy nie podpisali umowy i nawet nie posiadają telefonu, który konsultant chce im ubezpieczyć
Moskit0 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 20:34   #26
beatiska
Zakorzenienie
 
Avatar beatiska
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 13 110
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Wycofaj zgodę na wykorzystawanie danych os. w celach marketingowy
__________________
Zdognie z perzporawdzomyni baniadmai nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosałoe mgoą być w niaedziłe i w dszalym cąigu nie pwinono to sawrztać polbemórw ze zozumierniem tksetu.

Narysuj mi coś

23/6
beatiska jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 20:40   #27
olenkasz
Zakorzenienie
 
Avatar olenkasz
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 809
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez Moskit0 Pokaż wiadomość
Absolutnie masz rację.
Tylko tam gdzie pracowałam, często konsultantom uchodziło to na sucho. Liderzy teamów powinny przesłuchiwać rozmowy, ale niektórzy mają do tego olewczy stosunek. Dział który zajmuje się przesłuchiwaniem rozmów też wszystkiego nie wyłapie, bo jeśli ludzie słuchają tych nagrań przez kilka godzin, to w pewnym momencie się "wyłączają". Jeśli petent udowodni, że ktoś mu coś wcisnął, umowa nie zgadza się z przedstawioną ofertą, no to wtedy jest pole do działania. Tylko najczęściej kończy się to na tym, że do klienta przychodzi kurierem telefon z umową, coś się nie zgadza, klient tego nie bierze. Inny konsultant dzwoni w zupełnie innej sprawie i słucha (uzasadnionych) pretensji klienta. W bazach danych też jest ogromny bałagan i konsultanci dzwonią np. z ofertą ubezpieczenia telefonu do klientów, którzy nie podpisali umowy i nawet nie posiadają telefonu, który konsultant chce im ubezpieczyć

łe to faktycznie kicha :/
__________________
Nie było nas, był las, nie będzie nas, będzie las.
olenkasz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2014-09-29, 22:19   #28
Harmonija
Rozeznanie
 
Avatar Harmonija
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z łona matki.
Wiadomości: 955
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _Judith_ Pokaż wiadomość
Ale co z tego, ze to ich praca? Wcale nie MUSZA, moga poszukac czegos innego. A jak nie, no to coz, MUSZA sie liczyc, ze jak zadzwonia do mnie piaty raz tego samego dnia to bede brutalna.

'.
zgadzam sie.
__________________

Nalej Serce, nalej...




Na początku bóg stworzył człowieka, ale widząc go takim ułomnym, dał mu kota.
Harmonija jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 22:37   #29
_Mia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 3 121
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _Judith_ Pokaż wiadomość
Telemarketer musi i jak mu to nie pasuje to może nie musieć. Więc jakieś tam tłumaczenia "ale to nie ich wina" to ogólnie o kant tyłka potłuc i do mnie nie przemawiają.

Ja będę brutalna bo mnie wkurzą. Dam ujście agresji, którą oni spowodowali i już Ogólnie to mało mnie obchodzi co ich obchodzi, jestem kulturalna dopóki jestem kulturalna, a jak przestaję to przestaję.
Brawo
Mam nadzieję, że Tobie powodzi się na tyle dobrze, że możesz sobie tak ot rzucić pracę, bo taka z Ciebie altruistka, że nie będziesz ludzi męczyć telefonami.
_Mia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-29, 23:01   #30
201604191001
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 16 646
Dot.: Problem z namolnymi telemarketerami T-mobile

Cytat:
Napisane przez _Mia Pokaż wiadomość
Brawo
Mam nadzieję, że Tobie powodzi się na tyle dobrze, że możesz sobie tak ot rzucić pracę, bo taka z Ciebie altruistka, że nie będziesz ludzi męczyć telefonami.
Ja do takiej pracy się nie pcham. Jest multum innej, która nie wymaga ode mnie męczenia ludzi. A gdybym już nie miała żadnego innego wyjścia, no to cóż, bywa. Powinnam być przygotowana, że wkurzę wielu ludzi a oni mi to okażą.

---------- Dopisano o 00:01 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:55 ----------

I to nie altruizm. Ja nie podejmuję takiej pracy nie dla dobra tych biednych ludzi, którzy odbierają telefony. Ja jej nie podejmuję bo szlag by mnie trafił jakbym musiała do nich dzwonić. To egoizm.
201604191001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-10-02 09:16:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:34.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.