![]() |
#421 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 155
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Jeżeli chodzi o reklamacje to tak jak pisała ZielonaOliwka, w momencie gdy reklamacja została odrzucona wówczas sprzedający ma obowiązek w terminie 14 dni poinformować klienta o decyzji (ale uwaga!! spotkałam sie niedawno, że na zgłoszeniu reklamacyjnym małym druczkiem była zapisana informacja, że to niby ja jako klientka muszę sama dzwonic i dowiadywac się w sprawie decyzji...)
donay-jeżeli nie masz takowej informacji na swoim zgłoszeniu reklamacyjnym to prawo jest po Twojej stronie i przyjmuje sie wówczas, że twoje żadanie reklamacyjne zostało uznane ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 155
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
donay - Aaa, już inna sprawa, że w swietle przepisów nie ma czegoś takiego jak "zwrot gotówki". Jeżeli towar da sie naprawić to wówczas jest on naprawiany, a jeśli jest to wada, której nie mozna juz usunąć to wówczas jest wymiana na ten sam model, ewentualnie inny......
Jeżeli nie poinformowali Cię w czasie spisywania reklamacji o twoich prawach w sprawie żądań, wówczas zawsze możesz udawać tzw. "głupa" ![]() Ale radze zacznij od tego, ze nie poinformowali Cie w ciagu 14 dni, ple ple, ple i zawsze w czasie rozmowy możesz wtrącić słowa "federacja konsumentów" ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 12 521
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
wydaje mi się że niestety nie przyjmą zwrotu przecenionej rzeczy jeśli urwałaś metkę
__________________
"For beautiful eyes, look for the good in others
For beautiful lips, speak only words of kindness And for poise, walk with the knowledge that you are never alone." /A.H/ |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 937
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A jak jest ze zwrotami w reserved
![]() To znaczy się wiem że jest 30 dni na zwrot, tylko czy muszę w tym samym sklepie zwracać co kupiłam ![]() ![]()
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
dziewczyny mam pytanie, czy jakbym kupiła teraz coś w h&m w cenie regularnej, a potem okazałoby się że w ciągu tych 28dni które mam na zwrot przecenili tą rzecz, to czy mogłabym tą rzecz nie noszoną z metkami zwrócic i zakupic ponownie tą samę co oddałam za niższą ceną?
robiła któraś tak?? albo może pracuje któraś z was w h&m i wie cos na ten temat ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 596
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
a wiecie może jak jest w ccc z wymianą, można wymieniać w innym sklepie czy w tym co się kupiło?
![]()
__________________
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: za siedmioma gorami, za siedmioma rzekami...
Wiadomości: 2 534
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i Wyprzedaże
![]() |
#428 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 937
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A nie możesz po prostu zwrócić tego ciuszka a potem sobie kupić tego samego po niższej cenie
![]() Masz prawo do zwrotu więc z niego korzystasz i to niezależnie od tego czy coś kupisz innego w zamian czy nie.
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Raczkowanie
|
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży
Ja się podzielę moim dzisiejszym doświadczeniem ze zwrotem nie trafionego w gust swetra w C&A. Na rachunku pisało, że zwrotowi podlega tylko towar z rachunkiem i etykietą, ale ja genialnie wyrzuiłam tą metkę zaraz po kupieniu, więc miałam wątpliwości, ale uznałam, że jak nie spróbuję to będe żałować. Jestem pozytywnie zaskoczona, bo pan z obsługi przyjął ten sweter bez problemu, nie czepiał się aż tak bardzo braku tej metki. To było bardzo miłe, a dla pozostałych dziewczyn, które też mają wątpliwości czy można zwrócić towar bez metki radzę również spróbować.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 8
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
ja sie musze podzielic z wami opinią na temat sklepu Danija ( obuwie). Zakupiłam tam calkiem niedawno zimowe kozaki i spotkala mnie niemila niespodzianka. okazalo sie ze buty przemakaja po chwilowym kontakcie z woda tzn np po paru minutach na deszczu. Sniuegow tej zimy nie bylo za bardzo wiec mozecie sobie wyobrazic ze wiele im nie trzeba zeby przemoknać . Oczywiscie wrocilam do sklepu z reklamacja. Tam mi pani pokazala jakas ulotke gdzie malenkim druczkiem bylo napisane ze przemakanie nie podlega reklamacji.
I tak zostalam z zimowymi butami, ktore sa bezuzyteczne i portwelem lzejszym o 300zl:/ Zdecydowanie nie polecam!!! |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Zadomowienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A powiedzcie mi jako to wygląda w monnari?Przeczytałam kiedyś na jednym z forów ,że zwrotom mówią stanowcze NIE. Ale wolę się upewnić ,można tam zwrócić rzecz?
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomości: 7 415
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
witam,
mam pytanie odnośnie h&m- na paragonie mam napisane: "towary zakupione w GC Campaign nie podlegają zwrotowi tylko wymianie w ciągu 28 dni od daty zakupu." Wiecoe może co to jest to GC Campaign? kupiłam jedną rzecz tego dnia i chciałabym ją zwrócić ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 155
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 155
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomości: 7 415
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Reniz
to chyba chodzi o jakieś bony...pytałam babki, ale nie potrafiła mi ładnie wytłumaczyć czym jest ów tajemnicze "GC Campaign" ...powiedziała, że trochę się teraz zmieniły zasady zwrotu/wymiany. Na innym paragonie z 18 listopada mam tak jak Ty napisane. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Rozeznanie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
a ja odnośnie h&m rownież... kupiłam dzis sweter przeceniony w kazimierz ale okazuje sie ze tylko tam jest na przecenie...w krakowskiej sweter jeszcze nie jest przeceniony... a jak przyszłam do domu to zdecydowałam ze jednak rozmiar mi troche nie odpowiada... i chciałabym wymienić... w Kazimierz była to jedyna sztuka a w krakowskiej jest ich jeszcze troche ale jak mowie w regularnej cenie... czy jest szansa na wymiane w krakowskiej... ? czy musze dopiero zapolować az tak przecenią?
__________________
21 czerwca ![]() Myśli cukrują nazbyt rzeczy one. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
pochwalę Orsay. Przyjęli zwrot w zupełnie innym sklepie w innym mieście (kupione w Katowicach, oddane w Gliwicach) i to z uśmiechem na ustach, zero pytań, bez najmniejszych problemów. Pieniądze po tygodniu oddane na konto (płatność kartą). Duży plus.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 14
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A ja mam taki mały, lecz nurtujący mnie problem. W sobotę zwróciłam spodnie w Zarze, oczywiscie nie było zadnego problemu, płaciłam kartą, więc zwrot tym samym tez miał być na konto. Dzisiaj jest już wtorek, a na moim koncie nie ma tej gotówki. Mam ten świstek potwierdzający zwrot, myślicie, że to wina banku i przedświatecznego zamieszania czy też w sklepie o czymś zapomnieli
|
![]() ![]() |
![]() |
Okazje i pomysĹy na prezent
![]() |
#440 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 16 988
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
to taki numer robiłabym w dwie osoby a nie sam czyli poszłabym oddała ciuszek a kumpela czy TZ na przykład wziąłby ten sam tańszy ![]() ale swoją drogą niezła koncepcja ![]()
__________________
... Prędzej czy później cmentarze są pełne wszystkich. 15.02.2017 ♥
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#441 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 937
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
A ja jestem wkurzona na sklep Top secret
![]() Upatrzony miałam portfel. Kosztował 89 zł, a teraz dodatkowo była przecena 50%. Widziałam już go w dwóch sklepach ale niestety nie było koloru który chciałam. Dzisiaj udało mi się go dorwać. Jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłam że portfel kosztuje 99 zł przed przeceną. Oczywiście był bez metek- co świadczy o tym że cena celowo zawyżona. Zapytałam się dlaczego jest droższy niż podaje to producent na stronie www...panie odburknęły że one nie wiedzą i że on od zawsze tyle kosztował.... ![]() robią w balona ludzi w TS. to już nie chodzi o te 5 zł które zapłaciłam więcej ale o sam fakt że naciągają ludzi, nie każdy musiał już wcześniej np wiedzieć ile co kosztuje. Jestem zła, mimo że kupiłam ten portfel to jakoś zadowolona nie jestem ![]() Chciałam napisać @ do TS ale oczywiście nie przechodzi moja wiadomość przez formularz kontaktowy bo jest zbyt długa ![]() A napisałabym im że nie podoba mi się polityka jaką prowadzą w stosunku do swoich bądź co bądź klientów ![]() Narazie NIC już tak nie kupię ![]()
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 9 209
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny, a nie wiecie przypadkiem jak jest w Oysho?
Kupiłam tam w sobotę top (elegancki, na ramiączkach, koronkowy), ale jakoś mi się nie widzi ![]() Mogę zwrócić?
__________________
podpis zawierał niedozwolone treści - usunięty przez administrację forum |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 4 399
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Niestety to prawda Przede mną stała babka która kupiła spodnie tego samego dnia, miała wszystkie metki i paragon ale nie przyjeli jej zwrotu.
__________________
I spent my whole childhood wishing I was older. Now I'm older, it sucks. |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#444 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 3 979
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
sluchajncie chce zwrocic spodniczne z croppa , na paragonie jest napisane ze mam na to 30dni. nie bedzie problemow jak myslicie? musze to jakos uzasaniac..?
__________________
Życie jest zmianą. Jeśli przestaniesz się zmieniać, przestaniesz żyć.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomości: 7 415
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
![]() ![]() ![]() Zresztą co ich to obchodzi...chyba, że na formularzu musi kasjerka wypełnić taka rubrykę jak przyczyna zwrotu- no to można zawsze powiedzieć, że źle dobrany rozmiar . Edytowane przez praline Czas edycji: 2008-12-29 o 11:17 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 3 979
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
dzieki
![]() ![]()
__________________
Życie jest zmianą. Jeśli przestaniesz się zmieniać, przestaniesz żyć.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: *
Wiadomości: 7 415
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#448 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 3 979
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
poprostu powiem ze chce zwrocic i tyle
![]()
__________________
Życie jest zmianą. Jeśli przestaniesz się zmieniać, przestaniesz żyć.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 7 007
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
ostatnio kupiłąm bluzkę w promodzie - dość drogą. jeszcze jej nie nosiłam, ma wszystkie metki.
wczoraj widziałam, że są obniżki. być może i ta bluzka jest na promocji. zastanawiam się nad jej oddaniem (jest możliwy zwrot do 30 dni) i ponownym zakupem. tylko nie sądzicie, że to obciach? ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Middle Of Somewhere
Wiadomości: 3 937
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
![]() Ja kupiłam niedawno sweter w mango, kosztował 140 zł ![]() ![]() Poszłam więc z koleżanką oddałam sweter kasę dostałam z powrotem a za chwilę koleżanka kupiła dla mnie ten sam sweter 60 zł tańszy ![]() Pani się tylko uśmiechnęła ale nic nie powiedziała ![]() Mam prawo do zwrotu więc z niego korzystam a to że kupię jeszcze raz po niżej cenie to przecież chyba nie grzech ![]()
__________________
Jedyne czego żałuję w życiu, to tego, że nie jestem kimś innym.
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:34.