Idiotyczne zachowania klientów ;) - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-03-16, 18:06   #391
Dagusiac
Zakorzenienie
 
Avatar Dagusiac
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Konin/Toruń
Wiadomości: 5 566
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

W sobote byłam w pracy przyszedł Pan ok.30 lat chciał kupić kurtkę. Wskazywałam kolejne kurtki a Pan "POKAŻE" , ale nie do tego zmierzam. Wszystkie były na niego za małe, rzucił je na wieszaki i wykrzyknął "to ja schudłem tyle kilogramów i nadal nie ma na mnie kurtki?"
Dagusiac jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-16, 19:29   #392
Koffee
Raczkowanie
 
Avatar Koffee
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 385
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Dagusiac, miałam podobnie... Przychodzi babka, taka starsza - no i gruba po prostu. Ubrania mamy przede wszystkim młodzieżowe, nieduże rozmiary. Ona ogląda, ogląda... i nagle - "No musiałabym się chyba zagłodzić, żeby się w cokolwiek zmieścić!!!"

Ale znalazłam jej sweterek ^^
__________________
Kjært barn har mange navn.
Koffee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 20:35   #393
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 348
GG do Aggie125
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez mary_alice_young Pokaż wiadomość
ee to wieszanie rzeczy na wieszaki nie należy do obowiązków ekspedientki?
Czasami ekspedientki wręcz proszą o nieskladanie rzeczy, wola to zrobić same. Może i racja, klient złoży czasem tak, że zwinie w kłąb nie do rozplątania.

Ja od jakiegos czasu zauważylam pewne zachowanie, które co jakiś czas sie powtarza:

Wchodzi klient, nie mowiąc "dzień dobry" podchodzi do naszych stanowisk, stoi i się patrzy. Ktos z nas mowi w końcu "dzień dobry". Pada odpowiedź "dzień dobry" i cisza. Kolejne pytanie: "Możemy w czymś pomóc?" "Tak". I dopiero wtedy zaczyna sie rozmowa. O co chodzi? Czy wchodząc do biura czeka się stojąc i patrząc, aż pracownik sie przywita? A gdyby tak nikt z nas nie przywitał się pierwszy, to klient stalby jak wmurowany? Nie rozumiem...
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 20:50   #394
ushia
Zadomowienie
 
Avatar ushia
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 1 802
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Aggie, a to nie sprzedawca powinien powinien powiedziec "dzien dobry" podchodzacemu klientowi?
ushia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 21:13   #395
redds
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: z mojego przecudnej urody salonu
Wiadomości: 22
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Przywitanie się to zwrot grzecznościowy, świadczy o kulturze i jak dla mnie obowiązuje z obydwu stron, czyli i klienta i pracownika. Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach zwroty grzecznościowe traktowane są po macoszemu jakby były z kosmosu wzięte, często spotykam się z sytuacją, że powitani klienci czy personel nie odpowiadają albo patrzą się jak na wariata. Dla mnie to jakieś takie normalne i naturalne ale jak widać to jakiś przeżytek z epoki kamienia łupanego
redds jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 21:15   #396
Koffee
Raczkowanie
 
Avatar Koffee
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 385
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Albo taka sytuacja - wchodzi klient. Nie mówi "dzień dobry", mówię za to ja. Klient(ka) patrzy na mnie jak na ostatnia kretynkę, nie mówi nic. Ogląda i wychodzi. Czasem mówi "do widzenia".

Ostatnio klientka odwiesiła mi bluzkę na wieszak. Na lewa stronę, ech... Wolę jak nie odwieszają, ale czasem to aż trzeba ten ciuch delikatnie wyrwać z rąk nadgorliwego niedoszłego nabywcy
__________________
Kjært barn har mange navn.
Koffee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 21:49   #397
dzustam
Zakorzenienie
 
Avatar dzustam
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Przylądek Zieleni
Wiadomości: 6 764
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez ushia Pokaż wiadomość
Aggie, a to nie sprzedawca powinien powinien powiedziec "dzien dobry" podchodzacemu klientowi?
Kulturalny człowiek wchodząc do jakiegoś miejsca pierwszy mówi dzień dobry, bo to on przychodzi, inne osoby już tam są...

Ja patrzę z pozycji klienta - to ja wchodząc do biura, sklepu, urzędu witam osoby tam przebywające.

Oczywiście są przypadki, że to obsługujący musi przywitać osobę przychodzącą - ludzie są różni, jedni są nieśmiali, inni uważają się za pępek świata i myślą, że zasady bon tonu ich nie obowiązują
__________________

dzustam jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2009-03-17, 23:19   #398
Splinter
Raczkowanie
 
Avatar Splinter
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 234
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Moja znajoma pracuje w sklepie odzieżowym. Parę dni temu już po podliczeniu kasy chciała iść do domu. Niestety, za wolno opuszczała roletę – w ostatniej chwili przebiegła pod nią zgięta w pół kobieta i jak gdyby nigdy nic zaczęła przymierzać ubrania.
__________________
Julian Tuwim
Błogosławiony, który nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego w słowa.
Splinter jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-17, 23:22   #399
Papryczkaa
Zakorzenienie
 
Avatar Papryczkaa
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: z dużego pokoju
Wiadomości: 6 420
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez redds Pokaż wiadomość
Przywitanie się to zwrot grzecznościowy, świadczy o kulturze i jak dla mnie obowiązuje z obydwu stron, czyli i klienta i pracownika. Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach zwroty grzecznościowe traktowane są po macoszemu jakby były z kosmosu wzięte, często spotykam się z sytuacją, że powitani klienci czy personel nie odpowiadają albo patrzą się jak na wariata. Dla mnie to jakieś takie normalne i naturalne ale jak widać to jakiś przeżytek z epoki kamienia łupanego
oj tak, u mnie w sklepie to bardzo częste zjawisko.
W sumie to taka drobnostka, ale okropnie mnie denerwuje
__________________




Papryczkaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 05:07   #400
Lynn
Zakorzenienie
 
Avatar Lynn
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Z domku
Wiadomości: 11 720
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Koffee Pokaż wiadomość
Albo taka sytuacja - wchodzi klient. Nie mówi "dzień dobry", mówię za to ja. Klient(ka) patrzy na mnie jak na ostatnia kretynkę, nie mówi nic. Ogląda i wychodzi. Czasem mówi "do widzenia".

Ostatnio klientka odwiesiła mi bluzkę na wieszak. Na lewa stronę, ech... Wolę jak nie odwieszają, ale czasem to aż trzeba ten ciuch delikatnie wyrwać z rąk nadgorliwego niedoszłego nabywcy
Oj tak, u mnie jest to samo. No ale cóż, w sklepie nikogo kultury nie będziemy uczyć

Cytat:
Napisane przez redds Pokaż wiadomość
Przywitanie się to zwrot grzecznościowy, świadczy o kulturze i jak dla mnie obowiązuje z obydwu stron, czyli i klienta i pracownika. Zauważyłam, że w dzisiejszych czasach zwroty grzecznościowe traktowane są po macoszemu jakby były z kosmosu wzięte, często spotykam się z sytuacją, że powitani klienci czy personel nie odpowiadają albo patrzą się jak na wariata. Dla mnie to jakieś takie normalne i naturalne ale jak widać to jakiś przeżytek z epoki kamienia łupanego
Podpisuję się pod tym

Cytat:
Napisane przez Splinter Pokaż wiadomość
Moja znajoma pracuje w sklepie odzieżowym. Parę dni temu już po podliczeniu kasy chciała iść do domu. Niestety, za wolno opuszczała roletę – w ostatniej chwili przebiegła pod nią zgięta w pół kobieta i jak gdyby nigdy nic zaczęła przymierzać ubrania.
Ja tak mialam w Wigilię. Sklep czynny do 14, a ja 14.15 tkwię w kabinie czekając, az dziewczyna łaskawie sobie coś wybierze, aż w koncu nie wytrzymałam i na jej kolejną wycieczkę po nową rzecz, powiedziałam, że TEŻ bym chciała dzisiaj brac udział w kolacji wigilijnej\

Sytuacja sprzed kilku dni. Przychodzi klientka, pyta się o rozmiar danej rzeczy. Więc ja mówię, że juz szukam , podchodze do wieszaka . Mówię coś do niej, żeby był z nią kontakt () , po chwili odwracam się z rzecza i z uśmiechem i co widze....Jej plecy w drzwiach
Lynn jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 07:11   #401
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 348
GG do Aggie125
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez dzustam Pokaż wiadomość
Kulturalny człowiek wchodząc do jakiegoś miejsca pierwszy mówi dzień dobry, bo to on przychodzi, inne osoby już tam są...

Ja patrzę z pozycji klienta - to ja wchodząc do biura, sklepu, urzędu witam osoby tam przebywające.

Oczywiście są przypadki, że to obsługujący musi przywitać osobę przychodzącą - ludzie są różni, jedni są nieśmiali, inni uważają się za pępek świata i myślą, że zasady bon tonu ich nie obowiązują
My i tak pierwsze sie witamy, nawet jak klient nic nie mówi. Korona nam z głowy nie spadnie. Jeśli np. wychodzę akurat z zaplecza, a koleżanka obsługuje klienta który już siedzi przed jej biurkiem, to wtedy jako wchodząca witam się pierwsza.

Po prostu dziwnie to czasem wygląda - wchodzi człowiek, podchodzi do biurka i patrzy od jednego pracownika do drugiego, nie mówiąc ani słowa.
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2009-03-18, 07:25   #402
Futbolowa
Zakorzenienie
 
Avatar Futbolowa
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Miasto Bandyckiej Miłości
Wiadomości: 10 172
GG do Futbolowa
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Ja nigdy nie czekam, aż ktoś mi powie dzień dobry - uważam, że jako osoba, która klienta ma obsłużyć, jestem do tego niejako zobowiązana. Oczywiście, pierwszy przeważnie powinien witać się ten, kto przychodzi, ale nie zawsze się to sprawdza, a nie wyobrażam sobie sytuacji, że w milczeniu kogoś obsługuję, bo "nie odezwał się jako pierwszy".

Edytowane przez Futbolowa
Czas edycji: 2009-03-18 o 07:26
Futbolowa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 08:55   #403
kittyyy1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 059
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

pracując w księgarni:

wchodzi pan jakby nigdy nic, dochodzi do mnie do kasy i pyta się czy są sznurowadła męskie czarne? :O

były też przypadki zapytań o termometr. albo zwrot taśmy klejącej "bo nie klei" za 1,20. Oczywiście wystarczyło oderwać tą kolorową karteczkę.

kittyyy1 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 10:32   #404
Daenerys
Wtajemniczenie
 
Avatar Daenerys
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Kiedys Wlkp teraz Eng
Wiadomości: 2 898
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

W Anglii, w przeciwienstwie do Polski to zawsze sprzedawca, (itp) mowi pierwszy Dzien Dobry.
Praktykuje to z obu stron, jako klient oraz jako obslugujacy klienta i takie rozwiazanie mi sie bardzo podoba.
No ale stantardu obslugi w Polsce i Anglii nie ma co porownuywac, na nasza niekorzysc niestety.
__________________




Daenerys jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 19:39   #405
Dagusiac
Zakorzenienie
 
Avatar Dagusiac
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Konin/Toruń
Wiadomości: 5 566
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Daenerys Pokaż wiadomość
W Anglii, w przeciwienstwie do Polski to zawsze sprzedawca, (itp) mowi pierwszy Dzien Dobry.
Praktykuje to z obu stron, jako klient oraz jako obslugujacy klienta i takie rozwiazanie mi sie bardzo podoba.
No ale stantardu obslugi w Polsce i Anglii nie ma co porownuywac, na nasza niekorzysc niestety.
Anglia to Anglia, a w Polsce obowiązuje zasada, że ten kto wchodzi mówi "dzień dobry", więc to klient wchodząc do sklepu powinien sie przywitać.
Dagusiac jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2009-03-18, 19:54   #406
edit23
Zakorzenienie
 
Avatar edit23
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: mój mały kącik
Wiadomości: 4 286
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez iddqd Pokaż wiadomość
to jakbys przymierzyla 10-20 rzeczy, to z pol godziny spedzilabys na skladaniu i odnoszeniu na miejsce... bez przesady, odnoszenie na miejsce i dokladne skladanie to jednak jest zadanie pracownika. co nie zmienia faktu, ze zmietolenie i rzucenie jest nieuprzejme - mozna sie postarac odlozyc "jako tak".
W takim razie mamy inny system robienia zakupów odzieżowych.

Nigdy nie biorę ze sobą 20 rzeczy do przymierzenia. Oglądam, a potem przymierzam. Selekcja podczas wyboru jest ostra...
__________________
edit 29
edit23 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 20:07   #407
esspresso
Raczkowanie
 
Avatar esspresso
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: .
Wiadomości: 248
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

klient wybrał sobie ciuch, zauważył, że przymierzalnie zajęte, (dodam tylko, iż dość elegancki sklep, raczej nie zdarzają się niewychowani klienci) po czym po krótkim namyśle zaczął się rozbierać przy przymierzalni do samych gatek! Podeszłam delikatnie, myślałam, że się speszy, ale on dalej twardo się rozbiera powiedziałam więc tylko, że na pewno dosłownie za chwilę jedna z przymierzalni się zwolni, on na to zebym mu lepiej pomogła, zamiast tak gadała- pomogła się przebierać, uściślę... jak dla mnie szok ach ta swoboda obyczajów...
__________________
Kiedy wymawiam słowo Przyszłość,
pierwsza sylaba przechodzi juz do przeszłości.

Kiedy wymawiam słowo Cisza,
niszczę ją.

Kiedy wymawiam słowo Nic,
stwarzam coś, co nie mieści się w żadnym niebycie.
Wisława Szymborska
esspresso jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-18, 21:26   #408
aldi1174
Zadomowienie
 
Avatar aldi1174
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: gdzieś między Krakowem a W-wą
Wiadomości: 1 034
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez dzustam Pokaż wiadomość
Kulturalny człowiek wchodząc do jakiegoś miejsca pierwszy mówi dzień dobry, bo to on przychodzi, inne osoby już tam są...

Ja patrzę z pozycji klienta - to ja wchodząc do biura, sklepu, urzędu witam osoby tam przebywające.
No właśnie, zdarzyło mi się kilka razy, że wchodzę do pustego sklepu (niezbyt dużego), mówię "dzień dobry" a dwie ekspedientki zajęte rozmową patrzą na mnie (nawet nie udają, ze mnie nie widzą, choć to trudne, jak się jest jedyną klientką) i nic, żadna nie odpowiada, gadają. Jeżeli ktoś nie odpowiada na powitanie, to ja wychodząc, nie mówię "do widzenia".
aldi1174 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 16:24   #409
iddqd
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: usa
Wiadomości: 74
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez edit23 Pokaż wiadomość
W takim razie mamy inny system robienia zakupów odzieżowych.

Nigdy nie biorę ze sobą 20 rzeczy do przymierzenia. Oglądam, a potem przymierzam. Selekcja podczas wyboru jest ostra...
mysle, ze z perspektywy sklepu to dla nich lepiej jak wezme do przymiarki wiecej rzeczy, bo wtedy wieksze jest prawdopodobienstwo, ze znajde cos, co bedzie dobrze lezalo i kupie wiecej rzeczy. Dlatego klient nie ma obowiazku odwieszania na miejsce, tylko robia to pracownicy. w wiekszosci sklepow do ktorych chodze sa przy przymierzalniach specjalne wieszaki, gdzie mozna ladnie odwiesic przymierzone rzeczy, ktorych sie nie kupuje. czasem nawet sami sprzedawcy podchodza i pytaja sie, co kupuje, a co nie, po czym biora ode mnie rzeczy, ktorych nie chce. jakbym miala sama na miejsce odwieszac wszystko co przymierzam, to chyba bym musiala godzine spedzic w kazdym sklepie.

---------- Dopisano o 18:24 ---------- Poprzedni post napisano o 18:19 ----------

Cytat:
Napisane przez ankasz Pokaż wiadomość
ok, jesli mam 20 rzeczy i kompletnie nie mam pojęcia gdzie je odwiesić, a nie chc eodwieszać "gdziekolwiek" to podam grzecznie obsłusze sklepu. Ale jesli mam jedną bluzkę i wiem gdzie wisiała, to korona mi z głowy nie spadnie jesli ja odwieszę na miejsce.
tu sie zgodze.
iddqd jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2009-03-19, 21:35   #410
Klarissa
Zakorzenienie
 
Avatar Klarissa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 16 431
Smile Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Mojego poniedziałkowego "klienta" nie przebijecie... Po pomyślnym załatwieniu sprawy pan puścił bąka i wyszedł...
__________________
Mam dwoje okruszków - jeden większy, a drugi całkiem malutki
Klarissa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-19, 22:33   #411
Dagusiac
Zakorzenienie
 
Avatar Dagusiac
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Konin/Toruń
Wiadomości: 5 566
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Klarissa Pokaż wiadomość
Mojego poniedziałkowego "klienta" nie przebijecie... Po pomyślnym załatwieniu sprawy pan puścił bąka i wyszedł...
Pracujesz w sklepie??
Dagusiac jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 03:02   #412
KochamMichasia
Rozeznanie
 
Avatar KochamMichasia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 681
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Dagusiac Pokaż wiadomość
Pracujesz w sklepie??
__________________
Szczęście to jest sposób myślenia, a nie rzecz, którą dostajemy.
KochamMichasia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 06:41   #413
sine.ira
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 264
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Klarissa Pokaż wiadomość
Mojego poniedziałkowego "klienta" nie przebijecie... Po pomyślnym załatwieniu sprawy pan puścił bąka i wyszedł...
Po prostu zakomunikował "i wszystko w tym temacie" Mowy ciała nie przeskoczysz
sine.ira jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 07:40   #414
Lynn
Zakorzenienie
 
Avatar Lynn
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Z domku
Wiadomości: 11 720
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Klarissa Pokaż wiadomość
Mojego poniedziałkowego "klienta" nie przebijecie... Po pomyślnym załatwieniu sprawy pan puścił bąka i wyszedł...
No tak, przecież ciężko zapanować nad odruchami
Lynn jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 08:10   #415
substytut
Zakorzenienie
 
Avatar substytut
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 3 526
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Niezly agent z goscia - moze to skutki liberalnego wychowania?
substytut jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 08:30   #416
Audacieux
Wtajemniczenie
 
Avatar Audacieux
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łysa Góra!
Wiadomości: 2 485
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Pracuję w sklepie motoryzacyjnym..
Przyszła kobieta i mówi, że chce klocki hamulcowe do vw passata bo kontrolka, gdzie jest klocek narysowany jej świeci i strasznie piszczy... Ale ona nie wie, jaki to model (to akurat bardzo często się zdarza również mężczyznom). Zatem wychodzę z nią przed sklep i oglądam tego passata.. a to kontrolka.. płynu spryskiwaczy.. Szok!
Chciałabym zaznaczyć, że w passacie B5 o którym mowa poza piszczeniem i świeceniem kontrolki wyśwetla się komunikat o braku płynu
__________________


Edytowane przez Audacieux
Czas edycji: 2009-03-20 o 08:33
Audacieux jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 09:58   #417
2016051109231
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 670
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez mary_alice_young Pokaż wiadomość
ee to wieszanie rzeczy na wieszaki nie należy do obowiązków ekspedientki?
Gdybyś to ty postała chociaż jeden dzień na miejscu takie ekspedientki to uwież mi że po 10minutach zmieniła byś zdanie. To naprawdę niemiłe gdy ktoś kto przychodzi na zakupy rzuca ci rzeczy z taką miną jakbyś była co najmniej jej służącą a przecież sprzedawca to też człowiek. Nienawidzę tych wszystkich damulek które się tak bardzo wywyższają
2016051109231 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 10:14   #418
aooi
Przyczajenie
 
Avatar aooi
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 5
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

A ja odbywałam kiedyś staż w urzędzie stanu cywilnego. Pewnego dnia przyszła do mnie jakaś stara babka ponieważ chciała jakieś tam dokumenty. Niestety nie byłam ich jej wstanie wydać bo moja praca polegała tam głównie na organizowaniu jubileuszy o czym pani nie wiedziała. Więc spokojnie, bez większej awantury kobieta owa wyszła, a że były wakacje, okno otwarte było na ościerz usłyszałam na pół osiedla ...

"Te K. z urzędu stanu cywilnego znowu nie wydały mi tych J. papierów"

Kiedyś miałam też taką sytuacje, pracowałam jako sprzedawca... i gdy zapytałam razu pewnego jakiejś młodej dziewczyny czy nie potrzebuje pomocy ta odpowiedziała mi coś w tym stylu...

"Tak. Potrzymaj mi torebkę "

:roll eyes:
aooi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 12:16   #419
Lynn
Zakorzenienie
 
Avatar Lynn
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Z domku
Wiadomości: 11 720
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez ryba871019 Pokaż wiadomość
Gdybyś to ty postała chociaż jeden dzień na miejscu takie ekspedientki to uwież mi że po 10minutach zmieniła byś zdanie. To naprawdę niemiłe gdy ktoś kto przychodzi na zakupy rzuca ci rzeczy z taką miną jakbyś była co najmniej jej służącą a przecież sprzedawca to też człowiek. Nienawidzę tych wszystkich damulek które się tak bardzo wywyższają
Podpisuję się pod tym. Niektóre klientki zachowują się jak gwiazdy, które zaszczyciły swoją obecnością sklep. Obsługa w związku z tym powinna na kolanach warować przy nich i być na każde ich skinienie, przy czym robić słodką minkę i grzecznie przytakiwać głową, gdy te robią przykre uwagi Bo rzecz jasna, obsługa to nieroby, ludzie niewyedukowani, nie mający aspiracji, więc trzeba ich traktować z góry, bo im się należy
Lynn jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-20, 14:12   #420
agatka13121988
Zakorzenienie
 
Avatar agatka13121988
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5 261
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)

Cytat:
Napisane przez Klarissa Pokaż wiadomość
Mojego poniedziałkowego "klienta" nie przebijecie... Po pomyślnym załatwieniu sprawy pan puścił bąka i wyszedł...
hahahhahahha nie moge ze smiechu

Cytat:
Napisane przez sine.ira Pokaż wiadomość
Po prostu zakomunikował "i wszystko w tym temacie" Mowy ciała nie przeskoczysz
dokladnie
__________________
moje oczko
25.07-prawko zdane za 1 razem
agatka13121988 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2018-08-31 12:11:09


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:02.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.