|
|
#2071 | |
|
Killing me softly
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 576
|
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży
Cytat:
Ja natomiast zawsze powtarzam, że jeśli komuś nie chce się czytać małego druczku, to jego wina. Zadziwiające, że ludzie potrafią przeczytać, że mają zniżkę, a tego pod spodem, np. że towar ze zniżką nie podlega zwrotom, to już nie. Wybiórczy analfabetyzm
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go. |
|
|
|
|
|
#2072 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
|
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży
Cytat:
![]() no i ciągłe pretensje jeśli coś jest przecenione o 35%, a na plakacie widnieje wielki druk "do-50%"
|
|
|
|
|
|
#2073 |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 12
|
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży
Hej
też chciałam się spytać o radę...Kupiłam w piątek rurki w Bershce założyłam je w sobotę i popruły się w 3 miejscach:/kosztowały 139 zł więc niemałe pieniądze...czy mogę zgłosić reklamacje jeśli mam paragon ale metki zostały oderwane?wymienia mi na inne czy bedą chcieli je szyć?:/bo jednak wolałabym odzyskać pieniądze... |
|
|
|
|
#2074 |
|
Zakorzeniona
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Mam pytanko zakupowe, może ktoś pomoże
Kupiłam podczas nocy zakupów płaszcz po przecenie -20%, który normalnie w sieci tych sklepów nie istnieje - był tylko przez te dwie godziny w jednej galerii. Kupiłam kolor czarny, podobał mi się bardzo szary, ale nie było mojego rozmiaru. Według polityki tego sklepu do 30 dni mogę w dowolnym sklepie tej sieci wymienić towar. Czy jeśli w innym sklepie znalazłabym ten płaszcz w moim rozmiarze szary i chciałabym wymienić, to czy musiałabym dopłacić różnicę w cenie? Bo ten szary nie miałby już ceny rabatowej. Czy po prostu wymieniłabym jeden na drugi? Mam nadzieję, że opisałam w miarę dokładnie Czarny płaszcz jest śliczny, ale szary leciuchno śliczniejszy i dlatego pytam ![]() Czytałam regulamin sklepu, ale dokładnie taka sytuacja nie została tam opisana. Sklep to Mohito, jeśli to coś da
|
|
|
|
|
#2075 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: The World
Wiadomości: 1 215
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Kupiłam kilka miesięcy buty i ani razu w nich nie chodziłam - są jeszcze złączone tym plastkikiem i karteczką -50%. Paragon gdzieś zapodziałam. Czy da radę zwrócić te buty? Bez paragonu?
__________________
Marcelinka Laureńka |
|
|
|
|
#2076 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Po kilku miesiącach to raczej nie da rady żebyś zwróciła, tym bardziej bez paragonu. Może jakby to było kilka dni to tak
__________________
|
|
|
|
|
#2077 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 151
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Czy ktoś wie jak rozpatrują reklamacje w river island?
pytam dlatego poniewaz kupilam spodnie jeansowe pod koniec sierpnia, mialam je na sobie ok 3 razy ale niestety nie da sie w nich chodzić, ponieważ prawa nogawka jest zle skrojona dokladnie w udzie i od kroku do zewnątrz się przekręca podczas chodzenia, co jest dosyć niewygodne... lecz gdy spodnie lezą luzno to tego nie widac.. i nie wiem czy jest w ogole sens isc z taka reklamacja? kto tam rozpatruje? kierownik czy moze rzeczoznawca? |
|
|
|
|
#2078 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
ja również mam pytanie o RI. Czy możliwy jest zwrot butów?
__________________
|
|
|
|
|
#2079 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 58
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
Dzielę się swoim darmowym kodzikiem rabatowym 5% na super ciuszki blogs347 wykorzystasz go w sklepie http://azjatyckistyl.pl |
|
|
|
|
|
#2080 | |||||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 7 040
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Zawsze ocenia rzeczoznawca. Możesz mieć problem z reklamacją, ponieważ spodnie masz już 2 miesiące, ale jeżeli naprawdę jest to bardzo uciążliwe, to możesz spróbować, nic Cię to nie kosztuje ![]() Cytat:
__________________
"Gdy wszystko wydaje się być drogą pod górę... po prostu pomyśl jaki będziesz mieć widok ze szczytu"
Edytowane przez niuniulka1989 Czas edycji: 2011-10-28 o 01:10 |
|||||
|
|
|
|
#2081 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 58
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Nawet reklamacja by nie pomoże. Gdyby tak każdy robił komu się coś znudziło i i by mógł to oddać firmy by poupadały.
__________________
Dzielę się swoim darmowym kodzikiem rabatowym 5% na super ciuszki blogs347 wykorzystasz go w sklepie http://azjatyckistyl.pl |
|
|
|
|
|
#2082 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 6 423
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
ponawiam pytanie, czy ktoras z Was reklamowała cos w stradivariusie?
|
|
|
|
|
#2083 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 7 040
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dlaczego nie reklamować, skoro spodnie popruły się po 3 dniach?
__________________
"Gdy wszystko wydaje się być drogą pod górę... po prostu pomyśl jaki będziesz mieć widok ze szczytu"
|
|
|
|
|
#2084 | ||
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Tzn jakie ![]() sklepy nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów Cytat:
No właśnie
__________________
|
||
|
|
|
|
#2085 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
widzę, że niktóre dziewczyny mylą zwrot towaru z reklamacją
![]() zwrot towaru to dobra wola sklepu (tak jak piszecie wyżej, nie obowiązek, chyba że przez internet czy katalog wysyłkowy), a gwarancja, na podstawie której można składać reklamacje dotyczy prawie każdego produktu. jeśli spodnie się popruły po 3 dniach użytkowania, to logiczne, że można, a nawet należy złożyć reklamację u sprzedawcy, bo zakupiony towar nie spełnia swojej funkcji. tak jak to było w dniu zakupu. |
|
|
|
|
#2086 |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 786
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Czy w sklepie obuwniczym Wojas można zwracać buty? Jeśli tak, to przez ile dni jest to możliwe?
![]() Chodzi mi o zwrot "bez powodu", nie reklamację. |
|
|
|
|
#2087 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 151
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
"Zawsze ocenia rzeczoznawca. Możesz mieć problem z reklamacją, ponieważ spodnie masz już 2 miesiące, ale jeżeli naprawdę jest to bardzo uciążliwe, to możesz spróbować, nic Cię to nie kosztuje
"zaniosłam spodnie do reklamacji, miła Pani po obejrzeniu spodni pow. ze na oko widac ze cos tu nie tak z nimi , i chciala mi je wymienic od reki ( co mnie zdziwioło, skoro podobno rozpatruje rzeczoznawca) ale nie bylo rozmiaru... i pow. ze postara mi je sprowadzic i ze jesli jej się uda to do mnie zadzwoni, a jak nie zadzwoni w ciagu 2 tyg tzn ze nie dalo sie sprowadzić i oddadzą mi pieniądze. Edytowane przez sylwia0002 Czas edycji: 2011-10-28 o 21:50 |
|
|
|
|
#2088 |
|
Organizatorka :)
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny, niecały rok temu zareklamowałam buty w sklepie Promod, otrzymałam zwrot pieniędzy na kartę upominkową. Kończyła mi się ważność więc wczoraj wybrałam się do owego sklepu rozejrzeć się czy nie ma czegoś na co mogłabym wykorzystać pieniążki z karty. Wybrałam buty, niestety dziś zauważyłam że mają wykruszony obcas... buty oczywiście nie były noszone, nie posiadają żadnych śladów użytkowania, posiadają wszystkie nalepki i paragon oczywiście też mam. I teraz moje pytanie
![]() Czy towar zostanie wymieniony? Czy jeśli nie posiadają danego rozmiaru to znowu otrzymam zwrot pieniędzy na kartę? Dodam że dopłacałam troszkę pieniążków gotówką, a jako że buty kosztowały blisko 300zł to też nie chcę zostawiać ich z takim uszkodzonym obcasem. Ech... zraziłam się już do tego obuwia z Promod'u i przyznam szczerze, że wolałabym zwrot pieniędzy jak rozwiązać tę sytuację?Proszę o pomoc |
|
|
|
|
#2089 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 310
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Hej, mam nadzieje ze ktos mi pomoze sytuacja jest dosyc skomplikowana. Ale do rzeczy:
19. września kupiłam trzy rzeczy w Stradivariusie w tym marynarkę. W domu doszłam do wniosku że jej kolor mi nie odpowiada i wymieniłam ja na inny dnia 2.10. Teraz doszłam do wniosku ze chce w ogole pozbyc sie tej marynarki i jutro mam w planie ja oddać ( jutro mam ost dzien liczac od 2.10 bo na zwrot jest 30dni) . wydrukowano mi na nia nowy paragon z dniem 2 paźneirnika ale potwiedzenie z wydruku ze pin sie zgadza itd pozostal ten z dnia 19 wrzesnia( placilam karta). Czy uznaja mi ten zwrot? (oczywscie metki sa itd). |
|
|
|
|
#2090 |
|
Organizatorka :)
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Pracowałam w Stardim i myślę, że nie powinno być problemu jeśli są wszystkie metki i masz paragon
|
|
|
|
|
#2091 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 310
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
|
|
|
|
#2092 |
|
Organizatorka :)
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Napisz koniecznie
Przedstaw im sytuacje tak jak nam tutaj i myślę, że powinni Ci zwrócić pieniążki
|
|
|
|
|
#2093 | |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Jeżeli zareklamujesz te buty i nie będą się one nadawały do naprawy albo nie będą mieli takich samych żeby wymienić to wówczas pieniądze muszą zwrócić Ci w gotówce. Te zwroty na karty podarunkowe są jak dla mnie śmieszne
__________________
|
|
|
|
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
|
|
#2094 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 320
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
__________________
[...] Rzeczy, które posiadasz w końcu zaczynają posiadać ciebie. |
|
|
|
|
|
#2095 | ||
|
Organizatorka :)
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Butów nie było już w ogóle więc wrzucili mi ten zwrot na kartę ![]() Cytat:
i o dziwo dziewczyna zaproponowała mi od razu zwrot bo rozmiarów nigdzie nie było (nie wspominałam że były kupowane przez tą całą kartę ) I dziękuję Wam za odpisanie |
||
|
|
|
|
#2096 |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: tam gdzie maki, chabry i bociany
Wiadomości: 2 326
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Ja np. dwa dni temu kupiłam przecenioną kurtkę w Top Secret. Pojechałam z kurtką która posiada komplet metek + paragon, nie podałam powodu zwrotu, Pani ekspedientka nawet nie pytała, przyjeła zwrot i zwróciła pieniążki bez żadnego problemu .
A więc w Top Secret : w ciągu 3 dni - można zwrócić towar przeceniony lecz pełnowartościowy z paragonem i metkami . W ciągu 7 dni - można zwrócić towar nieprzeceniony oczywiście pełnowartościowy z metkami i paragonem. Pozdrawiam.
|
|
|
|
|
#2097 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: mazuurYY
Wiadomości: 264
|
DZIEŃ DOBRY
MAM TAKIE OTO 2 pytanka:- Czy zakupiony towar w jednym mieście , mogę zwrócić w drugim? Mowa tu o Gdańsku i Gdyni?? sklep reserved - czy jeśli kupie towar na Dniu zniżek z INSTYLE- mówię tu o kurtce z Mango ( promocja - 20 % ) to jaki mam czas na zwrot? i czy dostaje spowrotem pieniązki za takie jakie kupiłam, czy po normalnej cenie? Z GÓRY dziekuje za odpowiedzi ![]() Odnośnie pierwszego pytania dodam,że komin w reserved kupiłam na nocy zakupów z %
__________________
" Dlaczego mężczyźni wola kobiety ładniejsze niż mądrzejsze..? - bo łatwiej przychodzi im patrzenie niż myślenie... ;]" Edytowane przez sarita1307 Czas edycji: 2011-11-05 o 10:08 |
|
|
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
|
|
#2098 | ||
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 320
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Cytat:
W przeciwnym razie można by wykupić cały sklep, a potem wszystko oddać i zarobić +20%.
__________________
[...] Rzeczy, które posiadasz w końcu zaczynają posiadać ciebie. |
||
|
|
|
|
#2099 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Hollyłódź
Wiadomości: 396
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Mam pytanko. Czy wiecie, jak jest ze zwrotami w Vero Modzie (w zwykłym sklepie, nie w outlecie)? Kupiłam tam zimową kurtkę, ale dostałam inną (przywiezioną ze Stanów, więc o jej zwrocie nie ma mowy) i chciałabym zrobić zwrot. W ciągu ilu dni można oddać nieprzeceniony towar?
|
|
|
|
|
#2100 |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2 491
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny, kupiłam w Reserved sweter, może i tani, bo za 70 zł, ale nawet nie zdążyłam go jeszcze ani razu wyprać, a on już wygląda jak... szmata
Cały się pokulkował i strasznie zmechacił, wygląda koszmarnie. Czy można go zareklamować? Troche mi głupio ze swetrem za 70 zł, w końcu nie oczekiwałam bóg-wie-jakiej jakości, ale żeby jeszcze przed pierwszym praniem tak wyglądał? Mam jakieś szanse?
__________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki". Edytowane przez ever-dream Czas edycji: 2011-11-07 o 20:28 |
|
|
![]() |
Nowe wątki na forum Moda
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:23.




Ja natomiast zawsze powtarzam, że jeśli komuś nie chce się czytać małego druczku, to jego wina. Zadziwiające, że ludzie potrafią przeczytać, że mają zniżkę, a tego pod spodem, np. że towar ze zniżką nie podlega zwrotom, to już nie. Wybiórczy analfabetyzm










)
Cały się pokulkował i strasznie zmechacił, wygląda koszmarnie. Czy można go zareklamować? Troche mi głupio ze swetrem za 70 zł, w końcu nie oczekiwałam bóg-wie-jakiej jakości, ale żeby jeszcze przed pierwszym praniem tak wyglądał? Mam jakieś szanse?

