Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru - Strona 70 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-10-22, 13:31   #2071
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 576
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży

Cytat:
Napisane przez modystka6 Pokaż wiadomość
cały czas powtarzam że trzeba czytać wszystko dokłanie co piszą w regulaminach i wystrzegać się sklepów które piszą coś małym druczkiem. Chcą coś ukryc a ty na przykład na to uwagi nie zwrócisz
Ale to odnośnie do którego postu? Ja natomiast zawsze powtarzam, że jeśli komuś nie chce się czytać małego druczku, to jego wina. Zadziwiające, że ludzie potrafią przeczytać, że mają zniżkę, a tego pod spodem, np. że towar ze zniżką nie podlega zwrotom, to już nie. Wybiórczy analfabetyzm
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-22, 15:33   #2072
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Ale to odnośnie do którego postu? Ja natomiast zawsze powtarzam, że jeśli komuś nie chce się czytać małego druczku, to jego wina. Zadziwiające, że ludzie potrafią przeczytać, że mają zniżkę, a tego pod spodem, np. że towar ze zniżką nie podlega zwrotom, to już nie. Wybiórczy analfabetyzm
oj tak, zgadzam się

no i ciągłe pretensje jeśli coś jest przecenione o 35%, a na plakacie widnieje wielki druk "do-50%"
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-23, 16:51   #2073
aniska20
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 12
Dot.: Zara - zwroty podczas wyprzedaży

Hejteż chciałam się spytać o radę...
Kupiłam w piątek rurki w Bershce założyłam je w sobotę i popruły się w 3 miejscach:/kosztowały 139 zł więc niemałe pieniądze...czy mogę zgłosić reklamacje jeśli mam paragon ale metki zostały oderwane?wymienia mi na inne czy bedą chcieli je szyć?:/bo jednak wolałabym odzyskać pieniądze...
aniska20 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-23, 20:16   #2074
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Mam pytanko zakupowe, może ktoś pomoże Kupiłam podczas nocy zakupów płaszcz po przecenie -20%, który normalnie w sieci tych sklepów nie istnieje - był tylko przez te dwie godziny w jednej galerii. Kupiłam kolor czarny, podobał mi się bardzo szary, ale nie było mojego rozmiaru. Według polityki tego sklepu do 30 dni mogę w dowolnym sklepie tej sieci wymienić towar. Czy jeśli w innym sklepie znalazłabym ten płaszcz w moim rozmiarze szary i chciałabym wymienić, to czy musiałabym dopłacić różnicę w cenie? Bo ten szary nie miałby już ceny rabatowej. Czy po prostu wymieniłabym jeden na drugi? Mam nadzieję, że opisałam w miarę dokładnie Czarny płaszcz jest śliczny, ale szary leciuchno śliczniejszy i dlatego pytam

Czytałam regulamin sklepu, ale dokładnie taka sytuacja nie została tam opisana. Sklep to Mohito, jeśli to coś da
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-24, 11:24   #2075
dziolcha86
Zadomowienie
 
Avatar dziolcha86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: The World
Wiadomości: 1 215
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Kupiłam kilka miesięcy buty i ani razu w nich nie chodziłam - są jeszcze złączone tym plastkikiem i karteczką -50%. Paragon gdzieś zapodziałam. Czy da radę zwrócić te buty? Bez paragonu?
__________________
Marcelinka
Laureńka
dziolcha86 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-24, 11:37   #2076
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Po kilku miesiącach to raczej nie da rady żebyś zwróciła, tym bardziej bez paragonu. Może jakby to było kilka dni to tak
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-25, 11:11   #2077
sylwia0002
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 151
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Czy ktoś wie jak rozpatrują reklamacje w river island?
pytam dlatego poniewaz kupilam spodnie jeansowe pod koniec sierpnia, mialam je na sobie ok 3 razy ale niestety nie da sie w nich chodzić, ponieważ prawa nogawka jest zle skrojona dokladnie w udzie i od kroku do zewnątrz się przekręca podczas chodzenia, co jest dosyć niewygodne...
lecz gdy spodnie lezą luzno to tego nie widac..
i nie wiem czy jest w ogole sens isc z taka reklamacja? kto tam rozpatruje? kierownik czy moze rzeczoznawca?
sylwia0002 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-26, 18:58   #2078
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

ja również mam pytanie o RI. Czy możliwy jest zwrot butów?
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-27, 20:52   #2079
kinga6699
Raczkowanie
 
Avatar kinga6699
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 58
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez Mala kroweczka o imieniu Pokaż wiadomość
No więc sprawa jest taka ..kupiłam 28 dni temu okluary w Marks&Spencer...dodam ksoztowały 75 zł....pdobały mi ise..ale juz nie:p...w kazdym badz razie..chcialabym je oddac -paragon mam i sa w nienaruszonym stanie bo mialam je na sobie raz przez godizne!.....co mam zrobić??czy jest jakas szansa??.. a jakby ktos chcial zdjątka tych okularów..to napisac na forum..
Nic już nie zrobisz sklep nie ma obowiązku przyjęcia tego jeśli minęło więcej niż 10 dni. Wszędzie tak jest bo takie mamy prawo.
__________________
Dzielę się swoim darmowym kodzikiem rabatowym 5% na super ciuszki blogs347 wykorzystasz go w sklepie http://azjatyckistyl.pl
kinga6699 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 01:08   #2080
niuniulka1989
Zakorzenienie
 
Avatar niuniulka1989
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 7 040
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez aniska20 Pokaż wiadomość
Hejteż chciałam się spytać o radę...
Kupiłam w piątek rurki w Bershce założyłam je w sobotę i popruły się w 3 miejscach:/kosztowały 139 zł więc niemałe pieniądze...czy mogę zgłosić reklamacje jeśli mam paragon ale metki zostały oderwane?wymienia mi na inne czy bedą chcieli je szyć?:/bo jednak wolałabym odzyskać pieniądze...
Zgłoś reklamację Bardziej prawdopodobne, że oddadzą pieniądze niż będą chcieli naprawić, choć mają i do tego prawo

Cytat:
Napisane przez invisible_01 Pokaż wiadomość
Mam pytanko zakupowe, może ktoś pomoże Kupiłam podczas nocy zakupów płaszcz po przecenie -20%, który normalnie w sieci tych sklepów nie istnieje - był tylko przez te dwie godziny w jednej galerii. Kupiłam kolor czarny, podobał mi się bardzo szary, ale nie było mojego rozmiaru. Według polityki tego sklepu do 30 dni mogę w dowolnym sklepie tej sieci wymienić towar. Czy jeśli w innym sklepie znalazłabym ten płaszcz w moim rozmiarze szary i chciałabym wymienić, to czy musiałabym dopłacić różnicę w cenie? Bo ten szary nie miałby już ceny rabatowej. Czy po prostu wymieniłabym jeden na drugi? Mam nadzieję, że opisałam w miarę dokładnie Czarny płaszcz jest śliczny, ale szary leciuchno śliczniejszy i dlatego pytam

Czytałam regulamin sklepu, ale dokładnie taka sytuacja nie została tam opisana. Sklep to Mohito, jeśli to coś da
Masz na myśli inne Mohito tak? Czy inny sklep, gdzie również jest taki płaszcz? Jeżeli to zupełnie inny sklep, to nie ma szans by Ci wymienili, bo wymienić możesz tylko w dowolnym Mohito. Różnicę w cenie również musiałabyś dopłacić.

Cytat:
Napisane przez dziolcha86 Pokaż wiadomość
Kupiłam kilka miesięcy buty i ani razu w nich nie chodziłam - są jeszcze złączone tym plastkikiem i karteczką -50%. Paragon gdzieś zapodziałam. Czy da radę zwrócić te buty? Bez paragonu?
Niestety, na zwrot jest określona ilość czasu. Chyba najdłuższy czas jest w Deichmannie (3 miesiące bodajże), więc jeżeli ten czas nie minął a buty są z tego sklepu to wymienisz, w przeciwnym razie niestety nie ma szans

Cytat:
Napisane przez sylwia0002 Pokaż wiadomość
Czy ktoś wie jak rozpatrują reklamacje w river island?
pytam dlatego poniewaz kupilam spodnie jeansowe pod koniec sierpnia, mialam je na sobie ok 3 razy ale niestety nie da sie w nich chodzić, ponieważ prawa nogawka jest zle skrojona dokladnie w udzie i od kroku do zewnątrz się przekręca podczas chodzenia, co jest dosyć niewygodne...
lecz gdy spodnie lezą luzno to tego nie widac..
i nie wiem czy jest w ogole sens isc z taka reklamacja? kto tam rozpatruje? kierownik czy moze rzeczoznawca?

Zawsze ocenia rzeczoznawca. Możesz mieć problem z reklamacją, ponieważ spodnie masz już 2 miesiące, ale jeżeli naprawdę jest to bardzo uciążliwe, to możesz spróbować, nic Cię to nie kosztuje
Cytat:
Napisane przez ddtvn Pokaż wiadomość
mam pytanie odnosnie stradivariusa i reklamacji.. bluzka po 1 praniu się skurczyła, czy jest szansa na jej reklamacje?
Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
ja również mam pytanie o RI. Czy możliwy jest zwrot butów?
Wydaje mi się, na rzeczy nieprzecenione jest 7 dni, na przecenione trzy dni, ale nie jestem na 100% pewna, może dopytaj na wątku o RI
__________________
"Gdy wszystko wydaje się być drogą pod górę... po prostu pomyśl jaki będziesz mieć widok ze szczytu"

Edytowane przez niuniulka1989
Czas edycji: 2011-10-28 o 01:10
niuniulka1989 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 09:40   #2081
kinga6699
Raczkowanie
 
Avatar kinga6699
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 58
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez niuniulka1989 Pokaż wiadomość
Zgłoś reklamację Bardziej prawdopodobne, że oddadzą pieniądze niż będą chcieli naprawić, choć mają i do tego prawo
Niestety nic takiego nie przejdzie Nawet reklamacja by nie pomoże. Gdyby tak każdy robił komu się coś znudziło i i by mógł to oddać firmy by poupadały.
__________________
Dzielę się swoim darmowym kodzikiem rabatowym 5% na super ciuszki blogs347 wykorzystasz go w sklepie http://azjatyckistyl.pl
kinga6699 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 09:51   #2082
ddtvn
Zakorzenienie
 
Avatar ddtvn
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 6 423
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

ponawiam pytanie, czy ktoras z Was reklamowała cos w stradivariusie?
ddtvn jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 10:16   #2083
niuniulka1989
Zakorzenienie
 
Avatar niuniulka1989
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 7 040
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kinga6699 Pokaż wiadomość
Niestety nic takiego nie przejdzie Nawet reklamacja by nie pomoże. Gdyby tak każdy robił komu się coś znudziło i i by mógł to oddać firmy by poupadały.
Dlaczego nie reklamować, skoro spodnie popruły się po 3 dniach?
__________________
"Gdy wszystko wydaje się być drogą pod górę... po prostu pomyśl jaki będziesz mieć widok ze szczytu"
niuniulka1989 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 11:18   #2084
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kinga6699 Pokaż wiadomość
Nic już nie zrobisz sklep nie ma obowiązku przyjęcia tego jeśli minęło więcej niż 10 dni. Wszędzie tak jest bo takie mamy prawo.

Tzn jakie

sklepy nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów dt to tylko zakupów przez internet.

Cytat:
Napisane przez niuniulka1989 Pokaż wiadomość
Wydaje mi się, na rzeczy nieprzecenione jest 7 dni, na przecenione trzy dni, ale nie jestem na 100% pewna, może dopytaj na wątku o RI
To akurat wiem. Pytałam o to czy jest możliwość zwrotu butów


Cytat:
Napisane przez niuniulka1989 Pokaż wiadomość
Dlaczego nie reklamować, skoro spodnie popruły się po 3 dniach?

No właśnie
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 11:23   #2085
Lucy1111
Zakorzenienie
 
Avatar Lucy1111
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Bdg
Wiadomości: 6 276
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

widzę, że niktóre dziewczyny mylą zwrot towaru z reklamacją

zwrot towaru to dobra wola sklepu (tak jak piszecie wyżej, nie obowiązek, chyba że przez internet czy katalog wysyłkowy), a gwarancja, na podstawie której można składać reklamacje dotyczy prawie każdego produktu.

jeśli spodnie się popruły po 3 dniach użytkowania, to logiczne, że można, a nawet należy złożyć reklamację u sprzedawcy, bo zakupiony towar nie spełnia swojej funkcji. tak jak to było w dniu zakupu.
Lucy1111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 21:27   #2086
03a25f57c1c12b64185d06c737e7e94991ae1a10_6577a308dca3f
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 786
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Czy w sklepie obuwniczym Wojas można zwracać buty? Jeśli tak, to przez ile dni jest to możliwe?
Chodzi mi o zwrot "bez powodu", nie reklamację.
03a25f57c1c12b64185d06c737e7e94991ae1a10_6577a308dca3f jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-28, 21:45   #2087
sylwia0002
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 151
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

"Zawsze ocenia rzeczoznawca. Możesz mieć problem z reklamacją, ponieważ spodnie masz już 2 miesiące, ale jeżeli naprawdę jest to bardzo uciążliwe, to możesz spróbować, nic Cię to nie kosztuje "


zaniosłam spodnie do reklamacji, miła Pani po obejrzeniu spodni pow. ze na oko widac ze cos tu nie tak z nimi , i chciala mi je wymienic od reki ( co mnie zdziwioło, skoro podobno rozpatruje rzeczoznawca) ale nie bylo rozmiaru... i pow. ze postara mi je sprowadzic i ze jesli jej się uda to do mnie zadzwoni, a jak nie zadzwoni w ciagu 2 tyg tzn ze nie dalo sie sprowadzić i oddadzą mi pieniądze.

Edytowane przez sylwia0002
Czas edycji: 2011-10-28 o 21:50
sylwia0002 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 13:28   #2088
martunia-w
Organizatorka :)
 
Avatar martunia-w
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny, niecały rok temu zareklamowałam buty w sklepie Promod, otrzymałam zwrot pieniędzy na kartę upominkową. Kończyła mi się ważność więc wczoraj wybrałam się do owego sklepu rozejrzeć się czy nie ma czegoś na co mogłabym wykorzystać pieniążki z karty. Wybrałam buty, niestety dziś zauważyłam że mają wykruszony obcas... buty oczywiście nie były noszone, nie posiadają żadnych śladów użytkowania, posiadają wszystkie nalepki i paragon oczywiście też mam. I teraz moje pytanie
Czy towar zostanie wymieniony? Czy jeśli nie posiadają danego rozmiaru to znowu otrzymam zwrot pieniędzy na kartę? Dodam że dopłacałam troszkę pieniążków gotówką, a jako że buty kosztowały blisko 300zł to też nie chcę zostawiać ich z takim uszkodzonym obcasem. Ech... zraziłam się już do tego obuwia z Promod'u i przyznam szczerze, że wolałabym zwrot pieniędzy jak rozwiązać tę sytuację?
Proszę o pomoc
__________________
Zamówienia z martunią-w -> KLIK


martunia-w jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 13:52   #2089
lizawietta
Zadomowienie
 
Avatar lizawietta
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 310
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Hej, mam nadzieje ze ktos mi pomoze sytuacja jest dosyc skomplikowana. Ale do rzeczy:
19. września kupiłam trzy rzeczy w Stradivariusie w tym marynarkę. W domu doszłam do wniosku że jej kolor mi nie odpowiada i wymieniłam ja na inny dnia 2.10. Teraz doszłam do wniosku ze chce w ogole pozbyc sie tej marynarki i jutro mam w planie ja oddać ( jutro mam ost dzien liczac od 2.10 bo na zwrot jest 30dni) . wydrukowano mi na nia nowy paragon z dniem 2 paźneirnika ale potwiedzenie z wydruku ze pin sie zgadza itd pozostal ten z dnia 19 wrzesnia( placilam karta). Czy uznaja mi ten zwrot? (oczywscie metki sa itd).
lizawietta jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 13:57   #2090
martunia-w
Organizatorka :)
 
Avatar martunia-w
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Pracowałam w Stardim i myślę, że nie powinno być problemu jeśli są wszystkie metki i masz paragon
__________________
Zamówienia z martunią-w -> KLIK


martunia-w jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 14:07   #2091
lizawietta
Zadomowienie
 
Avatar lizawietta
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 310
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez martunia-w Pokaż wiadomość
Pracowałam w Stardim i myślę, że nie powinno być problemu jeśli są wszystkie metki i masz paragon
dzieki wielkie za odpowedz. jutro napisze co wynikło
lizawietta jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 14:19   #2092
martunia-w
Organizatorka :)
 
Avatar martunia-w
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez lizawietta Pokaż wiadomość
dzieki wielkie za odpowedz. jutro napisze co wynikło
Napisz koniecznie
Przedstaw im sytuacje tak jak nam tutaj i myślę, że powinni Ci zwrócić pieniążki
__________________
Zamówienia z martunią-w -> KLIK


martunia-w jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 15:05   #2093
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez martunia-w Pokaż wiadomość
Dziewczyny, niecały rok temu zareklamowałam buty w sklepie Promod, otrzymałam zwrot pieniędzy na kartę upominkową. Kończyła mi się ważność więc wczoraj wybrałam się do owego sklepu rozejrzeć się czy nie ma czegoś na co mogłabym wykorzystać pieniążki z karty. Wybrałam buty, niestety dziś zauważyłam że mają wykruszony obcas... buty oczywiście nie były noszone, nie posiadają żadnych śladów użytkowania, posiadają wszystkie nalepki i paragon oczywiście też mam. I teraz moje pytanie
Czy towar zostanie wymieniony? Czy jeśli nie posiadają danego rozmiaru to znowu otrzymam zwrot pieniędzy na kartę? Dodam że dopłacałam troszkę pieniążków gotówką, a jako że buty kosztowały blisko 300zł to też nie chcę zostawiać ich z takim uszkodzonym obcasem. Ech... zraziłam się już do tego obuwia z Promod'u i przyznam szczerze, że wolałabym zwrot pieniędzy jak rozwiązać tę sytuację?
Proszę o pomoc

Jeżeli zareklamujesz te buty i nie będą się one nadawały do naprawy albo nie będą mieli takich samych żeby wymienić to wówczas pieniądze muszą zwrócić Ci w gotówce. Te zwroty na karty podarunkowe są jak dla mnie śmieszne
__________________


innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2011-10-30, 16:56   #2094
singermarla87
Raczkowanie
 
Avatar singermarla87
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 320
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez martunia-w Pokaż wiadomość
Dziewczyny, niecały rok temu zareklamowałam buty w sklepie Promod, otrzymałam zwrot pieniędzy na kartę upominkową. Kończyła mi się ważność więc wczoraj wybrałam się do owego sklepu rozejrzeć się czy nie ma czegoś na co mogłabym wykorzystać pieniążki z karty. Wybrałam buty, niestety dziś zauważyłam że mają wykruszony obcas... buty oczywiście nie były noszone, nie posiadają żadnych śladów użytkowania, posiadają wszystkie nalepki i paragon oczywiście też mam. I teraz moje pytanie
Czy towar zostanie wymieniony? Czy jeśli nie posiadają danego rozmiaru to znowu otrzymam zwrot pieniędzy na kartę? Dodam że dopłacałam troszkę pieniążków gotówką, a jako że buty kosztowały blisko 300zł to też nie chcę zostawiać ich z takim uszkodzonym obcasem. Ech... zraziłam się już do tego obuwia z Promod'u i przyznam szczerze, że wolałabym zwrot pieniędzy jak rozwiązać tę sytuację?
Proszę o pomoc
Jeśli nie były noszone, posiadają nalepki i masz paragon, to po prostu idź o je zwróć. W ten sposób wreszcie odzyskasz pieniądze z reklamacji i już w żaden sposób nie będziesz związana z Promodem (karty podarunkowe).
__________________
[...] Rzeczy, które posiadasz w końcu zaczynają posiadać ciebie.
singermarla87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-30, 19:28   #2095
martunia-w
Organizatorka :)
 
Avatar martunia-w
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 4 880
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
Jeżeli zareklamujesz te buty i nie będą się one nadawały do naprawy albo nie będą mieli takich samych żeby wymienić to wówczas pieniądze muszą zwrócić Ci w gotówce. Te zwroty na karty podarunkowe są jak dla mnie śmieszne
No właśnie ostatnio tak było, że po reklamacji nie chcieli mi oddać.
Butów nie było już w ogóle więc wrzucili mi ten zwrot na kartę

Cytat:
Napisane przez singermarla87 Pokaż wiadomość
Jeśli nie były noszone, posiadają nalepki i masz paragon, to po prostu idź o je zwróć. W ten sposób wreszcie odzyskasz pieniądze z reklamacji i już w żaden sposób nie będziesz związana z Promodem (karty podarunkowe).
Po napisaniu swojego posta wsiadłam w samochód i pojechałam tam do nich i o dziwo dziewczyna zaproponowała mi od razu zwrot bo rozmiarów nigdzie nie było (nie wspominałam że były kupowane przez tą całą kartę )


I dziękuję Wam za odpisanie
__________________
Zamówienia z martunią-w -> KLIK


martunia-w jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-02, 19:57   #2096
kulbensikowa
Wtajemniczenie
 
Avatar kulbensikowa
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: tam gdzie maki, chabry i bociany
Wiadomości: 2 326
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Ja np. dwa dni temu kupiłam przecenioną kurtkę w Top Secret. Pojechałam z kurtką która posiada komplet metek + paragon, nie podałam powodu zwrotu, Pani ekspedientka nawet nie pytała, przyjeła zwrot i zwróciła pieniążki bez żadnego problemu .

A więc w Top Secret :

w ciągu 3 dni - można zwrócić towar przeceniony lecz pełnowartościowy z paragonem i metkami .

W ciągu 7 dni - można zwrócić towar nieprzeceniony oczywiście pełnowartościowy z metkami i paragonem.


Pozdrawiam.
__________________


POBIERAMY SIĘ !! 08.08.2015

Mądrzy ciągle się uczą, głupcy wszystko umieją.
kulbensikowa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-05, 09:28   #2097
sarita1307
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: mazuurYY
Wiadomości: 264
Smile Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

DZIEŃ DOBRY MAM TAKIE OTO 2 pytanka:

- Czy zakupiony towar w jednym mieście , mogę zwrócić w drugim? Mowa tu o Gdańsku i Gdyni?? sklep reserved

- czy jeśli kupie towar na Dniu zniżek z INSTYLE- mówię tu o kurtce z Mango ( promocja - 20 % ) to jaki mam czas na zwrot? i czy dostaje spowrotem pieniązki za takie jakie kupiłam, czy po normalnej cenie?

Z GÓRY dziekuje za odpowiedzi

Odnośnie pierwszego pytania dodam,że komin w reserved kupiłam na nocy zakupów z %
__________________
" Dlaczego mężczyźni wola kobiety ładniejsze niż mądrzejsze..?
- bo łatwiej przychodzi im patrzenie niż myślenie... ;]"



Edytowane przez sarita1307
Czas edycji: 2011-11-05 o 10:08
sarita1307 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2011-11-05, 13:15   #2098
singermarla87
Raczkowanie
 
Avatar singermarla87
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 320
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez sarita1307 Pokaż wiadomość
DZIEŃ DOBRY MAM TAKIE OTO 2 pytanka:

- Czy zakupiony towar w jednym mieście , mogę zwrócić w drugim? Mowa tu o Gdańsku i Gdyni?? sklep reserved
Tak, można zwracać w innym sklepie.

Cytat:
Napisane przez sarita1307 Pokaż wiadomość
- czy jeśli kupie towar na Dniu zniżek z INSTYLE- mówię tu o kurtce z Mango ( promocja - 20 % ) to jaki mam czas na zwrot? i czy dostaje spowrotem pieniązki za takie jakie kupiłam, czy po normalnej cenie?
O ile w ogóle jest możliwość zwrotu, bo takie promocje często mają klauzulę, że "towaru zakupionego w promocji nie można zwrócić", o tyle dostaniesz tyle, ile zapłaciłaś. Przecież zwrot jest robiony na podstawie paragonu, to dosyć logiczne... W przeciwnym razie można by wykupić cały sklep, a potem wszystko oddać i zarobić +20%.
__________________
[...] Rzeczy, które posiadasz w końcu zaczynają posiadać ciebie.
singermarla87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-06, 21:11   #2099
kasandrrra
Raczkowanie
 
Avatar kasandrrra
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Hollyłódź
Wiadomości: 396
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Mam pytanko. Czy wiecie, jak jest ze zwrotami w Vero Modzie (w zwykłym sklepie, nie w outlecie)? Kupiłam tam zimową kurtkę, ale dostałam inną (przywiezioną ze Stanów, więc o jej zwrocie nie ma mowy) i chciałabym zrobić zwrot. W ciągu ilu dni można oddać nieprzeceniony towar?
kasandrrra jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 20:27   #2100
ever-dream
Wtajemniczenie
 
Avatar ever-dream
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2 491
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Dziewczyny, kupiłam w Reserved sweter, może i tani, bo za 70 zł, ale nawet nie zdążyłam go jeszcze ani razu wyprać, a on już wygląda jak... szmata Cały się pokulkował i strasznie zmechacił, wygląda koszmarnie. Czy można go zareklamować? Troche mi głupio ze swetrem za 70 zł, w końcu nie oczekiwałam bóg-wie-jakiej jakości, ale żeby jeszcze przed pierwszym praniem tak wyglądał? Mam jakieś szanse?
__________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki".

Edytowane przez ever-dream
Czas edycji: 2011-11-07 o 20:28
ever-dream jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-10-21 16:52:55


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:23.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.