|
|||||||
| Notka |
|
| Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia. |
![]() |
|
|
Narzędzia |
|
|
#4621 | ||||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 026
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Jeju ale fajowe gierki i za 5,99zł te talerze z autami..aj lof Biedronka ![]() ---------- Dopisano o 22:40 ---------- Poprzedni post napisano o 22:39 ---------- Cytat:
---------- Dopisano o 22:40 ---------- Poprzedni post napisano o 22:40 ---------- Cytat:
---------- Dopisano o 22:42 ---------- Poprzedni post napisano o 22:40 ---------- Cytat:
![]() Były za ok 5-6zł takie w tubkach biało- zielone żele..jeju one naprawdę dobrze działały za tą cenę. Potem wprowadzili nowe o konsystencji i wyglądzie kremu które do niczego się nie nadawały ![]() A taką furorę robiły te kremy..sama zużywałam ok 4-5 op na miesiąc
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie ![]() Dukam po raz 2 start: 97kg faza I od 16.11. do 24.11 koniec: 91,9kg ![]() start II faza: 92,7 kg ![]() faza II 25.11 |
||||
|
|
|
|
#4622 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 12 807
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Mnie to sie podobaja te z Kubusia brak dziecka wiec przeciez sobie nie bede kupowac ale sa sliczne to fakt
__________________
Jesteśmy razem od 01.06.2001 Zaręczyny były 06.06.2007 Nasz Ślub odbył się 05.06.2010 |
|
|
|
|
|
#4623 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 026
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Nie będę Ci pisała, że z siostrą mamy na spółkę z wróżkami ![]() ---------- Dopisano o 22:59 ---------- Poprzedni post napisano o 22:58 ---------- A i wtedy też kupowałam w Biedronce tylko ten 1 był w zestawie 3 sztuki coś ok 20-30zł, a 2 miseczkę i talerzyk, kubeczek kupiłam jak za 5zł na wyprzedaży była ta porcelana
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie ![]() Dukam po raz 2 start: 97kg faza I od 16.11. do 24.11 koniec: 91,9kg ![]() start II faza: 92,7 kg ![]() faza II 25.11 |
|
|
|
|
|
#4624 | ||
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 600
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
W ogóle Esti10 nacieszyłaś nasze oczy czekamy na resztęCytat:
Pewnie to nic nie da
|
||
|
|
|
|
#4625 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 368
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Ale fajne te kubeczki
|
|
|
|
|
#4626 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: 2ga strona kabla ;) [Lubuskie]
Wiadomości: 1 220
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Esti10 ja również jestem wdzięczna za zdjęcia
Dzięki Tobie już wiem jak wyglądają te kubeczki i zdecydowanie fajne. Nie ma opcji - kupię przynajmniej dwie sztuki ![]() Skarpetki z mućką mnie kuszą jednak 9zł za skarpetki to cena nie dla mnie..
__________________
Jesteśmy tu m.in. po to by pomagać sobie nawzajem ![]() |
|
|
|
|
#4627 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 12 807
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Kolega przyjdzie i co dostanie jakis zwykly to bedzie afera![]() Szkoda, ze nie ma z Tygryskiem bo jego lubie najbardziej Gdyby byl to bym chyba kupila
__________________
Jesteśmy razem od 01.06.2001 Zaręczyny były 06.06.2007 Nasz Ślub odbył się 05.06.2010 Edytowane przez Esti10 Czas edycji: 2012-02-17 o 23:22 |
|
|
|
|
|
#4628 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: południe, głębokie południe
Wiadomości: 125
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
o takie właśnie mi chodzi,czekam na nie od mniej więcej sierpnia-września, odkąd Tz mi zbił mój
__________________
Życie jest moczopędne
|
|
|
|
|
|
#4629 | ||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 12 807
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
![]() ---------- Dopisano o 23:32 ---------- Poprzedni post napisano o 23:25 ---------- Cytat:
bo w sumie nie zawsze zabieram te papierowe wersjeTo teraz tz za reke do sklepu i niech odkupuje
__________________
Jesteśmy razem od 01.06.2001 Zaręczyny były 06.06.2007 Nasz Ślub odbył się 05.06.2010 |
||
|
|
|
|
#4630 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: południe, głębokie południe
Wiadomości: 125
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Esti a wiesz że już go uświadomiłam o tym fakcie?
__________________
Życie jest moczopędne
|
|
|
|
|
#4631 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
|
|
|
|
|
#4632 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 299
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Ciekawe z czego będzie ten kosz na bieliznę? Osłonki na doniczki ładnie się prezentują, no i ta porcelana z Kubusiem |
|
|
|
|
|
#4633 | |||||
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 285
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
A cenowo jak? Drożej? Pamiętasz ich cenę?Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Żal mi ich, bo je uwielbiałam (odkryłam je 2 lata temu i pamiętam jak dziś, że byłam zszokowana, że w B jest coś, co smakiem i wyglądem przypomina Smakiję od Bacha a w cenie przynajmniej połowę mniejszej... A potem moje odkrycie na miarę Ameryki, ze producent ten sam - Bacha )Alamirko, nie tylko u Cibie - u mnie też jej nie widuję (w kilku różnych B ich brak, ewentualnie są kaszki z wiśniami lub truskawkami), ale marne to pocieszenie ![]() Śmietankowa to nie mleczna ), którą wprowadzili jesienią (ja po raz pierwszy widziałam ją i kupiłam chyba w październiku). Mleczna miała etykietkę bardziej niebieską Swoją drogą to dziwne, ze wprowadzili tak niedawno i już wycofują ![]() Owszem, była śmietankowa, czekoladowa (a te z sosami były w sprzedaży równolegle, przynajmniej ja je widywałam od dość dawna w B w różnych częściach Polski), a na koniec doszła mleczna. Co do kaszek z sosami to ja kiedyś widywałam z truskawkami, wiśniami, owocami leśnymi i jabłkowo-cynamonowe. Teraz chyba tylko wiśnię z truskawką ![]() Zapomniałam napisać o kubeczkach Że są bardzo ładne Lubię takie szklane szklanko-kubki (u mnie wszyscy mówią na takie "szklanki", choć to są szklane kubki Bo szklanka z uszkiem to kubek przecież No ale tak się już utarło, że szklanki )
__________________
Edytowane przez Inkarnatka Czas edycji: 2012-02-18 o 00:03 |
|||||
|
|
|
|
#4634 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 12 807
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
No i to rozumiem
__________________
Jesteśmy razem od 01.06.2001 Zaręczyny były 06.06.2007 Nasz Ślub odbył się 05.06.2010 |
|
|
|
|
#4635 | |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
Po prostu w jednych Biedronkach coś jest, a w innych już niestety nie... U mnie nie ma Belgijskich czekoladek, a w Mysłowicach są. |
|
|
|
|
|
#4636 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 299
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
![]()
|
|
|
|
|
|
#4637 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 600
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Ja też z chęcią kupię te naczynia porcelanowe chociaż obawiam się bo moja dziecinka na razie jest jeszcze na etapie rzucania talerzykami i miseczkami niestety. Poczekają najwyżej jakiś czas w szafce bo są urocze
|
|
|
|
|
#4638 | |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 285
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
__________________
|
|
|
|
|
|
#4639 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
|
|
|
|
|
#4640 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 152
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Kaszki, o których piszecie zostały złączone w jeden miks z kaszkami ze sosem Delicata.
Na paletce jest ich zaledwie kilka (chyba 4 lub 3 sztuki, nie pamiętam), więc zapewne szybko znikają.
Edytowane przez Mithrillek Czas edycji: 2012-02-18 o 01:20 |
|
|
|
|
#4641 | |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
---------- Dopisano o 04:19 ---------- Poprzedni post napisano o 04:03 ---------- Biedronka, największa polska sieć handlowa, przeprowadza rebranding i zmienia swoje logo. Zmiana logo w rzeczywistości jest niewielka, to raczej stylizacja niż wprowadzenie zupełnie nowego oznakowania. Prawdopodobnie, gdyby nie było to tak silnie przez firmę nagłośnione, wiele osób zmiany by nie zauważyło. Czy w rebrandingu biedronki chodzi tylko o zmianę logo? Sukces Biedronki Biedronka w nowej odsłonie. Dotychczasowa oferta Biedronki kierowana była do najszerszej grupy celowej, co pozwoliło firmie na szybki wzrost i zbudowanie pozycji lidera na rynku. Według szacunków publikowanych w Rzeczpospolitej, wartość marki Biedronka, wzrosła do 1,7 mld złotych, co daje wzrost rok do roku w wysokości 27%. Obecnie Ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych należąca do portugalskiego konsorcjum Jerónimo Martins jest największą siecią handlową w naszym kraju pod względem ilości obiektów handlowych. Marka posiada około 1800 sklepów. Według planów na lata 2012-14, firma chce zainwestować w Polsce kolejne 1,6 mld euro w rozwój sieci. Docelowo Biedronka do roku 2015 ma osiągnąć pułap 3000 jednostek handlowych. Obecna pozycja firmy to niewątpliwy sukces. Dlaczego marka chce zmieniać to co przynosi jej tak wielkie zyski i korzyści? Rebranding marki Poprawa grafiki i unowocześnienie logo to tylko kosmetyczna zmiana. W całym procesie chodzi o poważne repozycjonowanie marki. Dotychczas „bied-ronka”, była kierowana do „bied-niejszych” klientów. Była typowym dyskontem, do którego wiele osób wstydziło się chodzić. Nie wypadało pokazywać się z żółtą torbą z logo przedstawiającą czerwonego chrząszcza. Cały model biznesowy nastawiony był na niskie koszty. Dlatego w sklepach Biedronki występował dość wąski i okrojony w relacji do marketów asortyment oraz paletowa ekspozycja. Obowiązywała płatność tylko gotówką - firma unikała w ten sposób opłat na rzecz banków w związku z korzystaniem z kart płatniczych i kredytowych. Oszczędzanie odbywało się także kosztem pracowników, co doprowadziło do nagłośnionych w mediach spraw o łamanie praw pracowniczych. Rebranding ma zmienić obecne postrzeganie marki. Celem firmy jest transformacja pozycji z taniego i siermiężnego dyskontu w pożądaną przez konsumentów i cenioną sieć supermarketów. Rebranding nie polega na stylizacji logo, tylko na zmianie sposobu i rynku konkurowania marki. To nie poprawianie Biedronki, to ucieczka konkurentom i jakościowy skok do przodu. Rebranding a cele firmy Wzrost ilościowy nie jest kluczowym celem firmy. Celem rebrandingu jest wzrost jakościowy, poszerzenie grupy klientów o tych lepiej sytuowanych. Celem jest zabranie rynku nie dyskontom, na którym marka jest liderem, a supermarketom. Z pozycjonowania jako tani dyskont, Biedronka chce się zmienić w sieć marketów łączących bardzo dobrą jakość towarów z ich bardzo dobrą ceną. Firma planuje zmienić wystrój sklepów i uorganizowanie placówek, które mają się stać bardziej przejrzyste i dostosowane do potrzeb coraz więcej wymagających konsumentów. Planowane są także zmiany w układzie produktów. Biedronka chce rozszerzyć ofertę artykułów świeżych, takich jak: pieczywo, nabiał, warzywa oraz owoce. W wypadku marketów spożywczych, takie działanie wskazuje na chęć firmy dalszego poprawiania jakości oferty. Oglądając listę dostawców firmy, zauważymy na niej wiele znanych marek. I tak na przykład wśród dostawców mięsa i wędlin jest zarówno Krakus jak i Sokołów. To nie tylko znane marki ale i liderzy jakościowi rynku mięsnego. Pomimo faktu że oferty tych firm występują pod marką własną Biedronki, firmy te na opakowaniach informują, że są producentami dostarczanych towarów. Biedronka nie tylko zamawia u uznanych producentów, ale także bardzo restrykcyjnie pilnuje jakości dostaw. Firmie od dłuższego czasu nie zależy na tym, aby dostarczać najtańsze produkty z oferty uznanych producentów, ale najlepsze produkty w bardzo dobrej cenie. Jako lider rynkowy, firma ze względu na olbrzymią skale zamówień potrafi wynegocjować atrakcyjne warunki dostaw. W ten sposób buduje przewagę rynkową, zarówno w obszarze jakości oferty jak i oferowanych cen. Dzięki takiej polityce ofertowej, Biedronce rośnie liczba lojalnych klientów. Wzrost firmy nie polega jedynie na masowym stawianiu sklepów, ale rozwoju opartym na zmianie postrzegania i wizerunku samej marki. W odróżnieniu od wielu marek, które zmieniają wyłącznie swoje logo, Biedronka przeprowadza dogłębny i kompletny proces rebrandingu. Zarząd firmy zrozumiał, że taniość nie jest hasłem przyszłości, że taki wizerunek się wyczerpuje, że zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Biedronka nie jest jedyną siecią dyskontową. Sukces marki prowadzi do tego, że wiele firm próbuje kopiować model biznesowy Biedronki. Konkurencja i wojny cenowe, jeżeli będą się nasilać, nie prowadzą do trwałego sukcesu rynkowego. Poza tym, będąc zdecydowanym liderem jako największa sieć handlowa w Polsce, marce nie pasuje „siermiężny wygląd”. Zasoby finansowe firmy pozwalają na rebranding i transformację z dyskontu w supermarkety. To zupełnie inna klasa obiektów handlowych, w których serwis, czyli układ sklepu, jakość obsługi, jakość towarów, oznakowanie i ergonomia muszą być na odpowiednim poziomie. W połączeniu z jakością produktów, taka strategia może przynieść dodatkowy wzrost efektywności firmy. Rebranding jako zmiana pozycji konkurencyjnej i rynku działania, jest naturalną koniecznością i perspektywą rozwoju lidera. Z jednej strony obecni lojalni klienci widzą w dalszym ciągu „swoją markę, z drugiej strony dla klientów bardziej wymagających firma zmienia się wraz z udoskonalaniem swojej oferty. Totalny rebranding firmy Każda nowa placówka firmy ma już powstawać w nowym modelu. Zmiany dla klientów są bardzo widoczne. Pojawiły się nowe kolorowe witryny. Ściany pokrywają plakaty promujące produkty. Zmieniła się ekspozycja towarów - zamiast na paletach towar jest ułożony na metalowych regałach. Układ sklepu jest czytelniejszy. Wszystkie te działania skutkują pozytywnymi komentarzami klientów. W wypadku Biedronki mamy do czynienia z kompleksową transformacją marki z segmentu dyskontów do segmentu supermarketów. Wiele marek, o których mówi i pisze się że realizują rebranding, tak naprawdę zmieniają tylko swoje oznakowanie. Jest to w wielu wypadkach próba szybkiej ucieczki od starego wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja symboliki firmowej. Klienci nauczyli się już porównywać oferty i sama zmiana logo już ich nie zwiedzie. Rebranding w wydaniu Biedronki oparty jest na wizji rozwoju rynku i dopasowanej do niego zmianie strategii biznesowej. Źródło: http://biznestrend.pl/artykuly/430/O...ding-Biedronki Zaraz, czy to oznacza, że będzie można wreszcie płacić kartą w Biedronkach??
Edytowane przez DudiBoy Czas edycji: 2012-02-18 o 04:21 |
|
|
|
|
|
#4642 | ||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 21 812
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
![]() Cytat:
|
||
|
|
|
|
#4643 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 152
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
No to ja zacytuję naszego rzecznika prasowego:
"Z uwagi na wysokie opłaty związane z obsługą transakcji. Ich wysokość spowodowałaby obciążenie klientów dodatkowym kosztem. Jest to niespójne z naszą strategią oferowania produktów w wysokiej jakości w jak najniższej cenie – powiedział Paweł Tymiński, rzecznik prasowy JMD SA, firmy będącej właścicielem Biedronki. - Jesteśmy liderem na polskim rynku. Z naszych kalkulacji wynika, że wprowadzenie kart spowodowałby obciążenie klientów dodatkowymi kosztami. Dlatego na razie lepszym sposobem na ułatwienie klientom zakupów jest rozwój programu instalacji bankomatów w sklepach Biedronka i w ich pobliżu - wyjaśnia rzecznik Biedronki. " Płatność kartą może zostać wprowadzona, ale tylko wtedy, gdy banki drastycznie zmniejszą wysokość prowizji za tego typu operacje. W innym wypadku ceny w Biedronce musiałyby znacząco podskoczyć, a tego firma raczej nie chce. Edytowane przez Mithrillek Czas edycji: 2012-02-18 o 04:31 |
|
|
|
|
#4644 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Były u Was te jogurty??
U mnie tylko z Nesquik'a , a taki miałem smak na ten KitKatowy
|
|
|
|
|
#4645 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 21 812
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
|
|
|
|
|
|
#4646 | |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 152
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
![]() Ale mogę troszkę podpowiedzieć. JMD sponsoruje EURO 2012, zmienia właśnie layout sklepów po zaledwie 2 latach od poprzednich zmian (Fresh Focus), wystartowała nowa kampania reklamowa - poszło na to kupę kasy. Ile kosztuje wyposażenie ponad 1800 sklepów w czytniki, całą elektronikę itd.? Podejrzewam, że byłaby to olbrzymia inwestycja, za którą zapłacilibyśmy my, klienci. Może za jakiś czas...? Edytowane przez Mithrillek Czas edycji: 2012-02-18 o 04:40 |
|
|
|
|
|
#4647 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Tych serów oczywiście również nie ma, a zamiast truskawek przecenili czerwone winogrona o 30 gr...
Już nawet nie wspomnę, że te winogrona smakują jakby rozmrażane były, normalnie jeść się ich nie da miękko-gumowe, nawet pestki mają rozmiękłe...
Edytowane przez DudiBoy Czas edycji: 2012-02-18 o 04:43 |
|
|
|
|
#4648 | ||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 21 812
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
Cytat:
![]() Cytat:
Pewnie z 7,99 na 7,69 czy coś w ten deseń
|
||
|
|
|
|
#4649 |
|
Zakorzenienie
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
|
|
|
|
|
#4650 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 21 812
|
Dot.: Biedronka - produkty godne polecenia cz. XII
|
|
|
![]() |
Nowe wątki na forum Forum plotkowe
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:07.













nacieszyłaś nasze oczy czekamy na resztę
Pewnie to nic nie da








Niestety tej trzeciej nigdy nie ma
Żal mi ich, bo je uwielbiałam (odkryłam je 2 lata temu i pamiętam jak dziś, że byłam zszokowana, że w B jest coś, co smakiem i wyglądem przypomina Smakiję od Bacha a w cenie przynajmniej połowę mniejszej... A potem moje odkrycie na miarę Ameryki, ze producent ten sam - Bacha 

