Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :) - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-03-04, 21:55   #91
Shiryuna
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 065
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Ani mac, ani subway
__________________

Shiryuna jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-04, 22:30   #92
kobietasukcesu
zawsze mam racje
 
Avatar kobietasukcesu
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Upper East Side
Wiadomości: 10 943
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez Aimee_J Pokaż wiadomość
Ponoć na Zachodzie się to zmienia Często kobiety, które biegają na co dzień w pełnym makijażu, w garsonkach i szpilkach wybierają się na zakupy w adidasach i dresach - żeby odreagować, bo tak wygodniej
Dlatego ja bez ogródek włażę do Sephory i Douglasa bez makijażu, w dresach i w czapce z daszkiem. I o dziwo - nigdy w życiu żadna z ekspedientek nie potraktowała mnie jako kogoś gorszego sortu.
Inna sprawa, że są dresy i dresy A po drugie spodnie materiałowe i wyprofilowane balerinki także są wygodne - mnie jest tak wygodniej niż w luźnym dresie i adidasach.
Ale nie o tym temat.

---------- Dopisano o 22:30 ---------- Poprzedni post napisano o 22:17 ----------

Cytat:
Napisane przez LilyAllen Pokaż wiadomość

Obsługa w Triumphach za to wyjątkowo wyniosła Jakby praca ekspedientki w takim sklepie stawiała te panie ponad innymi śmiertelnikami.
Ja kiedyś pytałam o(wieeeki temu) 75 f(mniejsza z tym, że miseczka obwód powinien być wtedy 70 z dużo większą literką niż f ale z braku laku lepsze to było niż 85 c czy coś takiego) a babka mi odpowiada, że nie wyglądam na tak duży biust (chyba dużych piersi nie widziała)


Fajnie, że zresztą miała miarkę w oczach Poproszę też taką Będę znać swój rozmiar w każdym sklepie z najdziwniejszą rozmiarówką.

Zanim nastały czasy manii idealnych biustonoszy pamiętam różne hity, nawet ileśtam D nie można było dostać, weź pani c z większym obwodem. Może od razu 90A wezmę
__________________
Janusze reklamy



“You can’t make people love you, but you can make them fear you.” Blair Waldorf

<3 <3 <3
kobietasukcesu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-04, 22:53   #93
TheKey
Wtajemniczenie
 
Avatar TheKey
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 2 069
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez WhoRunTheWorld Pokaż wiadomość
Masz całkowitą rację. To ona powinna wiedzieć, co robić, gdy klient tego kodu nie chce podać. Już pomijam, że ja na jej miejscu zapytałabym czy w takim razie mogę wpisać ten, który ma okolica...
A jeszcze wiesz, zaskoczyła mnie trochę tym pytaniem, bo nie potrzebowałam do tej pory kodu mojego nowego miasta i nawet bym nie wiedziała co odowiedzieć, gdybym jej ten kod chciała podać. I już sam fakt, że mnie pyta o coś, czego nie wiem, i robi niepotrzebne problemy, mnie zirytował, a do tego to zachowanie... A przecież idziemy na zakupy, żeby sobie humor poprawić, a nie żeby się użerać i stresować
__________________
The best way to a man’s heart is straight through his chest with a sharp knife.

There is never any point in telling people they are wrong or how it is. When people are ready to learn they will learn in their own way.
TheKey jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-04, 23:04   #94
mell002
Zadomowienie
 
Avatar mell002
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 474
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez Aimee_J Pokaż wiadomość
Chodziło mi o to, że kiedy widzę, że ma innych klientów, to nie wrzeszczę do niego "Cześć koleżko!", a zachowuję się jak cywilizowana, kulturalna osoba. Inni klienci oczekują od niego profesjonalizmu i kultury, więc nie utrudniam mu tego poprzez zachowywanie się jak rozbrykane dziecko
Dobra, ale jak to się ma do mojego postu na temat zwracania się do klienta/obsługi na "ty"?
__________________



mell002 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 07:47   #95
Diablica z Tasmanii
Zakorzenienie
 
Avatar Diablica z Tasmanii
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: z zielonej łąki:)
Wiadomości: 3 496
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez WhoRunTheWorld Pokaż wiadomość
Najbardziej mnie śmieszy ból w oczach pań na wędlinach, które jak słyszą moje 'poproszę 6 plasterków tego' i je ostentacyjnie odliczają Jestem studentką, jedzenie kupuję tylko dla siebie, ale pomimo to mam brać po 30 dag? Sklep mam blisko, zawsze mogę przyjść po świeże.
Mnie spotkała analogiczna sytuacja w Piotrze i Pawle
Biorę na plasterki bo nie zjem więcej, a po co mam wyrzucać
Raz proszę babkę o 10 plasterków, daje mi 15, następnego dnia znów chcę 10 to rzuca mi 7. Kulturalnie zwracam jej uwagę, że chciałam 10, to z obrażoną miną rzuca plasterki i podsuwa mi pod nos i mówi:Pani liczy
Zresztą w PIP bardzo często przeważają i nauczyłam się mówić mniej bo i tak zawsze przeważają
__________________
...gdyby tak człowieka skrzyżować z kotem,
człowiekowi wyszłoby to na dobre, ale kotu by z pewnością zaszkodziło...

Mark Twain
Diablica z Tasmanii jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 08:04   #96
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 728
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Idzie ktoś starszy do starbucksa, z 50 lat, a tam hipster za ladą 20 lat- jak masz na imię? Chcesz cukier? Mam Ci wsypać? Może mleka Ci dolać.
I nagle zonk dlaczego w tym kraju ktoś na ty do starszych. U nas to tak nie brzmi jak w po angielsku, tam się i tak mówi na ty tylko dodaje sir i madam na końcu. A jak się nie doda to nie ma to nawet w przybliżeniu takiego znaczenia jak tu 'ty' do 50latka.

No i Douglas, idę nacieszyć oczy a tu 5 osób czy pomóc. Jedna osoba powinna podejść jak już zobaczy do jakiej półki podchodzę i czy to jej rejon. Powinni trochę obserwować, czy ktoś już pytał.
201604250941 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 08:15   #97
05872c226b72f809f533e1be5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f2b5f9d
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 6 551
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
No i Douglas, idę nacieszyć oczy a tu 5 osób czy pomóc. Jedna osoba powinna podejść jak już zobaczy do jakiej półki podchodzę i czy to jej rejon. Powinni trochę obserwować, czy ktoś już pytał.
Podobna sytuacja spotyka mnie w Naturze, w ciągu 2 minut parę pracownic podchodzi po kolei i pyta w czym pomóc A jak już się człowiek o coś zapyta np. o nowości, limitki czy o błyszczyk, który nie jest upaćkany i widocznie użyty to robią wielkie oczy i już tej pomocy nie ma.Mam wrażenie, że kupujące są czasami bardziej poinformowane niż pracownice.
05872c226b72f809f533e1be5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f2b5f9d jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 08:27   #98
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 728
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

[1=05872c226b72f809f533e1b e5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f 2b5f9d;39591474]Mam wrażenie, że kupujące są czasami bardziej poinformowane niż pracownice.[/QUOTE]

A to na pewno, my tu wiemy co powinno być na półce z essence i catrice a czego nie ma XDD
201604250941 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 09:10   #99
05872c226b72f809f533e1be5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f2b5f9d
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 6 551
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
A to na pewno, my tu wiemy co powinno być na półce z essence i catrice a czego nie ma XDD
Czyli inaczej mówiąc pracownice powinny mieć wpisane w obowiązki przeglądanie wizażu w celach informacyjnych.
05872c226b72f809f533e1be5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f2b5f9d jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 11:28   #100
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 957
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
Idzie ktoś starszy do starbucksa, z 50 lat, a tam hipster za ladą 20 lat- jak masz na imię? Chcesz cukier? Mam Ci wsypać? Może mleka Ci dolać.
I nagle zonk dlaczego w tym kraju ktoś na ty do starszych. U nas to tak nie brzmi jak w po angielsku, tam się i tak mówi na ty tylko dodaje sir i madam na końcu. A jak się nie doda to nie ma to nawet w przybliżeniu takiego znaczenia jak tu 'ty' do 50latka.
z tego co zauwazylam to jednak w Starbucksie do starszych osób nie mówią na Ty
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 11:37   #101
groszek75
Zakorzenienie
 
Avatar groszek75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: w ramionach MJ
Wiadomości: 68 880
GG do groszek75
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

tak czytam te posty i stwierdzam , ze my to jednak jesteśmy nerwowy naród

do tego niektore sytuacje to naprawdę są pierdołki, a ludzie jacy oburzeni, popsuty humor, mi tam co jakis czas to odpowiada, bo omijam, kasy nie wydam i tez jestem happy

wiecej luzu, z przymruzeniem oka lepiej do niektorych sytuacji podchodzic, bo to sa tylko zakupy , nie wizyta u lekarza czy rozmowa w sprawie pracy
__________________
Psy to cud życia

Ci których kochamy nie umierają nigdy, bo miłość jest nieśmiertelna ...

-Żyj!- krzyknęła Miłość
-Bez Ciebie nie potrafię..-wyszeptało Życie...-07.08.1995(14.12.1996)


Najgorsze w słabych ludziach jest to, że muszą upokarzać innych, by poczuć się silniejszymi
groszek75 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 12:17   #102
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 728
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez kaja2301 Pokaż wiadomość
z tego co zauwazylam to jednak w Starbucksie do starszych osób nie mówią na Ty
Już nie? Bo ja się właśnie spotkałam z tym jak byłam z rodzicami, oni w osłupienie a barista niezrażony do wszystkich po imieniu.
201604250941 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 12:24   #103
kaja2301
Zakorzenienie
 
Avatar kaja2301
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 3 957
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez candycotton Pokaż wiadomość
Już nie? Bo ja się właśnie spotkałam z tym jak byłam z rodzicami, oni w osłupienie a barista niezrażony do wszystkich po imieniu.
he,he
ja to w sumie dawno nie bylam wiec mozliwe nie jestem wielka fanka kawy i glownie w lato tam chodze na te wynalazki na zimno
__________________
I like my money right where I can see it .. hanging in my closet
kaja2301 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 12:55   #104
wredniareczka02
Raczkowanie
 
Avatar wredniareczka02
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DG
Wiadomości: 175
GG do wredniareczka02
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Taaak, skąd ja to znam... Smutne ale prawdziwe. Pracowałam w sieciówce - Diverse... Standard obsługi klienta niesmeirtelne TOP7, które chcociażby się waliło i paliło trzeba odbębnić... Wrzask "Dzień dobry" do wchodzącego, mimo iż znajdujesz się na końcu sklepu... Potem atak po 2 minutach, włażenie do przymierzalni donoszenie niby pasujących rzeczy do mierzenia... Następnie obsługa przy kasie, czyli klepanie wyuczonych na pamięć formułek, bez pominięcia niczego. Absurdem było pytanie : Czy skorzystał Pan/Pani z aktualnych promocji"? Mimo, iż była wyprzedaż i wszystkie (dosłownie) rzeczy były przecenione... Do tego parcie na wspominane wcześniej targety, koszyki, czy nawet wytyczne "musicie sprzedać w tej akcji 55 kurtek damskich, 35 koszul męskich i 70 par butów". Międzyczasie czający się w sklepie naprzeciwko regionalny, który potem przepytywał wszystkich pracowników z nazw i cen rzeczy znajdujących się na sklepie, opisów kolekcji, aktualnych promocji, wyrobionego targetu w procentach i wieli wielu innych rzeczy... Dla mnie generalnie był to niemały stres

Wątek ten może również służyć jako niemała instrukcja, dla osób chcących podjąć pracę w sieciówkach Przynajmniej teraz mam pogląd, które omijać, również jako przyszły pracownik
__________________
Wszystko można, co nie można, byle z wolna i ostrożna
wredniareczka02 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 13:07   #105
funk_you
Wtajemniczenie
 
Avatar funk_you
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 2 548
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Moim typem jest Sephora z wyniosłymi paniusiami, które wiecznie za toba chodzą albo podejrzliwie patrzą. Ochronę mają również denerwującą. Wszystko zależy jak sie ubierzesz- jak pójdziesz w legginsach i bluzie dresowej to oczywiście będą opryskliwe i będą odpowiadać z łaską na pytania a gdy ubierzesz się jakoś modniej(?) to będą przemiłe i będą chciały nadskakiwać. Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi.

Tak samo Stradivarius czy Bershka? i te podawanie imienia. Po co się je w ogóle podaje?
funk_you jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 13:47   #106
Ercola
Zadomowienie
 
Avatar Ercola
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 1 008
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Widziałam, że kilka dziewczyn zwróciło uwagę na obsługę w Euro Rtv Agd. Niestety to co pisały to w większości prawda. Pracowałam tam i niestety nowo przyjęty pracownik nie ma żadnego gruntownego szkolenia, od razu zaczyna pracować na sali sprzedażowej. Jedyne szkolenie jakie przechodzi to pogadanka z kierownikiem sklepu, i on bardzo pobieżnie opowiada o sprzętach. A niestety w Euro nie ma podziału na konkretne działy, więc trzeba wiedzieć wszystko. Zaczynając od komputerów kończąc na lodówkach i odkurzaczach. A potem kierownictwo zdziwione, że ludzie się skarżą na obsługę, która niewiele ma fachowej wiedzy. Tak to niestety wygląda "od kuchni"

A co do reszty sklepów to mnie też denerwuje obsługa w Douglasie. Jakiś czas temu tam byłam i powiedziałam babce,która mnie obsługiwała, że szukam podkładu do 100zł. A on uparcie wciskała Mi Lancome i Guerlaina twierdząc, że lepiej zapłacić więcej,bo te produkty są tego warte... a nawet nie zapytała jaki rodzaj cery i jakiego odcienia szukam. Kompletny brak profesjonalizmu...
__________________
Nie wiem jak Ty, ale ja żyję RAPEM.



Edytowane przez Ercola
Czas edycji: 2013-03-05 o 13:51
Ercola jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 13:55   #107
kobietasukcesu
zawsze mam racje
 
Avatar kobietasukcesu
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Upper East Side
Wiadomości: 10 943
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

[1=05872c226b72f809f533e1b e5bdf48ff33b7c1f2_5d4611f 2b5f9d;39591474]Podobna sytuacja spotyka mnie w Naturze, w ciągu 2 minut parę pracownic podchodzi po kolei i pyta w czym pomóc A jak już się człowiek o coś zapyta np. o nowości, limitki czy o błyszczyk, który nie jest upaćkany i widocznie użyty to robią wielkie oczy i już tej pomocy nie ma.Mam wrażenie, że kupujące są czasami bardziej poinformowane niż pracownice.[/QUOTE]

A to fakt
Np w rossmanie często nie wiedzą czy coś było wycofane czy chwilowo nie ma na półce, czy wróci czy nie wróci.
Potem końcowo zdarza się, że zamiast pracownicy odpowiada inna klientka

A wiedza o tym, że swego czasu olejki alterra zostały wycofane to chyba nie jest jakaś wiedza tajemna

I jak już się nie wie to się odpowiada, że się nie wie a nie zmyśla odpowiedź. Bo potem w popłochu szukam toniku tołpy, chcę zrobić mega zapas ze sklepu internetowego, a okazuje się, że oczywiście że jest w ofercie, tylko jest w mniejszej ilości rossmanów.

---------- Dopisano o 13:55 ---------- Poprzedni post napisano o 13:51 ----------

Cytat:
Napisane przez groszek75 Pokaż wiadomość

wiecej luzu, z przymruzeniem oka lepiej do niektorych sytuacji podchodzic, bo to sa tylko zakupy , nie wizyta u lekarza czy rozmowa w sprawie pracy
No właśnie dlatego nie lubię jak mi ktoś brzdęka nad uchem
Ok jeszcze przy kasie to całe 'karta taka i owaka jest? może kawa? może hot dog' zniosę, ale nie sytuację, gdzie w spokoju nie mogę przejrzeć rzeczy w sklepie.

Cenie sobie święty spokój

W starbucksie byłam raz, ale brałam w normalnym kubku kawę i nikt mi się o imię nie spytał i nie było nic na 'Ty' (chociaż akurat to mi zwisa)
__________________
Janusze reklamy



“You can’t make people love you, but you can make them fear you.” Blair Waldorf

<3 <3 <3
kobietasukcesu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 14:08   #108
mell002
Zadomowienie
 
Avatar mell002
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 474
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

To prawda, często klient jest bardziej zorientowany niż pracownica, która jest w sklepie kilka godzin dziennie i bierze za to pieniądze, więc powinna znać się na asortymencie. Jakieś pół roku temu w Mohito były takie sweterki w stylu lat 60-tych. Upatrzyłam sobie koralowy, ale akurat nie mogłam go kupić. Wróciłam za tydzień, "mojego" koloru już nie było, więc pytam o niego obsługę.
- Przepraszam, czy znajdę jeszcze ten sweter (pokazuję) w kolorze koralowym, rozmiar s?
- U nas takich nie było.
- Jak to nie było, skoro widziałam?
- Pewnie w innym sklepie.
- Proszę nie robić ze mnie idiotki, nie może być identycznego kroju, z identyczną koronką i kokardką przyszytą w tym samym miejscu w dwóch konkurencyjnych sklepach, bo to byłaby kradzież i moglibyście ich pozwać.
Wtedy pani fuknęła i poszła sobie. Na ich stronie jak byk sweterek w kolorze koralowym. Miałam ochotę iść do sklepu z netbookiem i pokazać pani, jaka jest niekompetentna.
__________________




Edytowane przez mell002
Czas edycji: 2013-03-05 o 14:13
mell002 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 15:28   #109
Suvia
Zakorzenienie
 
Avatar Suvia
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: in Terra Mirabili
Wiadomości: 6 542
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez kobietasukcesu Pokaż wiadomość
Np w rossmanie często nie wiedzą czy coś było wycofane czy chwilowo nie ma na półce, czy wróci czy nie wróci.
Potem końcowo zdarza się, że zamiast pracownicy odpowiada inna klientka
Borze co ja przeżyłam jak nagle w żadnym krakowskim rossmannie nie było tego kremu (a ja bez niego żyć nie mogę). Nie było go nigdzie, więc zaczynało to być podejrzane. I fakt, nie byłam w stanie się dowiedzieć, czy to czasowy brak czy go wycofano
__________________
My whole life is about doing better tomorrow, that's a solid philosophy.

~ Hank Moody
Suvia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 15:41   #110
fe414c2710b8060c6dec8506e8442112fb575cc4
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 1 622
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

ja nigdy nie mialam problemu z Sephora ale za to Douglas to tragedia, wchodze tam jak juz bardzo musze, to znaczy jak nie ma Sephory w poblizu. Czuje sie w Douglasie oceniania po wygladzie i z tego powodu albo jestem olewana i sledzona czujnie czy nic nie ukradne, albo stado ekspedientek mi nadskakuje. Czemu nie ma jakiejs rownowagi w tym? Czemu ktos kto jest odpowiedzialny za tworzenie tych zasad dla ekspedientek nie rozumie podstaw pracy z klientem i tego, ze takie zachowanie tylko zniecheca do robienia zakupow?
Juz nie wspomne o bezmyslnie dawanych probkach, to co prawda tragedia nie jest ale nie wiem po co mi probki kremu na rozstepy po ciazy jak ewidentnie w ciazy nie jestem, albo krem do cery z pekajacymi naczynkami skoro takiej nie mam? Moglyby zapytac jaka probke potrzebuje albo czy w ogole ja chce... To by ulatwilo pewnie i im bo nie rozdawalyby bezmyslnie wszystkiego wytrzepujac zapasy probek jak leci. Ale to tylko taka dygresja.

Ale szczytem byla dla mnie pani w Orsayu ktora doslownie wpakowala mi sie do przymierzalni bezceremonialnie odslaniajac zaslonke i pytajac "i jak ta bluzeczka?" podczas gdy wlasnie ja zdejmuje i jestem pol gola (no w staniku) a dookola ludzie stoja czekajac pod przymierzalniami na znajomych albo na wolna przymierzalnie... Podobnie kiedys mialam ze spodniami w jakiejs sieciowce, akurat je mialam zdejmowac jak mi babka wsadzila glowe do przymierzalni, to tylko szarpnelam zaslonke no i musiala sie wycofac. Wg mnie to po prostu niegrzeczne.
fe414c2710b8060c6dec8506e8442112fb575cc4 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 18:57   #111
groszek75
Zakorzenienie
 
Avatar groszek75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: w ramionach MJ
Wiadomości: 68 880
GG do groszek75
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

a mi sie dzis w rossku podobalo, wpadlam po błyszczyki, akurat przechodzila pracownica to zapytalam o chusteczke i dopytalam czy wszystkie kolory w promocji, potwierdzila i mowi, ze jak nic wiecej nie kupuej to moze mnie skasowac, w tej kasie na srodku sklepu i w sumie przepadla jej okazja, ze ja cos jeszcze bym moze kupila idac przez sklep , ale ogolnie to chodzilo mi, ze mila bardzo i ochroniarza nigdzie nie widzialam
__________________
Psy to cud życia

Ci których kochamy nie umierają nigdy, bo miłość jest nieśmiertelna ...

-Żyj!- krzyknęła Miłość
-Bez Ciebie nie potrafię..-wyszeptało Życie...-07.08.1995(14.12.1996)


Najgorsze w słabych ludziach jest to, że muszą upokarzać innych, by poczuć się silniejszymi
groszek75 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 19:27   #112
SOCKI
Zakorzenienie
 
Avatar SOCKI
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Szwajcaria
Wiadomości: 3 545
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

A ja byłam niedawno kilka razy w Stradim i nikt się nie zainteresował moim imieniem

Najgorszą obsługę ma moim zdaniem drogeria Natura. Kręcą się, pytają, chodzą krok w krok (to w porządku, mają takie wytyczne i mnie nic do tego) ale której bym się nie spytała o cokolwiek to buzia w ciup i "nie mamy tego w asortymencie". Aha, akurat. Wiem, że macie
__________________
Wymiana książkowa, czyli porządki styczniowe

https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...3#post44413363
SOCKI jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 19:37   #113
andune
Rozeznanie
 
Avatar andune
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 774
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez WhoRunTheWorld Pokaż wiadomość
Do klientów nic nie mam. Jeszcze z żadnym zatargów nie miałam, ale obsługa to KOSZMAR. Napisałam im na facebooku na tablicy całą litanię błędów, a oni, co ciekawe, ani nie odpowiedzieli, ani nie skasowali. Jak chcesz to podeślę linka na PW do mojej długiej, emocjonalnej wypowiedzi, ale też w sumie nietrudno ją znaleźć
Najbardziej mnie śmieszy ból w oczach pań na wędlinach, które jak słyszą moje 'poproszę 6 plasterków tego' i je ostentacyjnie odliczają Jestem studentką, jedzenie kupuję tylko dla siebie, ale pomimo to mam brać po 30 dag? Sklep mam blisko, zawsze mogę przyjść po świeże.
no, ale tak z drugiej strony lady wyobraź sobie, że masz takich klientów 30 w ciągu zmiany, a każdy jeden bardziej nadęty i nieuprzejmy. Broń boże nie mówię, że tu taka sytuacja była, ale niestety, obserwuję tendencję, że coraz mniej jesteśmy jako społeczeństwo uprzejmi i grzeczni. I to nie jednorazowa sytuacja, bo rozumiem, ktoś może mieć gorszy dzień czy coś i tolerancję jakąś trza mieć, ale no weź, jak przychodzi ta sama osoba dzień w dzień i za każdym razem z wielką łaską rzuca forsę na ladę czy wręcz jest oburzona jak się nie pamięta że ona zawsze kupuje po pięć krówek, 4 czekoladki i do tego po trzy sztuki czterech innych produktów. I następnego dnia to samo...! I weź tu biegaj teraz człowieku szukając wszystkich rodzajów po całym stoisku, waż je osobno (bo tak trzeba, każdy ma inny kod) i niech ci jeszcze sapią nad głową, że zbyt wolno to robisz...
Z drugiej strony dodam, że miły klient, który powie dzień dobry i grzecznie poprosi tego 6 czy 8 plasterków nie jest źle odbierany, za to od razu poprawia humor a gdy bywa czasem, że się człowiek rąbnie o 1 sztukę, bo się posklejają to też wybaczy, albo poczeka aż przeliczy się drugi raz
Cytat:
Napisane przez TheKey Pokaż wiadomość
No i co w związku z tym? To jej nie daje powodu, żeby być opryskliwa wobec klienta

Po 1. Skoro ja zachowałam się kulturalnie, to i ekspedientka tak winna była postąpić.
Po 2. To nie ja jestem w pracy. Ja idę na zakupy i naprawdę, nie muszę nikomu podawać żadnych bzdurnych kodów, chcę sobie po prostu w spokoju kupić rzecz, która mi się sposoba. I tak samo jak jedni nie życzą sobie 5-ciokrotnego nachalnego wypytywania "W czym mogę pomóc?", tak ja nie przepadam za podawaniem informacji obcym osobom. Tym bardziej, że kodu nawet nie znam, bo mieszkam w mieście studenckim od kilku miesięcy i nie bardzo się orientuję jakie tutaj cyferki są przypisane.
mogłaś podać kod miejscowości rodzinnej, albo jakiś inny dowolny na na przykład często podaję najbiedniejszej okolicy albo jakiś wymyślony
Cytat:
Napisane przez groszek75 Pokaż wiadomość
tak czytam te posty i stwierdzam , ze my to jednak jesteśmy nerwowy naród

do tego niektore sytuacje to naprawdę są pierdołki, a ludzie jacy oburzeni, popsuty humor, mi tam co jakis czas to odpowiada, bo omijam, kasy nie wydam i tez jestem happy

wiecej luzu, z przymruzeniem oka lepiej do niektorych sytuacji podchodzic, bo to sa tylko zakupy , nie wizyta u lekarza czy rozmowa w sprawie pracy
więcej ludzi z takim podejściem, bardzo proszę
__________________
cierpienie jest prowokacją
andune jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 19:49   #114
groszek75
Zakorzenienie
 
Avatar groszek75
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: w ramionach MJ
Wiadomości: 68 880
GG do groszek75
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

tez tak czytam i mysle czy to ja jestem dziwna czy mam inne nastawienie do ludzi, mnie malo kto denerwuje w sklepie z obslugi, za to klientow niektorych bym jak za dawnych czasow sfotografowala i wywiesila zdjecia z podpisem : Ci ludzie nie zostana tu mile obsluzeni

ale na serio zauwazylam nie tylko "na żywca", ale tez jak kupuje na all, ze mam podejscie : kazdy moze miec zły dzien, życie roznie sie układa i moze cos mu wypadlo i pisze meila w stylu ni sie nie stalo, ale jak zaraz mi nie wyslesz to pogadamy, ale w woalce to jest albo omijam tego czlowieka w sklepie i jest spoko

mam dni, ze jak ktos na mnie warknie, oj to boj sie człeku, nie zostane dłuzna, wtedy jestem po prostu oschla, dziekuje i tyle, a z wiekiem coraz glosniej komentuje

i moze moja lwia zmarcha odstrasza ludzi i po prostu mnie omijaja w samoobslugowych

zawsze odpowiadam tak dobitnie: nie nie dziekuje, ze mam spokoj i sama potem musze szukac oblsugi jak nie moge czegos znaleźć
__________________
Psy to cud życia

Ci których kochamy nie umierają nigdy, bo miłość jest nieśmiertelna ...

-Żyj!- krzyknęła Miłość
-Bez Ciebie nie potrafię..-wyszeptało Życie...-07.08.1995(14.12.1996)


Najgorsze w słabych ludziach jest to, że muszą upokarzać innych, by poczuć się silniejszymi
groszek75 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 19:59   #115
charsi
Zadomowienie
 
Avatar charsi
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 1 505
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Niezmiennie zaskakuje mnie obsługa w Rossmannie (pomijam już sławetnych ochroniarzy) - ekspedientki, które przecież choć w podstawowym zakresie powinny znać asortyment Ostatnio byłam świadkiem, jak jakaś starsza pani zapytała obsługę o szampon do włosów suchych, a babka zaczęła zdejmować po kolei wszystkie szampony z półki i czytać etykietki Jeszcze zrozumiałbym gdyby pytano ją czy w szamponie przypadkiem nie ma, dajmy na to Sodium Laureth Sulphate, no ale coś takiego...

No i omawiamy już wcześniej Stradivarius, dość nietrafiona akcja marketingowa według mnie, w większości wzbudza raczej reakcję "ale o co choodzi" albo uśmiech politowania
__________________
Cytat:
Wydawało nam się, że mamy wielkie problemy. Skąd mieliśmy wiedzieć, że jesteśmy szczęśliwi?
charsi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 20:09   #116
Darkoz
Zakorzenienie
 
Avatar Darkoz
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 4 765
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Drogerie 5 stars - podczas jednej wizyty byłam 3 razy zapytana, czy mogą w czymś pomóc. Irytuje mnie to. To nie jest powyżej moich możliwości pooglądać sobie jakieś odżywki do włosów, a jak sobie z tym nie poradzę, mogę sama poprosić o radę.
__________________

Darkoz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 20:16   #117
Krakoska87
Raczkowanie
 
Avatar Krakoska87
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Wschód
Wiadomości: 491
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Zdecydowanie Tally Weil. Tam strasznie nadskakują. Rozumiem, że takie wymogi, bo mają wskaźniki, naliczanie klientów itp., jak klient nie kupi to wina spada na pracownice. Ale nie strawię wciskania mi rzeczy, w której widzę, że wyglądam paskudnie, nie pasuje mi ona do sylwetki itp, a laska mi w oczy kłamie jak to na mnie pięknie leży. I sterczy mi pod przymierzalnią, chociaż o to nie proszę. Sama pracowałam w odzieżówce i jak klientka nie chciała pomocy to jej nie nadskakiwałam, a już nigdy nie okłamałam, że wygląda dobrze w czymś, co jej nie pasuje.
__________________
"Wszyscy najmądrzejsi...
Myślą chyba, że są wybrańcami..."


Krakoska87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 20:22   #118
WhoRunTheWorld
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 333
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Cytat:
Napisane przez andune Pokaż wiadomość
no, ale tak z drugiej strony lady wyobraź sobie, że masz takich klientów 30 w ciągu zmiany, a każdy jeden bardziej nadęty i nieuprzejmy. Broń boże nie mówię, że tu taka sytuacja była, ale niestety, obserwuję tendencję, że coraz mniej jesteśmy jako społeczeństwo uprzejmi i grzeczni. I to nie jednorazowa sytuacja, bo rozumiem, ktoś może mieć gorszy dzień czy coś i tolerancję jakąś trza mieć, ale no weź, jak przychodzi ta sama osoba dzień w dzień i za każdym razem z wielką łaską rzuca forsę na ladę czy wręcz jest oburzona jak się nie pamięta że ona zawsze kupuje po pięć krówek, 4 czekoladki i do tego po trzy sztuki czterech innych produktów. I następnego dnia to samo...! I weź tu biegaj teraz człowieku szukając wszystkich rodzajów po całym stoisku, waż je osobno (bo tak trzeba, każdy ma inny kod) i niech ci jeszcze sapią nad głową, że zbyt wolno to robisz...
Z drugiej strony dodam, że miły klient, który powie dzień dobry i grzecznie poprosi tego 6 czy 8 plasterków nie jest źle odbierany, za to od razu poprawia humor a gdy bywa czasem, że się człowiek rąbnie o 1 sztukę, bo się posklejają to też wybaczy, albo poczeka aż przeliczy się drugi raz
W Almie raczej klienci grzeczni, a ja jestem zawsze (!) bardzo uprzejma. Za każdym razem mówię dzień dobry, poproszę to i tamto, dziękuję i czasami na koniec życzę miłego dnia. Po prostu wyglądam im na gówniarę, która milionów nie zostawi, bo nie biorę wymyślnych szynek za 120 zł /kg tylko te za 30.
I dla rozwiania wątpliwości, wiele lat spędziłam po tej drugiej stronie lady jeszcze jako świeżo upieczona nastka

I jeszcze chciałam zaznaczyć, że niektórzy ludzie się po prostu do handlu NIE NADAJĄ i za nic w świecie tego nie zmienią. Powinni więc takiej pracy unikać, a mogą robić cokolwiek innego, nawet bez kwalifikacji, chociaż pewnie do sklepu najłatwiej się dostać.
__________________
konto nieaktualne

Edytowane przez WhoRunTheWorld
Czas edycji: 2013-03-05 o 20:25
WhoRunTheWorld jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 20:24   #119
funk_you
Wtajemniczenie
 
Avatar funk_you
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 2 548
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

Zapomniałam o sklepie Diva, gdzie od progu atakują cię informacjami o promocji i pytają w czym mogę pomóc.
funk_you jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-03-05, 23:12   #120
201604250941
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 22 728
Dot.: Sieciówki z najbardziej denerwującą obsługą :)

A, jak byłam z CCC to babki ochrzaniały klientki jeśli wzięły więcej niż 3 pudła do przymierzenia. Bo tylko 3 wolno, a i to jest samoobsługowy i one nie odnoszą tych pudeł to jest obowiązek klienta. Nie będę podawała gdzie bo jak się okazuje to nie jest prawda wcale, tylko tak sobie wymyśliły w tamtym jednym sklepie, inne sklepy zaprzeczają że taka jest polityka.

Z tymi imionami to chodzi niby o to, że masz poczuć więź, jesteś tu na ty, bo tak blisko jesteście ze sobą, po imieniu. Ale po imieniu to w naszym kraju może być klient z obsługą ale nigdy na odwrót. Typu dzien dobry państwu, jestem Kasia i będę obsługiwać państwa stolik.
201604250941 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:12.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.