![]() |
#451 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 450
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
dziewczynki moje takie małe pytanko do tych które sie beda teraz "bronic"...macie juz zagadnienia dyplomowe??
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]() ![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 270
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Może któraś z Was miała coś więcej na temat manipulacji i wychowania - w czym są podobne a czym sie różnią
![]()
__________________
Zapraszam, kibicuj małemu Filipowi www.facebook.com/halofilip |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 2 709
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]() ![]() ![]()
__________________
"Małżeństwo to diament szlifowany całe życie" "Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław i okolice
Wiadomości: 6 594
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
CZasami podawana jest lista tez i na obronie losuje się pytanie, a czasami dostaje sie pytanie "na twarz" ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
BAN stały
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 450
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
ooo właśnie...u mnie jest podana lista...około 80 zagadnien które trzeba sobie przyswoic i sie zastanawialam czy i u was sa takie listy... u mnie oprócz przedstawienia swojej pracy beda losowane pytania... |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 777
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
Hmm zaskoczylas mnie ![]() Na mojej uczelni zawsze podaja liste zagadnien a i to w porownaniu z innymi uczelniami renomowanymi malo, gdyz na niektorych obronach podaja konkretne 3 pytania ktore padna na obronie. Ja dostalam spis okolo 100 zagadnien, z ktorego padly 2 + jedno na temat pracy.
__________________
WW Start - 16.03.2016r. - 61,3kg Ważenie 1 - 23.03.2016r. - 60,4kg |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
nam tez nie dadzą żadnych zagadnien ani pytan
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]() ![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#461 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Ech ta nasza uczelnia
![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Myślałam, że na tej samej uczelni studiujemy
![]() ![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
bez sensu, ja nie wyobrazam sobie nawet tej obrony bez choćby zagadnien
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
Właśnie, łatwo nam nie będzie ![]() ![]() ![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#466 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
aż mysleć nie chce
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Ja tez zadnych pytan ani zagadnien nie dostalam. Powiedziano mi tyko tyle, ze jedno pytanie bede miec na 100% z pracy jaka napisalam.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Czyli dawani pytań to chyba nie taka powszechna praktyka...
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Dziewczyny nie przejmujcie sie zupelnie obrona. To jest bardzo mila chwila i naprawde nikomu nie zalezy, aby Was oblac ! Wystarczy,ze bedziecie znaly temat , na ktory pisalyscie prace i bedziecie potrafily opowiedziec o wnioskach do jakich doszlyscie w swojej pracy, o metodach badawczych itp.
Nikt Was nie bedzie pytal o jakies zagadanienia z 1 czy 2 roku. Absolutnie nie wertujcie notatek z 5u lat bo to strata czasu, lepiej przeczytac wlasna prace kilka razy, aby nie wyszlo potem ze nie pamietacie jak badania robilyscie ;-) |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
ale nam np. powiedzielei zeby dobrze sobie przejrzec cała metodlogię nie tylko z naszej pracy
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 54 443
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
ale promotorka kazała nam sie baaardzo głeboko w to zagłebic
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
No jesli promotorka Wam kaze, to lepiej sie zglebic;-) Moze juz szykuje pytanko z tego tematu.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 450
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
dziewczynki kochane mam mała prośbe do was...miała któraś na diagnostyce cos o badaniu budżetu czasu?? wdzieczna bym była za podesłanie mi tego...
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 22
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Hej, czy na forum są jakieś osoby które w zeszłym roku składały papiery na pedagogike na UAM w Poznaniu? Zamierzam w tym roku składać tam dokumenty na pedagogike o specjalności doradztwo zawodowe i personalne albo resocjalizacja ( lub ewentualnie edukacja i rehabilitacja osób zniepełnosprawnością intelektualną) Po przeliczniu moich procentów na punkty wg zasad podanych na stronie wychodzi mi 73,4pkt / 100pkt. Mam pytanie jak myślicie czy mam szanse dostać się na te studia? Proszę o opinie. Jesli jest ktos kto w zeszłym roku składał papiery na UAM na pedagogike to prosze o podanie progu punktowego albo liczby punktów z jaką się dostaliście. Z góry dziękuje. Acha jeszcze chciałbym prosic o opinię- jak myslicie na które na którą z tych specjalności mam największe szanse aby sie dostać.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
witam! ja w tej chwili ukończyłam studia licencjackie o specjalności praca socjalna i już teraz mogę pracowac jako pracownik socjalny. nie wiem natomaist jakie podjąc studia magisterskie ? czy dalej isc i być wykwalifikowanym pracownikiem socjalnym czy może iść tearz na pedagogikę opiekuńczą i rozszerzyć wachlarz.... jedni mówia,że nie będe ani dobra w tym ani w tym, a drudzy, że to bezsens iśc dalej na to samo bo juz moge byc pracownikiem socjalnym i po to sa studia dwustopniowe by iśc na inny kierunek... i co ja mam tearz zrobić ?? jakie jest wasze zdanie ?? prosze o pomoc
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 221
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Cytat:
![]()
__________________
Jem mniej, bramy raju są wąskie ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 470
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Dziewczyny, mam pytanie. Czy któraś z Was ma dokładnie opisane zasady dydkatyczne wg Okonia.
Książka na dydaktykę jest ciężka do zdobycia, a w internecie mało. ![]() Jakby któraś miała, byłabym wdzięczna.
__________________
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 171
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
Niestety nie miałam wszystkich opisanych, ale mam nadzieję, że chociaż trochę pomoże
![]() Klasyfikacja zasad wg Okonia: -zasada poglądowości -zasada stopniowania trudności -samodzielności -systematyczności -związku teorii z praktyką -zasada indywidualizacji i uspołecznienia 1) Zasada poglądowości (zasada bezpośredniości, konkretności, respektowania drogi pomiędzy konkretem a abstrakcją). Sformułował ją Wolfgang Radke: „ Naprzód rzecz poznana na niej samej, potem dopiero mówienie o rzeczy”. Spopularyzował ją Jan Amos Komeński nazwał „złotą zasadą”. Istotą tej zasady jest: bezpośrednie lub pośrednie poznawanie rzeczywistości, przy udziale wielu zmysłów (polisensoryczne- wielozmysłowe). Zmieniają się formy i sposoby realizacji tej zasady – zależą m. in. od rozwoju operacji poznawczych uczniów, od sposobu myślenia uczących się. 2) Zasada przystępności (stopniowania trudności). Prof. Tadeusz Lewowicki – zjawisko dyferencjacji (różnicowania). Z zasady przystępności wynikają następujące reguły dydaktyczne (wskazówki): -w nauczaniu należy przechodzić od tego, co bliskie, do tego, co dalekie -przechodzić od tego, co łatwiejsze, do tego, co trudniejsze -przechodzić od tego, co znane, do tego, co nieznane -w nauczaniu należy uwzględnić różnice w tempie pracy i w stopniu zaawansowania w nauce poszczególnych uczniów- reguła indywidualizacji Istotą zasady tej, jest dostosowanie metod nauczania, doboru treści, form organizacyjnych do rozwoju psychofizycznego uczniów. 3) Zasada świadomego i aktywnego udziału uczniów procesie kształcenia (samodzielności, ograniczonej zależności ucznia od nauczyciela)- nie zastępować własną praca pracy ucznia, domaga się respektowania wszelkich przejawów naturalnej samodzielności uczniów w myśleniu i działaniu. Reguły wynikające z tej zasady: - nauczyciel powinien poznawać indywidualne zainteresowania uczniów i starać się je rozwijać -nauczyciel powinien stawiać uczniów w sytuacjach problemowych -nauczyciel powinien wdrażać uczniów do indywidualnych i zespołowych form pracy 4) Zasada systematyczności (systemowości)- z niej wynikają reguły: -przed wprowadzeniem nowego materiału określić stan wiedzy wyjściowej uczniów, systematycznie nawiązywać do tej wiedzy -ustalić tzw. Merytoryczny środek ciężkości zajęcia oraz eksponować na jego tle w powiązaniu z nim inne treści -podzielić omawiany temat na punkty i podpunkty do systematycznej realizacji -systematycznie rozłożyć powtórzenia w czasie -wdrażać uczniów do samodzielnego systematycznego, dłuższego wysiłku |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 2 470
|
Dot.: Pedagodzy, studentki i studenci pedagogiki
o dziękuję bardzo, pomogłaś mi
![]()
__________________
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:08.