|
|
#451 | |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 748
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
|
#452 | |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 3 239
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
|
|
|
|
|
|
#453 | |
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 748
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
|
#454 |
|
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 748
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Treść usunięta
|
|
|
|
|
#455 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 478
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
![]() Nie masz racji, wprowadzasz w błąd i jeszcze się upierasz przy swoim. |
|
|
|
|
|
#456 | |
|
Zakorzeniona
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 916
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
Inna sprawa ma się przy zakupach przez internet, wtedy są inne regulacje. |
|
|
|
|
|
#457 | |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 607
|
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.
Cytat:
|
|
|
|
|
|
#458 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 175
|
Wymiana, zwrot - GUESS
Hej, czy udalo sie komus wymienic przeceniony produkt w guess? Kupilam wczoraj przeceniona sukienke i niestety jest za mala w biuscie.. chcialabym wymienic tylko na rozmiar wieksza, ale na paragonie przeczytalam, ze w przypadku produktow przecenionych nie uwzgledniane sa zwroty i wymiany.. myslicie, ze jest sens sprobowac wymienic? Moze sklep robi wyjatki? Sukienke kupilam wczoraj, metki nie odrywalam..
|
|
|
|
|
#459 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2015-07
Wiadomości: 356
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Proszę o pomoc, chcę się upewnić czy dobrze rozumiem informacje, które znalazłam w internecie...
![]() W dniu 05.05.2015 kupiłam sprzęt AGD w sklepie internetowym. W grudniu 2015 sprzęt się zepsuł. Wysłałam sprzęt do reklamacji, reklamacja została uznana. Naprawiono sprzęt ("wymiana napędu"). Dostałam dokument "Wydanie zewnętrzne" z datą 08.01.2016. Teraz sprzęt znowu się zepsuł Od zakupu minęło więcej niż 2 lata. Ale w międzyczasie sprzęt był w reklamacji. Czy dobrze rozumiem, że teraz po raz kolejny mogę go reklamować? Czy po jednej nieudanej naprawie mogę żądać zwrotu pieniędzy?Z góry dziękuję. |
|
|
|
|
#460 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 27
|
Reklamacja - ważne
Czy sprzedawca może nie przyjąć zepsutego sprzętu do reklamacji?
Popsuł mi się wyświetlacz w telefonie. Telefon nigdzie nie upadł ani nic, szybka jest cała. Zaniosłam do reklamacji i usłyszałam, że w środku jest coś tam pęknięte w wyniku uszkodzenia mechanicznego i facet telefonu nie przyjął. Czy tak może? Ja się z nim nie zgadzam bo na telefon bardzo uważałam i nie zdarzyło się nic przez co wyświetlacz mógłby się popsuć. Czy nie powinno być tak, że powinien go wziąć do ekspertyzy i ewentualną decyzję odmowną dać mi na piśmie? |
|
|
|
|
#461 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 374
|
Dot.: Reklamacja - ważne
Cytat:
|
|
|
|
|
|
#462 |
|
Różowy Jednorożec
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 411
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Dziewczyny, czy któraś z Was dokonywała zwrotu towaru przecenionego (wyprzedaż) w sklepie Cubus? W internetach są tylko informacje odnośnie zwrotow z esklepu, a co ze stacjonarnym? Bo na paragonach też nie ma informacji o czasie na ewentualny zwrot
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce. ![]() Jeste mamą! (Wito, 22.01.2020 |
|
|
|
|
#463 |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 6 162
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Dziewczyny, czy któraś z Was pisala kiedyś do dystrybutora/producenta (jesli polski) w sprawie uczulenia, podrażnienia po jego kosmetyku? Ale nie takim, że było 1-2 dni tylko od tygodnia próbuję uspokoić cerę. A kosmetyk mial byc do cery reaktywnej i bardzo wrazliwej. Jestem wściekła, bo nie dość ze zaplacilam za to, to jeszcze mam teraz problem i chodze z warstwa kremu na twarzy. Mialam cere w dobrym stanie, nawilżona itd, a teraz mam porazke, jeden wielki rumieniec, wysuszenie, pieczenie. Kosmetyki ktore pomagaly teraz nie wystarczają, na sloncu to juz w ogole porazka! :/
Napisalam do dystrybutora ale milczy, chce zadzwonic na infolinie jutro, ale nie wiem, czy to ma sens? jestem tak wkurzona, ze nawet nie mam ochoty tego do kosza wyrzucic, choc to dosc drobna kwota, powinni mi zwrocic pieniadze za te brednie. Nigdy jeszcze zaden kosmetyk mi tak nie zrobil ;/ A cerę mam naczynkową. Aha kosmetyk kupilam w sklepie internetowym 1,5 miesiaca temu, ale otworzylam 1,5tyg temu i uzylam 4 razy, nawet ubytku za bardzo nie widać. Nie chce sie awanturowac do sklepu bo to nie ich sprawa, chcialabym zeby dystrybutor jakos to zalatwil :/ Czy to jakies marzenia?? ![]() Uzywam ich 2 kosmetykow z tej serii juz kilka butelek, dopiero ten trzeci mi zrobil taki syf :/ |
|
|
|
|
#464 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 1 605
|
Zwrot na kartę podarunkową
Coraz częściej słyszę na temat zwrotu pieniędzy na kartę podarunkową w przypadku, gdy podczas składania reklamacji klient życzy sobie nie wymiany lub naprawy towaru tylko zwrotu pieniędzy.
Skoro zakupiliśmy daną rzecz poprzez płatność gotówką/kartą to w takiej samej formie powinniśmy otrzymać zwrot. Czy spotkałyście się z przypadkiem, kiedy przyjęcie karty było konieczne? Jak udaje się Wam walczyć z daną metodą i czy dużo Was to kosztuje, żeby przekonać sprzedawcę, że najczęściej to klient ma tu rajcę? No i na koniec, gdzie ostatnio spotkałyście się z taką praktyką?
__________________
"be yourself, everyone else is already taken" |
|
|
|
|
#465 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 7 001
|
Dot.: Zwrot na kartę podarunkową
Alternatywą jest czekanie 14 dni i wymiana lub naprawa lub też nic jeżeli roszczenie nie zostanie uznane. Dopiero przy trzeciej reklamacji możemy zażądać gotówki więc czasami warto zgodzić się na zwrot na kartę, zwłaszcza gdy często kupujemy w danym sklepie i/lub nie mamy pewności do zasadności reklamacji.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
#466 | ||
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 607
|
Dot.: Zwrot na kartę podarunkową
Cytat:
jeśli natomiast sprawa dotyczy zwrotu nowej rzeczy, którą nagle przestaliśmy chcieć, to jak najbardziej sklep (stacjonarny) może sobie ustalić własne zasady. uściślam, bo zauważyłam (pracując w handlu), że ludzie nagminnie mylą te zwroty, a co za tym idzie, myli im się do czego mają prawo w danym przypadku. jeśli chodzi o sklepy, które roszczą sobie prawo do zwracania pieniędzy z reklamacji na kartę, to najszybciej i najlepiej będzie wydrukować sobie odpowiedni zapis w ustawie, pokazać państwu w sklepie i zarządać pisemnego wyjaśnienia niestosowania się do prawa polskiego. jeśli ktoś będzie na tyle głupi, że Ci takie pismo wystawi, to prosto do rzecznika praw konsumenta, bo są już z góry przegrani. ja szczerze mówiąc nie spotkałam się z taką praktyką jeszcze. dużo częściej natomiast sklepy nie uznają, że przy drugiej reklamacji towaru mają obowiązek spełnienia życzenia klienta i np naprawiają w nieskończoność, mimo że klient żąda zwrotu gotówki. ---------- Dopisano o 21:47 ---------- Poprzedni post napisano o 21:45 ---------- Cytat:
żądać gotówki można w zasadzie na każdym etapie, ale dopiero przy drugiej reklamacji sklep musi to żądanie spełnić. |
||
|
|
|
|
#467 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2017-01
Wiadomości: 3 184
|
Dot.: Zwrot na kartę podarunkową
Dostałam zwrot na kartę w h&m i w carrefourze. Noszę te karty już dość długo ze sobą, nie pamiętam już nawet jaka kwota na nich jest. W Carrrefourze byłam od tej pory już wiele razy, ale albo nie miałam przy sobie tej karty, albo zapominałam o niej.
Nie lubię tej formy zwrotu pieniędzy, ale oddałam rzeczy dobre, to nie była reklamacja, więc i tak się cieszę, że zwrócili pieniądze. |
|
|
|
|
#468 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2016-11
Wiadomości: 456
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
[1=1049fcf7f74b9bbd9e896b0 64bc98e90e22ff320_640d160 2d9fab;76172766]Dziewczyny, czy któraś z Was pisala kiedyś do dystrybutora/producenta (jesli polski) w sprawie uczulenia, podrażnienia po jego kosmetyku? Ale nie takim, że było 1-2 dni tylko od tygodnia próbuję uspokoić cerę. A kosmetyk mial byc do cery reaktywnej i bardzo wrazliwej. Jestem wściekła, bo nie dość ze zaplacilam za to, to jeszcze mam teraz problem i chodze z warstwa kremu na twarzy. Mialam cere w dobrym stanie, nawilżona itd, a teraz mam porazke, jeden wielki rumieniec, wysuszenie, pieczenie. Kosmetyki ktore pomagaly teraz nie wystarczają, na sloncu to juz w ogole porazka! :/
Napisalam do dystrybutora ale milczy, chce zadzwonic na infolinie jutro, ale nie wiem, czy to ma sens? jestem tak wkurzona, ze nawet nie mam ochoty tego do kosza wyrzucic, choc to dosc drobna kwota, powinni mi zwrocic pieniadze za te brednie. Nigdy jeszcze zaden kosmetyk mi tak nie zrobil ;/ A cerę mam naczynkową. Aha kosmetyk kupilam w sklepie internetowym 1,5 miesiaca temu, ale otworzylam 1,5tyg temu i uzylam 4 razy, nawet ubytku za bardzo nie widać. Nie chce sie awanturowac do sklepu bo to nie ich sprawa, chcialabym zeby dystrybutor jakos to zalatwil :/ Czy to jakies marzenia?? ![]() Uzywam ich 2 kosmetykow z tej serii juz kilka butelek, dopiero ten trzeci mi zrobil taki syf :/[/QUOTE] Ja, ale sytuacja była trochę inna - kupiłam ente opakowanie produktu, który jest ze mną od lat i Sprawa załatwiona w miłej atmosferze, dostałam parę miniaturek ich produktów przy otrzymanym od nich pocztą formularzu zwrotu (ze znaczkiem ), po odesłaniu wysłali mi tę rzecz raz jeszcze.
|
|
|
|
|
#469 |
|
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 153
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
hej dziewczyny
Chciałabym zwrócić zamówienie w COSie online. Czy ktoś ostatnio się z tym mierzył? Czy wsytarczy zanieść paczkę na pocztę (z naklejoną eytykietą)? Czy na Poczcie przyjmą taką paczkę? |
|
|
|
|
#470 |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 7
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Witam
Kilka miesięcy temu nabyłem w sklepie Bershka kurtkę jesienną z przeszyciami poziomymi. Z jednego z przeszyć zaczęły wychodzic szwy co było nieestetyczne. Kurtkę zaniosłem do sklepu - sprzedawca chciał wymienić na nową ale nie było już rozmiaru więc zaproponował bon lub zwrot gotówki. Zaakceptowałem zatem zwrot gotówki. Dzisiaj otrzymałem wiadomość Uprzejmie informujemy, że spółka bershka nie uznaje reklamacji. reklamowany produkt nie jest niezgodny z umowa. Zgodnie z art 32 ust. 1 pkt 2 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Spółka odmawia wziecia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Prosimy o kontakt ze sklepem. Moje pytanie to - jakie kroki mogę teraz podjąć. Czy w momencie uznania ze strony sprzedawcy ze towar nie jest niezgodny z umowa prawo do reklamacji wygasa? |
|
|
|
|
#471 | |
|
Zasiedzenie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 612
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Cytat:
Jednego tylko nie rozumiem. Pracownik chciał wymienić kurtkę lub zwrócić pieniądze w momencie składania reklamacji? Dlaczego tego nie zrobił (nie oddał pieniędzy)? Czy to nie było tak, że przedstawił tylko możliwości na wypadek pozytywnego rozpatrzenia? Pytam dlatego, bo jeśli chciał wymienić kurtkę od ręki, to znaczy ze reklamacja została uznana i nie można potem jej tak odrzucić. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Nie ma złych roślin, są tylko źli ludzie. |
|
|
|
|
|
#472 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 18 345
|
Spora reklamacja
Czy jest możliwość zareklamowania produktu kupionego w Sephora?
Podczas ostatnich przeceny kupiłam zestawie tusz+kredka i okazało się ze to totalny szajs za 69 zl po 2 godzinach w biurze mam czarne rozmyte kreski pod oczami Nie trę oczu, nie ławie itp. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz ---------- Dopisano o 10:04 ---------- Poprzedni post napisano o 09:59 ---------- Miało być Sephora reklamacja ![]() Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Kiedy kobiety kogoś poznają to myślą, że to fajny facet. Jest już wstępnie zaakceptowany jako partner, a później może to tylko zepsuć lub nie. Kiedy mężczyźni kogoś poznają to myślą: „Ma niezłe nogi”. |
|
|
|
|
#473 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 3 239
|
Dot.: Spora reklamacja
Jest możliwość, dokładnie tak, jak każdego innego produktu czy usługi.
|
|
|
|
|
#474 |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 9 081
|
Dot.: Spora reklamacja
Dlaczego przenieśli ten wątek do działu praca?
|
|
|
|
|
#475 |
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 5
|
Dot.: Spora reklamacja
możesz reklamować każdy produkt w okresie 2 lat od zakupy. Obawiam się tylko, że możesz być uczulona na któryś ze składników kredki i nikt Ci nie uzna reklamacji
|
|
|
|
|
#476 |
|
🐛🐈 🦄 🐾
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 6 839
|
Dot.: Kolejna reklamacja obuwia a zwrot pieniędzy?
Bardzo proszę o pomoc.
25 stycznia 2018 złożylam reklamację na Poczcie Polskiej. Do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. W necie znalazłam dwie różne wersje - 30 dni lub 14 dni na udzielenie odpowiedzi. Może któraś z Was jest na bieżąco i może mi pomóc? |
|
|
|
|
#477 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 607
|
Dot.: Kolejna reklamacja obuwia a zwrot pieniędzy?
na odpowiedź jest 14 dni. potem uzaje się, że przyjęli Twoje rządania co do sposobu rozpatrzenia. na Twoim miejscu zadzwoniłabym i się zapytała co się dzieje (gdyby przypadkiem chcieli Ci odmówić czy coś, to przypomnij im że czas minął, albo postrasz Rzecznikiem)
|
|
|
|
|
#478 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 7 001
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Ostatnio pracownik sklepu powiedział, że 14 dni roboczych. Zdziwi się jak się objawię po 14 dniach ale kalendarzowych
W razie braku decyzji mogę się dopominać zwrotu gotówki? Wiem, że nie mają już tego towaru na stanie.
|
|
|
|
|
#479 | ||
|
🐛🐈 🦄 🐾
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 6 839
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Cytat:
Cytat:
Wkurza mnie, że ciężko znaleźć w necie stronę, która ma jasno opisane przepisy. |
||
|
|
|
|
#480 | |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 607
|
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.
Cytat:
i powtarzam... skoro masz jakieś wątpliwości to czemu po prostu nie zadzwonisz i się nie dowiesz na poczcie? ---------- Dopisano o 13:46 ---------- Poprzedni post napisano o 13:44 ---------- wypełniając zgłoszenie reklamacyjne powinnaś była podać jak sobie życzysz aby reklamacja została rozpatrzona (nie muszą się generalnie do tego stosować, ale masz prawo wyrazić swoje zdanie). jeśli się nie odezwą to wtedy masz prawo domagać się tego co sobie życzyłaś wtedy |
|
|
|
![]() |
Nowe wątki na forum Forum plotkowe
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:05.















(Wito, 22.01.2020
), po odesłaniu wysłali mi tę rzecz raz jeszcze.

