2016-10-22, 18:31 | #2401 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
to zależy od sposobu dostawy i wagi przesyłki
cennik znajdziesz na stronie poczty polskiej i firm kurierskich.
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2016-10-24, 12:33 | #2402 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 52
|
Dot.: Reklamacje!pomocy!
Sklepy internetowe mają obowiązek przyjmowania zwrotów - i nie trzeba podawać przyczyny, ale do 30 dni. Niezależnie od ich polityki. Jeśli produkt nie jest zniszczony ani nie widać, że jest używany to nie mają wyjścia - przyjąć muszą. I pokryć koszt wysyłki - doliczyć do zwrotu.
|
2016-10-24, 16:43 | #2403 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Reklamacje!pomocy!
14 dni jest gwarantowane ustawowo
30 tylko jesli tak stanowi regulamin sklepu
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2016-10-29, 10:00 | #2404 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: krk
Wiadomości: 4 524
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
do ilu dni można oddać towar w sklepie CCC zakupiony w sklepie stacjonarnym? 7 czy 14?
|
2016-11-24, 17:27 | #2405 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 373
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziewczyny czy mam szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji tej torebki Zary? Bo sama nie wiem czy nie uznaja tego niby za mechaniczne uszkodzenie Do tej pory reklamowalam w Zarze tylko jedne buty i od razu pozytywnie mi babeczkaaaa rozpatrzyła i dostałam zwrot pieniedzy.
Torebka była kupiona ponad rok temu, jak widać na fotografiach naderwala się jedna strona magnezu od zapięcia plus przyklejona skóra odchodzi. |
2016-11-26, 00:41 | #2406 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 373
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Reklamacja rozpatrzona poztywnie, dostałam zwrot na voucher
|
2016-12-15, 10:14 | #2407 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 1
|
Czy gwarancja obejmuje w Każdym sklepie Deichmann w Polsce??
Witam, mam pytanie. Jeżeli zakupiłem buty w danym sklepie deichmann czy gwarancja obejmuje w każdym sklep w Polsce??
|
2017-05-23, 21:14 | #2408 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 11 414
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cześć😀
Kupiłam bluzkę w Mohito w sklepie internetowym (dzisiaj ja odebrałam, przymierzylam i zwątpiłam). Czy może ktoś mi napisać jak wyglada w takiej sytuacji zwrot w sklepie stacjonarnym? Czy zwrot gotówki otrzymam od ręki w sklepie stacjonarnym czy tez zwrot gotówki odbędzie na konto przelewem? Dziękuje z góry za odpowiedz 😀 |
2017-05-23, 21:40 | #2409 | |
Zakorzeniona
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Edytowane przez invisible_01 Czas edycji: 2017-05-23 o 21:44 |
|
2017-05-23, 22:10 | #2410 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 11 414
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
2017-07-07, 12:54 | #2411 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 41
|
Problem z zamówieniem online z Promod.
Witajcie, kochane, piszę w sprawie zamówienia online z Promod.
Złożyłam i opłaciłam zamówienie dnia 22 czerwca, 28 czerwca pojawiła się informacja, że paczka została wysłana - jej status pojawił się na stronie kurierskiej Fedex jako "oczekuje na odbiór przez kuriera Fedex". Do dnia dzisiejszego nic nie drgnęło. Zaliczyłam już parę telefonów jak do Promodu tak i do Fedex, nikt nic nie wie, Promod zwala na Fedex, ze mają jakieś problemy w systemie, Fedex twierdzi, że żadnych problemów nie ma, że numer takiej paczki nawet nie figuruje w ich systemie i tak w kółko. Kiedy pytam, kiedy mogę się spodziewać rozwiązania tej sprawy, Promod odpowiada, że NIE WIE Paczka na pokaźną kwotę, nie tylko dla mnie, szczerze jestem załamana. Czy któraś z was ma podobny problem? Bo Promod mnie informuje, ze nie tylko ja czekam, w co zaczynam wątpić. Na stronie fb Promod nie ma ani jednej notki od klietów, oczekujących tak długo jak ja, moze po prostu nie dochodzi do publikacji takich postów. Proszę, napiszcie, czy macie podobne doświadczenia i czego mogę się spodziewać w tej sytuacji. |
2017-07-07, 13:39 | #2412 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 939
|
Dot.: Problem z zamówieniem online z Promod.
Zamawiałam od nich tylko z odbiorem w sklepie - bez problemów.
|
2017-07-07, 13:50 | #2413 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Pomiędzy dwoma Światami:-)
Wiadomości: 691
|
Dot.: Problem z zamówieniem online z Promod.
Cytat:
|
|
2017-07-07, 13:52 | #2414 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 41
|
Dot.: Problem z zamówieniem online z Promod.
Problem w tym że i ja wielokrotnie zamawiałam do sklepu i do domu, posiadam nawet kartę Promod, nigdy żadnych problemów. Ale nie mam dobrych przeczuć co do tego zamówienia. Ostatnio mam jakiegoś pecha, w tym - otwarcie pustej skrytki w paczkomacie.
---------- Dopisano o 12:52 ---------- Poprzedni post napisano o 12:51 ---------- Cytat:
|
|
2017-07-10, 12:43 | #2415 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Pomiędzy dwoma Światami:-)
Wiadomości: 691
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Irene96, trzymam kciuki, że w tym tygodniu paczka do Ciebie dotrze. Daj znać koniecznie
|
2017-07-10, 16:40 | #2416 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 41
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Dziś dzwoniłyśmy do Promodu z przyjaciółką. Poinformowano nas, ze nasza i innych paczki zaginęły i nie będą je próbować odzyskać, tylko skompletują nowe paczki. Oczywiście, połowy wyprzedażowych rozmiarów już nie ma. Obiecali jakąś rekompensatę - pewnie będzie to bon albo zniżka, niestety produktów w naszych rozmiarach, które zostały już wyprzedane nie odzyskamy. Niesmak pozostał, a tak lubiłam ten sklep...
|
2017-07-11, 13:48 | #2417 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Pomiędzy dwoma Światami:-)
Wiadomości: 691
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
Bardzo nieprzyjemna sprawa...i dziwna. Jak to zaginęły... Naprawdę bardzo to nieprofesjonalne Mam nadzieje, że dostaniecie jakąś porządną rekompensatę, ale faktycznie niesmak napewno pozostanie |
|
2017-07-12, 22:28 | #2418 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 41
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Coś ruszyło... Dostałam powiadomienie z Fedexu, że paczka z 28 czerwca została wysłana, jest w drodze, nie mogę uwierzyć w to, dopóki nie dostanę. Czyżby Promod odnalazł jednak paczki? Oby, bo aktualnie nie ma już żadnych naszych rozmiarów, więc kompletowanie kolejnej paczki nie powiodłoby się. Czekam, dam znać, czy wszystko przyszło. Dzięki za wsparcie!
|
2017-07-13, 11:57 | #2419 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Pomiędzy dwoma Światami:-)
Wiadomości: 691
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cytat:
|
|
2017-07-13, 21:24 | #2420 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 41
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
2017-07-13, 23:33 | #2421 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Pomiędzy dwoma Światami:-)
Wiadomości: 691
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
|
2017-08-11, 11:53 | #2422 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-08
Wiadomości: 1
|
Chi Chi London
Hej dziewczyny!
Zamówiłam sukienkę z Chi CHi London na stronie chichiclothing.com i teraz chcę ją zwrócić ale kompletnie nie wiem jak Czy któraś z Was też zamawiała coś z tej strony? Pomóżcie proszę, sukienka jest straszna a nie wiem jak ją zwrócić, niby bezpłatne zwroty ale przecież zamawiając kuriera muszę zapłacić z góry, no i nie mam pojęcie jak wpisać brytyjski adres, bo nie wiadomo co jest ulicą co miejscowością |
2017-08-14, 08:28 | #2423 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Chi Chi London
eeee weszłam z ciekawości na tą stronę i w dziale faq masz całą zakładkę o zwrotach. wszystko jest napisane
(p.s. bezpłatny zwrot dotyczy klientów z uk. na tobie spoczywają koszty przesyłki)
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam Edytowane przez pani_smith Czas edycji: 2017-08-14 o 08:30 |
2017-09-21, 17:22 | #2424 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 372
|
Dot.: Chi Chi London
Dziewczyny potrzebuję waszej pomocy.
Minął rok odkąd zakupiłam brązowy portfel ze złotymi okuciami na zalando. Ostatnio zauważyłam, że złoto zaczęło się ścierać, przez co napis jest bardziej srebrny niż złoty. Zalando odrzuciło reklamację twierdząc, że "powstała wada nie jest wynikiem błędu materiałowo-produkcyjnego". Co w takim wypadku powinnam zrobić? pomóżcie |
2017-09-23, 17:50 | #2425 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 1
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Ciężka sprawa, nie wiem czy w ogóle da się coś zrobić, a nawet jeżeli to nic łatwego i przyjemnego. W googlu na pewno coś wiedzą na ten temat ;p
Jeżeli cena nie była jakaś wysoka to najmniej problemowo będzie sobie odpuścić.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama |
2017-10-03, 20:38 | #2426 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 50
|
Straszna pomyłka w salonie APART
Kochani, poradźcie, co mam zrobić Oddałam swój zaręczynowy pierścionek z Apartu do naprawy. Co prawda gwarancja nie obejmowała uszkodzenia (choć nie minęły jeszcze 2 lata od zakupu), jednak "mając na względzie troskę o najwyższe standardy w obsłudze Klienta, APART dokona naprawy (...) w ramach jednorazowego świadczenia promocyjnego".
Czyli innymi słowy naprawili mi go ten jeden jedyny raz nieodpłatnie. Po niespełna 5 tygodniach otrzymałam smsa, że mogę go już odebrać z salonu. Wszystko było ładnie, pięknie do wczoraj, kiedy to zadzwoniła do mnie pani z Działu Diamentów i poinformowała, że zaszła okropna pomyłka i zwrócili mi inny pierścionek o innym modelu... Słowo daję, nie zorientowałam się... Dla mnie wzór był identyczny. Faktycznie był jakby luźniejszy (ale on zawsze był mi luźny) i kształt brylantu zdawał mi się jakby większy. Ale pomyślałam, że po prawie 5 tygodniach to wszystko może mi się wydawać. Nigdy nie przyszłoby mi do głowy, że mogliby mi odesłać jakiś inny pierścionek! No więc pani z centrali przeprosiła mnie, poinformowała, że mój pierścionek znajduje się w Krakowie (ja mieszkam w Wielkopolsce) i poprosiła, abym w ciągu tygodnia zwróciła go do najbliższego salonu. Oczywiście, zaskoczona, nie chcąc robić problemów, zgodziłam się. Ale teraz mam wątpliwości... Niby pierścionek ten sam, a jednak inny... Ale skąd mam pewność, że ten, który mi przyślą, będzie faktycznie mój? Że nie namieszali tam bardziej? Czy mam jakieś prawa w związku z tym? W sensie, czy mogę domagać się jakichś dowodów? Czy prostu wierzyć im na słowo? |
2017-10-04, 10:24 | #2427 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
|
Dot.: Straszna pomyłka w salonie APART
możesz ich poprosić o przesłanie zdjęcia, ale co to zmieni? skoro ty masz pierścionek, który jest czyjąś własnością, ktoś ma twój - obie osoby mogą żądać od apartu wydania tego przedmiotu i firma próbuje przywrócić prawidłowe stosunki właścicielskie.
masz pokwitowanie przekazania pierścionka do naprawy, więc przysługują ci wszystkie możliwe uprawnienia z tym związane, czyli przede wszystkim możliwość żądania wydania pieścionka. jeśli natomiast wyrzuciłaś już ten papier, to zadbałabym o pisemne potwierdzenie, że twój pierścionek nie został ci oddany, że wciąż jest w gestii apartu i zobowiązują się go wydać w jakiejś dacie (oczywiście plus pokwitowanie, że przekazujesz niewłaściwy pierścionek).
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro) wróciłam |
2017-11-01, 21:17 | #2428 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 329
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
Cześć! Kupiłam około tydzień temu sweter w Pull&Bear. Jest to sweter o takim grubszym splocie. Wczoraj po raz pierwszy go założyłam i zauważyłam że na jednym rękawie ma bardzo dużo powyciąganych nitek z tego splotu. Na pierwszy rzut oka bardzo nie rzuca się w oczy, bo sweter jest ciemny, jednak im bardziej się mu przyglądam, tym bardziej to widzę. Najdziwniejsze jest to, że występuje to tylko na jednym rękawie, drugi nie ma ani jednej takiej wystającej nitki. Dlatego też myślę, że już przy zakupie musiało to tak wyglądać, bo to nie możliwe żebym jednym rękawem aż tak się o coś pozaczepiała i to na całej długości. Czy myślicie, że w ogóle mam szansę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji od razu w sklepie? I najchętniej wymianę na taki sam? Nigdy nie miałam do czynienia z takim przypadkiem i nie wiem czy w ogóle warto jechać. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
|
2017-12-15, 13:17 | #2429 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 154
|
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru
hej!
Czy muszę dokonać zwrotu bluzki w tym samym sklepie Peek & Cloppenburg , czy może być to dowolny sklep pod tym szyldem? |
2017-12-17, 15:42 | #2430 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-12
Wiadomości: 2
|
Zwrot zakupu z oderwaną metką
Wczoraj zakupiłam w sklepie stacjonarnym cropp spodnie. W domu okazały się one za małe. Chcę je zwrócić, ale niestety oderwałam metkę. Mam paragon i tą metkę, ale boje się, że nie przyjmą zwrotu. Co mam zrobić? Da się tą metkę jakoś przyczepić spowrotem? Czy mogłabym poprosić w innym sklepie, gdzie przyczepiają metki, żeby i mi przyczepili? Jeśli tak to napiszcie gdzie przyczepiają oczko.gif
|
Nowe wątki na forum Moda |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:45.