Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77. - Strona 35 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2022-12-17, 21:21   #1021
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Nie zawsze tak jest że można coś zrobić później. Ja na przykład niektóre rzeczy muszę mieć skończone do 12, więc jak mi za późno przywiozą paczki, to muszę to zrobić natychmiast, bo za prawidłowe statusowanie mamy premię. Tak samo, jak kiedy zadzwoni kurier, że jedzie po paczki, to muszę je zeskanować kilkoma urządzeniami, zanim podjedzie, bo inaczej nam nie zaliczy nadanych paczek, a za to też mamy premię. Tylko, że ja nie przekładam spokojnie dokumentów, a biegam z pomieszczenia do pomieszczenia z tymi paczkami, a i tak zdarza się, że ktoś stoi mi w tym okienku i wodzi za mną błagalnie wzrokiem.
A ok, to takie rzeczy rozumiem. Tylko że klient może tego nie wiedzieć, ja np. nie wiedziałam.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:26   #1022
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 3 730
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Nie zawsze tak jest że można coś zrobić później. Ja na przykład niektóre rzeczy muszę mieć skończone do 12, więc jak mi za późno przywiozą paczki, to muszę to zrobić natychmiast, bo za prawidłowe statusowanie mamy premię. Tak samo, jak kiedy zadzwoni kurier, że jedzie po paczki, to muszę je zeskanować kilkoma urządzeniami, zanim podjedzie, bo inaczej nam nie zaliczy nadanych paczek, a za to też mamy premię. Tylko, że ja nie przekładam spokojnie dokumentów, a biegam z pomieszczenia do pomieszczenia z tymi paczkami, a i tak zdarza się, że ktoś stoi mi w tym okienku i wodzi za mną błagalnie wzrokiem, sapie, wzdycha, tupie, stuka palcami.
A skąd klient ma to wiedzieć?

Zamknij okienko, wywieś karteczkę "okienko zamknięte".
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:27   #1023
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441952]A ok, to takie rzeczy rozumiem. Tylko że klient może tego nie wiedzieć, ja np. nie wiedziałam.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]No jasne, że może nie wiedzieć, nawet pewnie nie powinien ale skoro widzi, że nie siedzę i nie piję kawy, to chyba nie powinien być oburzony, że nie jest obsłużony natychmiast. Choć wiem, że niektóre osoby myślą że jak się pracuje w obsłudze, to się tylko czeka na szanownego klienta.
Całą resztę robią krasnoludki

Jak pracowałam w spożywczym, to co rusz słuchałam, że łeeee to spoko praca na przeczekanie, tylko się robi pik, pik, pik, się człowiek nie narobi. Szkoda, że po tym pikaniu mam kręgosłup jak fale Dunaju, bo jakoś się skrzynki z piwem same nie chciały przenosić xD

Edytowane przez Imperfecta
Czas edycji: 2022-12-17 o 21:35
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:37   #1024
Trzepotka
Zakorzenienie
 
Avatar Trzepotka
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta
Trzepotka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:42   #1025
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Trzepotka Pokaż wiadomość
Treść usunięta
Nie tylko, bo jak pisałam nie robię innym co mi niemiłe. Nie przychodzę później niż pół godziny przed zamknięciem, nie podchodzę nieproszona i jak się spieszę, to nie wchodzę w miejsca gdzie może być kolejka i jeśli nie pójdzie gładko to mogę nie zdążyć.

No ale może to kwestia tego, że ja jestem osobą bardzo zorganizowaną i planuję dosłownie wszystko. Nie robię niczego na szybko i w biegu, bo wizja że coś może pójść nie tak mnie wręcz przeraża.
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:48   #1026
lightangel
Zakorzenienie
 
Avatar lightangel
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 8 102
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89441887]Mogliście ją zgłosić za zniszczenie mienia. Makabra.

Chociaż kiedyś zamykam i przychodzi kobieta. Nie było już osoby, która mogła załatwić jej sprawę. Drze na mnie mordę, bo ona dzwoniła i się umówiłam. Pracownik wrócił... ameba dzowniła, ale nie do nas tylko do innego miasta. Zupełnie inna firma Nie przeprosiła.[/QUOTE]Gdybyśmy wiedzieli kto to zrobił to chętnie bym zażądała zwrotu za tabliczkę, a nawet zgłosiła na policję żeby ją nauczyć że się tak nie robi. Niestety pani zadzwoniła do nas kolejnego dnia z zastrzeżonego numeru, żeby złożyć skargę na to jak strasznie została potraktowana. Jak ją zapytałam czy to ona zniszczyła tabliczkę to się nagle zacięła i od razu rozłączyła.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
lightangel jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:48   #1027
a5b2f04c728b42871bc12f2c24211f88ae37ff8d_643f21343ae75
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2022-06
Wiadomości: 2 737
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Pół godziny przed zamknięciem? To ja bym nawet nie wpadła na to, że to jakieś niegrzeczne?? Serio, juz bez przesady, pracownicy sklepów to nie jakieś święte krowy. Ja kończę zazwyczaj około 16
00 i jak mi ktoś o 15.30 zdzwoni, to dla mnie to jest normalny czas pracy. Okej, może wchodzenie 20.57, nie jest ok, ale już 20.45 to lekkie przegięcie z przesada, najlepsza mówiąc już o 30 min.

Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
a5b2f04c728b42871bc12f2c24211f88ae37ff8d_643f21343ae75 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:50   #1028
Trzepotka
Zakorzenienie
 
Avatar Trzepotka
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta

Edytowane przez Trzepotka
Czas edycji: 2022-12-17 o 22:05
Trzepotka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:51   #1029
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Nie tylko, bo jak pisałam nie robię innym co mi niemiłe. Nie przychodzę później niż pół godziny przed zamknięciem, nie podchodzę nieproszona i jak się spieszę, to nie wchodzę w miejsca gdzie może być kolejka i jeśli nie pójdzie gładko to mogę nie zdążyć.

No ale może to kwestia tego, że ja jestem osobą bardzo zorganizowaną i planuję dosłownie wszystko. Nie robię niczego na szybko i w biegu, bo wizja że coś może pójść nie tak mnie wręcz przeraża.
Ja też jestem bardzo zorganizowana, ale widocznie mam mniej czasu niż ty albo częściej chodzę gdzieś dlatego, że muszę i muszę akurat o tej porze, bo o innej po prostu nie będę mogła. Chyba nikt nie stoi w kolejce dla przyjemności.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:51   #1030
Timon i Pumba
hakuna matata
 
Avatar Timon i Pumba
 
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 748
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta
Timon i Pumba jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:51   #1031
Pigeons
Zadomowienie
 
Avatar Pigeons
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 1 404
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Nie zawsze tak jest że można coś zrobić później. Ja na przykład niektóre rzeczy muszę mieć skończone do 12, więc jak mi za późno przywiozą paczki, to muszę to zrobić natychmiast, bo za prawidłowe statusowanie mamy premię. Tak samo, jak kiedy zadzwoni kurier, że jedzie po paczki, to muszę je zeskanować kilkoma urządzeniami, zanim podjedzie, bo inaczej nam nie zaliczy nadanych paczek, a za to też mamy premię. Tylko, że ja nie przekładam spokojnie dokumentów, a biegam z pomieszczenia do pomieszczenia z tymi paczkami, a i tak zdarza się, że ktoś stoi mi w tym okienku i wodzi za mną błagalnie wzrokiem, sapie, wzdycha, tupie, stuka palcami.
Patrząc od strony klienta to często człowiek nie wie czy może podejść czy nie. Myślę, że jak ktoś wodzi błagalnie wzrokiem czy stuka palcami to warto go jednak poinformować, że "zapraszam do koleżanki" albo "proszę poczekać 5 min". Jakbym weszła do takiego punktu to też bym miała takie lekkie 'wtf' czy może przeszkadzam, czy mnie ktoś obsłuży i kiedy, no i nawet nie wiadomo czy nawet można zapytać, bo widać, że ktoś zajęty.
Pigeons jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:55   #1032
Pusheen_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Ej, ale serio... Chodźcie sobie do tych sklepów nawet minutę przed zamknięciem, ale nie narzekajcie, że nagle obsługa jakaś taka mało uśmiechnięta, albo że już coś nie działa, kasa zamknięta albo, że dzieją się inne rzeczy którym się dziwicie w takich sytuacjach.

Wy macie prawo wejść, ktoś inny ma prawo powiedzieć, że nie zdąży was obsłużyć, albo ma prawo uważać, że nie lubi takich klientów i uważa ich za chamskich.

Wolny kraj


Cytat:
Napisane przez Trzepotka Pokaż wiadomość
Treść usunięta
No cóż, najlepsza jest zasada "złotego środka".

Ja też słabo widzę robienie zakupów 5 minut przed zamknięciem sklepu, ale nie mam problemu i nie uważam za naganne robienia zakupów na 15 czy 20 minut przed zamknięciem.

Dlatego nie mogłam zrozumieć tego, że dawny market na moim osiedlu na 20 minut przed zamknięciem "zamykał" wejście do jednej części marketu "uprzejmie" dając w ten sposób do zrozumienia, że klienci nie są mile widziani, bo to nie jest pora na zakupy.
Nie ukrywam, że w jakiś sposób ucieszyło mnie to, kiedy w końcu się zwinęli

Co do niezadowolenia kasjerek czy kasjerow...No luudzie. U mnie panie kasjerki sapia i rzucają rozezlone spojrzenia już w okolicach 20:30.




Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Pusheen_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:57   #1033
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Pigeons Pokaż wiadomość
Patrząc od strony klienta to często człowiek nie wie czy może podejść czy nie. Myślę, że jak ktoś wodzi błagalnie wzrokiem czy stuka palcami to warto go jednak poinformować, że "zapraszam do koleżanki" albo "proszę poczekać 5 min". Jakbym weszła do takiego punktu to też bym miała takie lekkie 'wtf' czy może przeszkadzam, czy mnie ktoś obsłuży i kiedy, no i nawet nie wiadomo czy nawet można zapytać, bo widać, że ktoś zajęty.
Mówię, że proszę poczekać, bo muszę sobie skończyć. Myślisz, że przestają stukać, albo odchodzą od okienka? Często zdarza się, że nie. Nie wiem, może myślą, że będą biegać jeszcze szybciej.
No bez przesady, że robię swoje nie zwracając na to uwagi, zawsze mówię że koleżanka ZARAZ obsłuży, albo ja jak skończę robić swoje.
Jak drugie okienko jest wolne, to nie ma problemu, ale jak jedna kogoś obsługuje, a druga coś robi to takie sytuacje się zdarzają.
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 21:58   #1034
chacaos
Zadomowienie
 
Avatar chacaos
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 1 919
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Nie zawsze tak jest że można coś zrobić później. Ja na przykład niektóre rzeczy muszę mieć skończone do 12, więc jak mi za późno przywiozą paczki, to muszę to zrobić natychmiast, bo za prawidłowe statusowanie mamy premię. Tak samo, jak kiedy zadzwoni kurier, że jedzie po paczki, to muszę je zeskanować kilkoma urządzeniami, zanim podjedzie, bo inaczej nam nie zaliczy nadanych paczek, a za to też mamy premię. Tylko, że ja nie przekładam spokojnie dokumentów, a biegam z pomieszczenia do pomieszczenia z tymi paczkami, a i tak zdarza się, że ktoś stoi mi w tym okienku i wodzi za mną błagalnie wzrokiem, sapie, wzdycha, tupie, stuka palcami.
Dla mnie w takiej sytuacji dobrze, jak ktoś z obsługi jakkolwiek zauważy obecność klienta i powie miłym tonem, że za chwilę ktoś podejdzie, a nie traktuje jak powietrze, a to też nie jest standard. Nie muszę się cieszyć i wszystkiego rozumieć, gdy pocę się w zimowej kurtce stojąc w kolejce 10 minut, pracownik z kasy idzie cholera wie gdzie, dwóch kolejnych słychać z zaplecza, bo chyba nie tak powinna funkcjonować np. apteka.
chacaos jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 22:03   #1035
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chacaos Pokaż wiadomość
Dla mnie w takiej sytuacji dobrze, jak ktoś z obsługi jakkolwiek zauważy obecność klienta i powie miłym tonem, że za chwilę ktoś podejdzie, a nie traktuje jak powietrze, a to też nie jest standard. Nie muszę się cieszyć i wszystkiego rozumieć, gdy pocę się w zimowej kurtce stojąc w kolejce 10 minut, pracownik z kasy idzie cholera wie gdzie, dwóch kolejnych słychać z zaplecza, bo chyba nie tak powinna funkcjonować np. apteka.
Kocham jak gdzieś wchodzę, a personel mnie ignoruje i robi pięćset innych rzeczy, zamiast chociaż poprosić, żebym poczekała chwilkę. Zdarza mi się wtedy przewracac oczami i wzdychać, no sorry, praca w obsłudze klienta nie jest obowiązkowa.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Edytowane przez 980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328
Czas edycji: 2022-12-17 o 22:04
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 22:09   #1036
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441994] Kocham jak gdzieś wchodzę, a personel mnie ignoruje i robi pięćset innych rzeczy, zamiast chociaż poprosić, żebym poczekała chwilkę. Zdarza mi się wtedy przewracac oczami i wzdychać, no sorry, praca w obsłudze klienta nie jest obowiązkowa.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]Też tego nie lubię, tak jak nie lubię jak ktoś gada o prywatnych sprawach, jak klient jest w obiekcie.
Sama w momencie wejścia, po dzień dobry jestem cicho, jak ktoś wchodzi. Dopiero podczas obsługi uprawiam jakiś small talk z klientem, jeśli wykazuje chęć.


Przykład z dzisiaj w Pepco - stoję przy kasie a dwie panie dyskutują o aktualizacji Messengera, jedna zaczęła mnie obsługiwać, przy czym jedną ręką kasowała, a drugą klikała w telefon pokazując w nim coś tej drugiej. Jeszcze ta jedna miała plakietkę "lider zmiany", yyyy no tak średnio
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 22:10   #1037
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Też tego nie lubię, tak jak nie lubię jak ktoś gada o prywatnych sprawach, jak klient jest w obiekcie.
Sama w momencie wejścia, po dzień dobry jestem cicho, jak ktoś wchodzi. Dopiero podczas obsługi uprawiam jakiś small talk z klientem, jeśli wykazuje chęć.


Przykład z dzisiaj w Pepco - stoję przy kasie a dwie panie dyskutują o aktualizacji Messengera, jedna zaczęła mnie obsługiwać, przy czym jedną ręką kasowała, a drugą klikała w telefon pokazując w nim coś tej drugiej. Jeszcze ta jedna miała plakietkę "lider zmiany", yyyy no tak średnio
To bardzo nieprofesjonalne. Ale w sumie w niektórych miejscach rozumiem, np. kasa w supermarkecie to nie pałac, no ale.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 22:14   #1038
Trzepotka
Zakorzenienie
 
Avatar Trzepotka
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta
Trzepotka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 22:18   #1039
Pusheen_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość

No jasne, że może nie wiedzieć, nawet pewnie nie powinien ale skoro widzi, że nie siedzę i nie piję kawy, to chyba nie powinien być oburzony, że nie jest obsłużony natychmiast.

Choć wiem, że niektóre osoby myślą że jak się pracuje w obsłudze, to się tylko czeka na szanownego klienta.
No bo mnóstwo ludzi tak właśnie myśli - że obsługa TYLKO CZEKA na klienta





Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

---------- Dopisano o 21:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Trzepotka Pokaż wiadomość
Treść usunięta
Ok. 150 tys. mieszkańców - dla jednych średniej wielkości miasto, dla drugich małe. Zależy od perspektywy.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Pusheen_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 23:45   #1040
kasiunia788742
Zakorzenienie
 
Avatar kasiunia788742
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Też tego nie lubię, tak jak nie lubię jak ktoś gada o prywatnych sprawach, jak klient jest w obiekcie.
Sama w momencie wejścia, po dzień dobry jestem cicho, jak ktoś wchodzi. Dopiero podczas obsługi uprawiam jakiś small talk z klientem, jeśli wykazuje chęć.


Przykład z dzisiaj w Pepco - stoję przy kasie a dwie panie dyskutują o aktualizacji Messengera, jedna zaczęła mnie obsługiwać, przy czym jedną ręką kasowała, a drugą klikała w telefon pokazując w nim coś tej drugiej. Jeszcze ta jedna miała plakietkę "lider zmiany", yyyy no tak średnio
To ja za to nie lubie jak wchodzę do sklepu i nagle cisza. Lubię wejść i nie zwracać na siebie uwago, chyba że o to poproszę. Jak ktoś mówi i zaczyna milczeć a zaczyna po moim wyjściu to czuje się niekomfortowo.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
kasiunia788742 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 23:55   #1041
Pusheen_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

To ja niestety nie pochwalę tego, co miało miejsce w moim biurze niestety, na samej "końcówce".

Sytuacja typu przychodzi klientka, siada przy biurku, żeby zostać obsluzona. Za jednym i drugim biurkiem siedzą pracownice, biurka są złączone.

Klientka pyta a może już załatwia jakąś swoją sprawę. Pracownica obsluguje ją, druga też dodaje coś od siebie a w tzw. "międzyczasie" pracownice wymieniają między sobą uwagi dotyczące jakiejś klientki. Nie tak, że ją obgaduja (chociaż można się o to sprzeczać), ale padają uwagi typu "No bo ONA mówiła że coś tam. Napisałaś to do NIEJ?", a wszystko słyszy obsługiwana klientka. Coś tu jest nie tak? Mocno nie fair?

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Pusheen_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-17, 23:57   #1042
Natalie_Alex
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2019-06
Wiadomości: 1 212
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

A mnie dziwi, że tutaj wszyscy maja taką wiedzę, do której dany sklep jest czynny i wiedzą, że zamkną go za 15 minut. Ja nie mam pojęcia, o której zamykają jaki sklep. Kilka razy szłam ulicą, licząc, że dany sklep jeszcze będzie otwarty, a okazywało się, że jest już zamknięty
Natalie_Alex jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:06   #1043
d1f8ef2008dea6bb47d7416400721be959008b42_63b3700256c75
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 498
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Natalie_Alex Pokaż wiadomość
A mnie dziwi, że tutaj wszyscy maja taką wiedzę, do której dany sklep jest czynny i wiedzą, że zamkną go za 15 minut. Ja nie mam pojęcia, o której zamykają jaki sklep. Kilka razy szłam ulicą, licząc, że dany sklep jeszcze będzie otwarty, a okazywało się, że jest już zamknięty
Właśnie dlatego sprawdza się to w necie, żeby nie pocałować klamki
d1f8ef2008dea6bb47d7416400721be959008b42_63b3700256c75 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:09   #1044
Pusheen_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=d1f8ef2008dea6bb47d7416 400721be959008b42_63b3700 256c75;89442054]Właśnie dlatego sprawdza się to w necie, żeby nie pocałować klamki[/QUOTE]A dla mnie to do bani, że muszę sprawdzać w necie

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Pusheen_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:12   #1045
milka_70
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 2 377
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Zakładam, że Milka pisała, że o 20:59 stałaby przy kasie (jako jedyna).
Mnie dziwi praktyka w Rossmannach (nie wiem, może tylko u mnie) wyłączania kas samoobsługowych za 15 - za 10. W takiej sytuacji klient, zamiast kupić coś na szybko i zapłacić w samoobsługowej, musi iść do normalnej kasy.
Oczywiście że tak

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
milka_70 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:13   #1046
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Natalie_Alex Pokaż wiadomość
A mnie dziwi, że tutaj wszyscy maja taką wiedzę, do której dany sklep jest czynny i wiedzą, że zamkną go za 15 minut. Ja nie mam pojęcia, o której zamykają jaki sklep. Kilka razy szłam ulicą, licząc, że dany sklep jeszcze będzie otwarty, a okazywało się, że jest już zamknięty
My mamy otwarte od 10, pracujemy na zmiany i zawsze jedna z dziewczyn jest na 8 - sprząta, robi inwentaryzację, zwroty i milion różnych rzeczy, które trzeba zrobić przed otwarciem, no ale mniejsza o to. Za każdym razem jak jestem rano, to już zaraz po 8, albo po 9 ktoś szarpie za klamkę, najgorzej, jak ktoś mnie zauważy, że się plączę po zapleczu i kiwa na mnie ręką, to już podchodzę, a tam oburzenie, że zamknięte, bo ZAWSZE było od 8, albo że zawsze było od 9 - zależy o której szarpie pracuję tam prawie dwa lata i od początku było od 10, z tego co wiem to zawsze tak było. Niektórzy zaglądają po witrynie, ciągną za klamkę, uderzają w szybę. Średnio 2-3 osoby dziennie są takie.

Dużym drukiem są napisane godziny otwarcia, nie ogarniam co w tym trudnego, żeby to po prostu przeczytać i nie robić z siebie wariata.



[1=d1f8ef2008dea6bb47d7416 400721be959008b42_63b3700 256c75;89442054]Właśnie dlatego sprawdza się to w necie, żeby nie pocałować klamki[/QUOTE]

W ubiegły wtorek sprawdzałam godziny otwarcia mojej poczty, bo bywam tam dwa razy do roku, jak wysyłam kartki świąteczne i za każdym razem są inne godziny otwarcia - teraz według Google było do 17, o 16:30 wracając z pracy odbiłam się od drzwi, bo okazało się że jednak do 16

Edytowane przez Imperfecta
Czas edycji: 2022-12-18 o 00:24
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:17   #1047
milka_70
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 2 377
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Ej, ale serio... Chodźcie sobie do tych sklepów nawet minutę przed zamknięciem, ale nie narzekajcie, że nagle obsługa jakaś taka mało uśmiechnięta, albo że już coś nie działa, kasa zamknięta albo, że dzieją się inne rzeczy którym się dziwicie w takich sytuacjach.

Wy macie prawo wejść, ktoś inny ma prawo powiedzieć, że nie zdąży was obsłużyć, albo ma prawo uważać, że nie lubi takich klientów i uważa ich za chamskich.

Wolny kraj
Ale co ty cjesz ode mnie? Na kartce jest napis " do 21". Co to oznacza wg ciebie?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
milka_70 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:21   #1048
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez milka_70 Pokaż wiadomość
Ale co ty cjesz ode mnie? Na kartce jest napis " do 21". Co to oznacza wg ciebie?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka
Sorry, ale ja tam cię nie cytowałam, więc od ciebie kompletnie nic, no chyba że się poczuwasz, to już nie mój problem.
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 00:38   #1049
Paprotka_
Zakorzenienie
 
Avatar Paprotka_
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 4 482
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Ach ci klienci, najlepiej jakby ich nie było
__________________
Czasami bywa się gołębiem a czasami pomnikiem.
----------------------------------------------------------
PRETENSJONALNY nie oznacza "pełen pretensji"
Za słownikiem PWN:
pretensjonalny to
1. «zachowujący się sztucznie, krygujący się»
2. «zbyt wyszukany, świadczący o złym guście»
Paprotka_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 03:45   #1050
Limonka2738
Zakorzenienie
 
Avatar Limonka2738
 
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Undercity
Wiadomości: 30 027
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Jeśli to jest produkt pierwszej potrzeby - typu jedzenie czy lekarstwo, to ok jestem w stanie zrozumieć, ale jak ktoś wchodzi do odzieżowego, obuwniczego, czy elektronicznego za dziesięć to buractwo, bo nie można tam kupić niczego, czego nie możnaby było kupić innego dnia i co jest niezbędne do życia. To problem klienta, że nie potrafił sobie zorganizować czasu tak, że musi przychodzić za dziesięć. Nie sądzę, żeby ludzie pracowali 10-21, czyli tak jak są otwarte galerie, bez przesady.
Jeśli to jest wyjątkowa sytuacja, to ok ale jeśli ktoś ma podejście "mam prawo wejść" i sobie tak chodzi regularnie, bo może to jest meeeega słabe.
Tu ciągle mowa o samym podejściu i gadaniu, że im się należy, nie o wyjątkowych sytuacjach, które mogą się zdarzyć każdemu.
Oj zdziwiłabyś się, niektórzy pracują nawet więcej, jak doliczysz dojazd.

A może to problem pracownika, że nie umie sobie znaleźć lepszej pracy? Jak już tak się bawimy, to czemu tylko w jedną stronę?

---------- Dopisano o 03:21 ---------- Poprzedni post napisano o 03:15 ----------

[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89441943]To uważam za przesadę. Jeśli w okienku nie ma karteczki "zamknięte" lub coś w tym stylu to skąd mam wiedzieć, że mam nie podchodzić? Często ktoś np. wypisuje paczki, a gdy podchodzi klient obsługuje go w międzyczasie.

Ja rozumiem kulturę, nie włażę do sklepu w godzinach zamknięcia, nie wzywam kasjera, czy co tam jeszcze można zrobić, ale też nie mam zamiaru stawać na rzęsach, aby przypadkiem nie zrobić czegoś "złego".[/QUOTE]

Ja czasem się spotykam z komentarzem, że za chwilę, że robię X czy Y. I ok, przepraszam i sobie spokojnie czekam, bo nie zawsze jestem w stanie zauważyć, czy pani w okienku coś wypisuje służbowo, czy sobie skrobie z nudów.

Ja wiem, że dla was to oczywiste, ale z drugiej strony to tak mocno nie widać.

Normalnie pytam, czy mogę podejść i tyle.

---------- Dopisano o 03:30 ---------- Poprzedni post napisano o 03:21 ----------

[1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441952]A ok, to takie rzeczy rozumiem. Tylko że klient może tego nie wiedzieć, ja np. nie wiedziałam.
[/QUOTE]

Mnie zawsze uczono, że klient przy kasie to jest absolutny priorytet.

Jestem w stanie zrozumieć, że pracownik coś innego robi, ale ja zawsze w takich sytuacjach mówiłam "dzień dobry, już do pana podchodzę".

Myślę, że w takich sytuacjach chodzi o bycie zauważonym. Nie spotkałam się z pojękiwaniem, stękaniem, ani tupaniem.

Jak ktoś wie, że widzę, zaraz zostanie obsłużony, a nie stoi jak ten debil na środku i nie wie, co ze sobą zrobić to pewnie ma inne nastawienie.

A przecież bieganie z paczkami zupełnie nie koliduje z szybką komunikacją z następnym klientem.

Sama potwornie nie lubię być tak olewana. Kiedy stoję na kasie w Biedronce i zaświeci się lampka przy samoobsługowej to jak kasjer po prostu wstaje i idzie bez słowa to mnie to drażni. Jak mówi "zaraz wracam" to mam pełen luz, nawet jak się spieszę, bo w pełni to rozumiem, przecież podejść musi.

---------- Dopisano o 03:42 ---------- Poprzedni post napisano o 03:30 ----------

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Bezsensu xd
Chyba się nie rozumiemy. No i odśnieżanie własnego auta to nie Twój obowiązek w pracy. U mnie zamknięcie wszystkiego, zostawienie handovera, wygaszenie wszelkich grzejników i przede wszystkim pochowanie wszystkiego do szaf pancernych, to mój obowiązek. I właśnie jego realizuję w czasie mojej pracy tj do 15:30
Dziwie się, że dla moich przełożonych to normalne, dla mojego pracodawcy to normalne, dla współpracowników to normalne, a Ty sugerujesz, że jednak powinnismy siedzieć dłużej, bo Ty tak masz czy cos. No nie działa to w ten sposób hehe
Może też tak u siebie spróbuj skoro Cię to uwiera?
To jest naprawdę proste, dziwi mnie, że tego nie rozumiesz.

Jeśli pracujesz z klientem i masz "godziny otwarcia" do 15:30, to powinnaś dopiero po 15:30 zamykać sklep/infolinię/drzwi i wtedy rozpoczynać te dodatkowe procedury, które powinny być przewidziane w grafiku normalnie jako twoje godziny pracy.

Z tego co widzę nie pracujesz z klientem, no to w tej sytuacji w ogóle o tobie nie rozmawiamy. A dodatkowo przecież chowanie rzeczy do szaf pancernych to część twojej pracy, więc naturalne, że zamykasz komputer wcześniej.

Sprzątanie stanowiska pracy jest częścią tejże pracy, więc powinno być normalnie wykonywane w jej zakresie. I dlatego godziny pracy powinny być zawsze dłuższe niż faktyczne godziny otwarcia.

---------- Dopisano o 03:45 ---------- Poprzedni post napisano o 03:42 ----------

[1=b872d78680f891d873273d3 1baaf276c9d6e57ec_6594a44 f1cc14;89441828]Tak, obowiazuja Cie godziny otwarcia sklepu o 21 wychodzisz ze sklepu a nie czekasz na skasowanie.[/QUOTE]

Wiesz, jak już się w taki sposób chcemy liczyć to ja często jestem pierwszym klientem danego dnia i stoję przed otwarciem sklepu. I niejednokrotnie zdarzało się, że mi otwierali 9:10 albo 6:05, a nie punkt 9:00.

I czasem - piszę zupełnie poważnie - te 15 minut rano, które tracę, żeby kupić coś pilnie przed pracą, co jest mi bardzo potrzebne i nie może być kupione wcześniej - to jest to 15 minut, które sprawia, że jak lecę po jakąś spożywkę dla siebie do Biedry po pracy to jestem w niej o 23:20 a nie o 23:05.

I jak rano nie mam pretensji, bo może być sytuacja losowa, korek, pracownik zaspał, nie może znaleźć kluczy etc. Tak przy zamknięciu nie ma żadnej wymówki, czemu trzeba to było zrobić 15 minut wcześniej.
__________________
To boldly go where no man has gone before.

Top secret Uczestnik ściśle tajnego rządowego programu badań nad eksperymentalną szczepionką na malarię.

Edytowane przez Limonka2738
Czas edycji: 2022-12-18 o 03:54
Limonka2738 jest offline Zgłoś do moderatora  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-02-03 21:34:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:33.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.