|
|||||||
| Notka |
|
| Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia. |
![]() |
|
|
Narzędzia |
|
|
#1021 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
#1022 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 3 730
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
![]() Zamknij okienko, wywieś karteczkę "okienko zamknięte". |
|
|
|
|
#1023 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
[1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441952]A ok, to takie rzeczy rozumiem. Tylko że klient może tego nie wiedzieć, ja np. nie wiedziałam.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]No jasne, że może nie wiedzieć, nawet pewnie nie powinien ale skoro widzi, że nie siedzę i nie piję kawy, to chyba nie powinien być oburzony, że nie jest obsłużony natychmiast. Choć wiem, że niektóre osoby myślą że jak się pracuje w obsłudze, to się tylko czeka na szanownego klienta. Całą resztę robią krasnoludki ![]() Jak pracowałam w spożywczym, to co rusz słuchałam, że łeeee to spoko praca na przeczekanie, tylko się robi pik, pik, pik, się człowiek nie narobi. Szkoda, że po tym pikaniu mam kręgosłup jak fale Dunaju, bo jakoś się skrzynki z piwem same nie chciały przenosić xD Edytowane przez Imperfecta Czas edycji: 2022-12-17 o 21:35 |
|
|
|
#1024 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Treść usunięta
|
|
|
|
#1025 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Nie tylko, bo jak pisałam nie robię innym co mi niemiłe. Nie przychodzę później niż pół godziny przed zamknięciem, nie podchodzę nieproszona i jak się spieszę, to nie wchodzę w miejsca gdzie może być kolejka i jeśli nie pójdzie gładko to mogę nie zdążyć.
No ale może to kwestia tego, że ja jestem osobą bardzo zorganizowaną i planuję dosłownie wszystko. Nie robię niczego na szybko i w biegu, bo wizja że coś może pójść nie tak mnie wręcz przeraża. |
|
|
|
#1026 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 8 102
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89441887]Mogliście ją zgłosić za zniszczenie mienia. Makabra.
Chociaż kiedyś zamykam i przychodzi kobieta. Nie było już osoby, która mogła załatwić jej sprawę. Drze na mnie mordę, bo ona dzwoniła i się umówiłam. Pracownik wrócił... ameba dzowniła, ale nie do nas tylko do innego miasta. Zupełnie inna firma Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
#1027 |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2022-06
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Pół godziny przed zamknięciem? To ja bym nawet nie wpadła na to, że to jakieś niegrzeczne?? Serio, juz bez przesady, pracownicy sklepów to nie jakieś święte krowy. Ja kończę zazwyczaj około 16
00 i jak mi ktoś o 15.30 zdzwoni, to dla mnie to jest normalny czas pracy. Okej, może wchodzenie 20.57, nie jest ok, ale już 20.45 to lekkie przegięcie z przesada, najlepsza mówiąc już o 30 min. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
#1028 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Treść usunięta
Edytowane przez Trzepotka Czas edycji: 2022-12-17 o 22:05 |
|
|
|
#1029 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
#1030 |
|
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 748
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Treść usunięta
|
|
|
|
#1031 | |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 1 404
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
|
|
|
|
|
#1032 | |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
No cóż, najlepsza jest zasada "złotego środka". Ja też słabo widzę robienie zakupów 5 minut przed zamknięciem sklepu, ale nie mam problemu i nie uważam za naganne robienia zakupów na 15 czy 20 minut przed zamknięciem. Dlatego nie mogłam zrozumieć tego, że dawny market na moim osiedlu na 20 minut przed zamknięciem "zamykał" wejście do jednej części marketu "uprzejmie" dając w ten sposób do zrozumienia, że klienci nie są mile widziani, bo to nie jest pora na zakupy. Nie ukrywam, że w jakiś sposób ucieszyło mnie to, kiedy w końcu się zwinęli Co do niezadowolenia kasjerek czy kasjerow...No luudzie. U mnie panie kasjerki sapia i rzucają rozezlone spojrzenia już w okolicach 20:30. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
#1033 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
No bez przesady, że robię swoje nie zwracając na to uwagi, zawsze mówię że koleżanka ZARAZ obsłuży, albo ja jak skończę robić swoje. Jak drugie okienko jest wolne, to nie ma problemu, ale jak jedna kogoś obsługuje, a druga coś robi to takie sytuacje się zdarzają. |
|
|
|
|
#1034 | |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 1 919
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
|
|
|
|
|
#1035 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez 980cf4958a6e724c916e7adb24f4c6159aa2df82_65d7e02c47328 Czas edycji: 2022-12-17 o 22:04 |
|
|
|
|
#1036 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
[1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441994]
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]Też tego nie lubię, tak jak nie lubię jak ktoś gada o prywatnych sprawach, jak klient jest w obiekcie. Sama w momencie wejścia, po dzień dobry jestem cicho, jak ktoś wchodzi. Dopiero podczas obsługi uprawiam jakiś small talk z klientem, jeśli wykazuje chęć. Przykład z dzisiaj w Pepco - stoję przy kasie a dwie panie dyskutują o aktualizacji Messengera, jedna zaczęła mnie obsługiwać, przy czym jedną ręką kasowała, a drugą klikała w telefon pokazując w nim coś tej drugiej. Jeszcze ta jedna miała plakietkę "lider zmiany", yyyy no tak średnio
|
|
|
|
#1037 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2017-09
Wiadomości: 17 946
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
|
|
|
#1038 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Treść usunięta
|
|
|
|
#1039 | |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
![]() Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka ---------- Dopisano o 21:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:17 ---------- Ok. 150 tys. mieszkańców - dla jednych średniej wielkości miasto, dla drugich małe. Zależy od perspektywy. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
#1040 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
#1041 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
To ja niestety nie pochwalę tego, co miało miejsce w moim biurze niestety, na samej "końcówce".
Sytuacja typu przychodzi klientka, siada przy biurku, żeby zostać obsluzona. Za jednym i drugim biurkiem siedzą pracownice, biurka są złączone. Klientka pyta a może już załatwia jakąś swoją sprawę. Pracownica obsluguje ją, druga też dodaje coś od siebie a w tzw. "międzyczasie" pracownice wymieniają między sobą uwagi dotyczące jakiejś klientki. Nie tak, że ją obgaduja (chociaż można się o to sprzeczać), ale padają uwagi typu "No bo ONA mówiła że coś tam. Napisałaś to do NIEJ?", a wszystko słyszy obsługiwana klientka. Coś tu jest nie tak? Mocno nie fair? Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
#1042 |
|
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2019-06
Wiadomości: 1 212
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
A mnie dziwi, że tutaj wszyscy maja taką wiedzę, do której dany sklep jest czynny i wiedzą, że zamkną go za 15 minut. Ja nie mam pojęcia, o której zamykają jaki sklep. Kilka razy szłam ulicą, licząc, że dany sklep jeszcze będzie otwarty, a okazywało się, że jest już zamknięty
|
|
|
|
#1043 | |
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2016-07
Wiadomości: 1 498
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
|
|
|
|
|
#1044 |
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
[1=d1f8ef2008dea6bb47d7416 400721be959008b42_63b3700 256c75;89442054]Właśnie dlatego sprawdza się to w necie, żeby nie pocałować klamki[/QUOTE]A dla mnie to do bani, że muszę sprawdzać w necie
Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
#1045 | |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 2 377
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
#1046 | |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Dużym drukiem są napisane godziny otwarcia, nie ogarniam co w tym trudnego, żeby to po prostu przeczytać i nie robić z siebie wariata. [1=d1f8ef2008dea6bb47d7416 400721be959008b42_63b3700 256c75;89442054]Właśnie dlatego sprawdza się to w necie, żeby nie pocałować klamki[/QUOTE] W ubiegły wtorek sprawdzałam godziny otwarcia mojej poczty, bo bywam tam dwa razy do roku, jak wysyłam kartki świąteczne i za każdym razem są inne godziny otwarcia - teraz według Google było do 17, o 16:30 wracając z pracy odbiłam się od drzwi, bo okazało się że jednak do 16
Edytowane przez Imperfecta Czas edycji: 2022-12-18 o 00:24 |
|
|
|
|
#1047 | |
|
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 2 377
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
#1048 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
|
|
|
|
#1049 |
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 4 482
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Ach ci klienci, najlepiej jakby ich nie było
__________________
Czasami bywa się gołębiem a czasami pomnikiem. ![]() ---------------------------------------------------------- PRETENSJONALNY nie oznacza "pełen pretensji" Za słownikiem PWN: pretensjonalny to 1. «zachowujący się sztucznie, krygujący się» 2. «zbyt wyszukany, świadczący o złym guście» |
|
|
|
#1050 | ||
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Undercity
Wiadomości: 30 027
|
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.
Cytat:
A może to problem pracownika, że nie umie sobie znaleźć lepszej pracy? Jak już tak się bawimy, to czemu tylko w jedną stronę? ---------- Dopisano o 03:21 ---------- Poprzedni post napisano o 03:15 ---------- [1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89441943]To uważam za przesadę. Jeśli w okienku nie ma karteczki "zamknięte" lub coś w tym stylu to skąd mam wiedzieć, że mam nie podchodzić? Często ktoś np. wypisuje paczki, a gdy podchodzi klient obsługuje go w międzyczasie. Ja rozumiem kulturę, nie włażę do sklepu w godzinach zamknięcia, nie wzywam kasjera, czy co tam jeszcze można zrobić, ale też nie mam zamiaru stawać na rzęsach, aby przypadkiem nie zrobić czegoś "złego".[/QUOTE] Ja czasem się spotykam z komentarzem, że za chwilę, że robię X czy Y. I ok, przepraszam i sobie spokojnie czekam, bo nie zawsze jestem w stanie zauważyć, czy pani w okienku coś wypisuje służbowo, czy sobie skrobie z nudów. Ja wiem, że dla was to oczywiste, ale z drugiej strony to tak mocno nie widać. ![]() Normalnie pytam, czy mogę podejść i tyle. ---------- Dopisano o 03:30 ---------- Poprzedni post napisano o 03:21 ---------- [1=980cf4958a6e724c916e7ad b24f4c6159aa2df82_65d7e02 c47328;89441952]A ok, to takie rzeczy rozumiem. Tylko że klient może tego nie wiedzieć, ja np. nie wiedziałam. [/QUOTE] Mnie zawsze uczono, że klient przy kasie to jest absolutny priorytet. Jestem w stanie zrozumieć, że pracownik coś innego robi, ale ja zawsze w takich sytuacjach mówiłam "dzień dobry, już do pana podchodzę". Myślę, że w takich sytuacjach chodzi o bycie zauważonym. Nie spotkałam się z pojękiwaniem, stękaniem, ani tupaniem. Jak ktoś wie, że widzę, zaraz zostanie obsłużony, a nie stoi jak ten debil na środku i nie wie, co ze sobą zrobić to pewnie ma inne nastawienie. A przecież bieganie z paczkami zupełnie nie koliduje z szybką komunikacją z następnym klientem. Sama potwornie nie lubię być tak olewana. Kiedy stoję na kasie w Biedronce i zaświeci się lampka przy samoobsługowej to jak kasjer po prostu wstaje i idzie bez słowa to mnie to drażni. Jak mówi "zaraz wracam" to mam pełen luz, nawet jak się spieszę, bo w pełni to rozumiem, przecież podejść musi. ---------- Dopisano o 03:42 ---------- Poprzedni post napisano o 03:30 ---------- Cytat:
Jeśli pracujesz z klientem i masz "godziny otwarcia" do 15:30, to powinnaś dopiero po 15:30 zamykać sklep/infolinię/drzwi i wtedy rozpoczynać te dodatkowe procedury, które powinny być przewidziane w grafiku normalnie jako twoje godziny pracy. Z tego co widzę nie pracujesz z klientem, no to w tej sytuacji w ogóle o tobie nie rozmawiamy. A dodatkowo przecież chowanie rzeczy do szaf pancernych to część twojej pracy, więc naturalne, że zamykasz komputer wcześniej. Sprzątanie stanowiska pracy jest częścią tejże pracy, więc powinno być normalnie wykonywane w jej zakresie. I dlatego godziny pracy powinny być zawsze dłuższe niż faktyczne godziny otwarcia. ---------- Dopisano o 03:45 ---------- Poprzedni post napisano o 03:42 ---------- [1=b872d78680f891d873273d3 1baaf276c9d6e57ec_6594a44 f1cc14;89441828]Tak, obowiazuja Cie godziny otwarcia sklepu o 21 wychodzisz ze sklepu a nie czekasz na skasowanie.[/QUOTE] Wiesz, jak już się w taki sposób chcemy liczyć to ja często jestem pierwszym klientem danego dnia i stoję przed otwarciem sklepu. I niejednokrotnie zdarzało się, że mi otwierali 9:10 albo 6:05, a nie punkt 9:00. I czasem - piszę zupełnie poważnie - te 15 minut rano, które tracę, żeby kupić coś pilnie przed pracą, co jest mi bardzo potrzebne i nie może być kupione wcześniej - to jest to 15 minut, które sprawia, że jak lecę po jakąś spożywkę dla siebie do Biedry po pracy to jestem w niej o 23:20 a nie o 23:05. I jak rano nie mam pretensji, bo może być sytuacja losowa, korek, pracownik zaspał, nie może znaleźć kluczy etc. Tak przy zamknięciu nie ma żadnej wymówki, czemu trzeba to było zrobić 15 minut wcześniej.
__________________
To boldly go where no man has gone before. Top secret Uczestnik ściśle tajnego rządowego programu badań nad eksperymentalną szczepionką na malarię. Edytowane przez Limonka2738 Czas edycji: 2022-12-18 o 03:54 |
||
|
![]() |
Nowe wątki na forum Forum plotkowe
|
|
|
| Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:33.






ale skoro widzi, że nie siedzę i nie piję kawy, to chyba nie powinien być oburzony, że nie jest obsłużony natychmiast. Choć wiem, że niektóre osoby myślą że jak się pracuje w obsłudze, to się tylko czeka na szanownego klienta. 











