Rozdarta - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2022-10-21, 16:44   #1
horro
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2022-10
Wiadomości: 6

Rozdarta


Cześć,



Dziewczyny czytam forum od dawna, ale dopiero teraz zdobyłam się na odwagę i chciałabym Was poprosić o radę. Nie potrafię o tym porozmawiać z nikim z mojego otoczenia, ponieważ nie chcę nikogo ze sobą skłócać, łatwiej mi zapytać obce mi osoby trzecie, które nie podchodzą tak emocjonalnie do tematu jak ja.

Od 10 lat jestem ze swoim partnerem, to praktycznie połowa mojego życia ponieważ jak zaczęliśmy się spotykać miałam 15 lat.

Obecnie jestem po studiach magisterskich, pracuje w super firmie i mam duże oczekiwania wobec siebie. Jestem bardzo ambitna, w pracy bardzo się staram, po pracy uczę się języków obcych. Chcę kiedyś zrobić karierę, osiągnąć sukces, być kimś. Mam bardzo dobry start, rodzice zapewnili mi wszystko, o czym inni młodzi ludzie mogą pomarzyć: własne mieszkanie, samochod, wsparcie finansowe w każdej kwestii-ale ja już tego nie potrzebuję. Jestem samowystarczalna. Nic tylko korzystać i wspinać się do góry. Only sky is the limit.

Mój narzeczony jest totalnym przeciwieństwem. Nie skończył studiów, ponieważ uważał że są dla debili. Poza tym praca powinna trwać 8h dziennie, wypłata ledwo powyżej najniższej krajowej-ogólnie przecież pracuje i zarabia, dlaczego zwracam mu uwagę żeby poszedł chociaż raz w sobotę do pracy żeby dorobić? Chcemy sami zrobić wesele, bez pomocy rodziców.

Nie widzę z nim perspektyw, on po prostu nie chce się rozwijać. Mówi, że jest na to za słaby.

Wiem, że z perspektywy czasu wszystko będzie na mojej głowie, a on będzie po pracy spał, spotykał się z kolegami na graniu w piłkę lub granie na kompie. A wieczorem piwko i mecz.