Jak rozjaśnić włosy po farbowaniu? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury

Notka

Pielęgnacja włosów i fryzury Podyskutuj o pielęgnacji włosów kręconych, prostych, farbowanych, blond. Sprawdź modne fryzury: cięcia, koloryzacje, fryzury na ślub, wesele, Komunię, Sylwestra.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2025-01-15, 17:26   #1
iraesd
Przyczajenie

Jak rozjaśnić włosy po farbowaniu?

Nie znam się kompletnie na fryzjerstwie, ale postaram się opisać, naturalnie mam blond włosy, chciałam je rozjaśnić żeby były o wiele jaśniejsze i z chłodniejszym odcieniem. Byłam u fryzjerki na dekoloryzacji globalnej, potem rozjaśniacz i farba. I za jakiś czas mam się umówić na rozjaśnianie już samego odrostu. Ogólnie włosy są w bardzo dobrej kondycji, kolor też jest piękny ale jak się zobaczyłam następnego dnia w naturalnym świetle to stwierdzam że niestety jest za ciemny, wolałabym jeszcze trochę jaśniejszy odcień. I co w takiej sytuacji? Gdybym chciała jeszcze jaśniejszy kolor uzyskać, to muszę je całe od nowa rozjaśniać tak jak teraz czy da się to zrobić jakimś tonerem czy coś?
iraesd jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2025-01-19, 20:26   #2
ewelina_testuje1987
ewelina_testuje1987

Dot.: Jak rozjaśnić włosy po farbowaniu?

Może użyj szamponu rozjaśniającego np ICE BLOND fajnie rozjaśnia i usuwa żółty kolor
Stary 2025-02-09, 02:44   #3
VikiSm
Przyczajenie

Dot.: Jak rozjaśnić włosy po farbowaniu?

Cytat:
Napisane przez iraesd Pokaż wiadomość