TŻ jest dzieciakiem! A ja czuję się jak jego matka. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-05-17, 21:09   #1
creatura
Raczkowanie
 
Avatar creatura
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 51

TŻ jest dzieciakiem! A ja czuję się jak jego matka.


W moim rodzinnym domu miałam wzorzec: tato zarabiał, mama się nami opiekowała. Mimo, że ja nie zamierzam zostać w domu, choć zdaję sobie sprawę z tego jak ciężka to praca i nie lekceważę jej, to nadal mam nadzieję, że mój TŻ podobnie jak mój Tato będzie odpowiedzialnym i zaradnym mężczyzną, który będzie umiał utrzymać rodzinę.
Ja wzięłam sprawy w swoje ręce bo taki już mam charakter, że lubię być niezależna. Studiuję dobry kierunek na politechnice (choć wcale nie z pasji, to kwestia racjonalnego wyboru), myślę przyszłościowo, mam plany, konkretne plany i ambicje. Jestem bardzo ambitna. Mimo to, lubię się też bawić, korzystać z życia, zapomnieć, ale moim priorytetem jest przyszłość i wszystko staram się robić z myślą o tym, że kiedyś wybuduję sobie piękny dom, będę miała fajną pracę i dużo dzieci. Będę niezależna. Podążam ścieżką, która ma mnie do tego doprowadzić.
Mam chłopaka, jesteśmy razem od 6 lat, odkąd skończyłam 15 lat. Kocham go, on kocha mnie, to nie podlega wątpliwości, jest nam razem dobrze, przeżyliśmy wiele ciężkich chwil i nie mówię tu o kłótniach, tylko o poważnych wypadkach losowych. Raz lepiej raz gorzej- ale chcę z Nim być.