Ja, TŻ i pieniądze - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-09-04, 11:48   #1
klempaa
Zakorzenienie
 
Avatar klempaa
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: z kupy gruzu
Wiadomości: 18 377

Ja, TŻ i pieniądze


Potrzebuję rady, bo juz sama nie wiem co robic.

Mały wstęp dla nakreślenia sytuacji.
Ja mam 22 lata, studiuję i dorabiam (fotografia + wizaż), TŻ 30 lat, ma swoje studio fotograficzne, zajmuje się również grafiką. Nie mieszkamy razem (jeszcze, mam nadzieję, ze za niezbyt długo to się zmieni), jesteśmy ze sobą prawie 2 lata. Układa się między nami super.

Teraz taka sytuacja: TŻ dostaje głównie zlecenia reklamowe, i w jakiejś części są to ubrania i dodatki. No i wtedy zazwyczaj to wyglada tak (nie zawsze), że ja mu z tym pomagam- poukładać, powypychać plecaki itd itp. Robię to zupełnie z własnej woli i w zasadzie z przyjemnością- tak, on mnie o to czasem poprosi, ale zazwyczaj to jest takie logiczne po prostu, ze pomogę. I tu ważne: mi to odpowiada. Teraz TŻ będzie miał duże zlecenie, własnie z ubraniami- no i stwierdził, że fajnie byłoby, gdybym mu pomogła. Ja oczywiscie powiedziałam, ze super, jak najbardziej - a on na to, ze mam w takim razie podac cene tej mojej pomocy. Ergo -> chce mi za to zapłacić.

I teraz moja rozkmina: głupio mi brać od niego pieniążki. On mi zrobił stronę internetową, pomagamy sobie w bardzo różnych kwestiach- nawzajem. A nie za pieniądze... Kurczaki pieczone, z jednej strony nie chcę by mi płacił (jak mówię - głupio mi), z drugiej- nie mam żadnego sensownego argumentu dlaczego nie. A on się uparł



Szczerze mówiąc zaczęłam się zastanawiac- może faktycznie nie mam racji w tym swoim upieraniu sie?

Doradzicie?
__________________
Źle czy dobrze, okaże się później. Ale trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.