Czy naprawdę przesadzam? - moja siostra i jej chłopak - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-11-20, 18:27   #1
201604250946
Konto usunięte

Czy naprawdę przesadzam? - moja siostra i jej chłopak

Witam wszystkich Bardzo często Was podczytuję i nadszedł taki moment, w którym muszę poznac opinię kogos z zewnątrz.

Mam 21 lat. Studiuję w mieście w którym mieszkam wraz z rodzicami i starszą siostrą (ma 25 lat). Mieszkamy w 2-pokojowym mieszkaniu, miejsca nie ma za dużo ale nigdy nikt nie narzekał – przyzwyczaiłam się, że dzielę pokój z siostrą. Więc na czym polega problem? Otóż w każdym tygodniu mam w pokoju ‘dodatkowego współlokatora’. Ale zacznę od początku.