Kosmetyki (nie)testowane na zwierzętach - propozycja aplikacji mobilnej - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Zwierzęta domowe - wiZOOż

Notka

Zwierzęta domowe - wiZOOż Forum dla miłośników zwierząt domowych. Szukasz porady w temacie psów, kotów, żółwi, chomików itp.? Forum wiZOOż to miejsce dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-01-12, 16:28   #1
sweetStory
Raczkowanie
 
Avatar sweetStory
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 45
Lightbulb

Kosmetyki (nie)testowane na zwierzętach - propozycja aplikacji mobilnej


Cześć Wizażanki!

Nazywam się Wojtek i jestem programistą z pasji i zawodu. Oprócz tego co każą mi robić w pracy, lubię czasem stworzyć coś po swojemu, za darmoszkę . Zarejestrowałem się tu dzięki mojej żonie, która jest wielką fanką forum. Drugim ważnym powodem mojej obecności tutaj jest to, że Was po prostu potrzebuję .

Jednym z moich noworocznych postanowień jest wydanie aplikacji na telefony komórkowe, która byłaby w jakiś sposób pomocna mojej żonie (i z pewnością nie tylko jej). Pomysł jest prosty - chcę stworzyć aplikację na telefony komórkowe, która pomoże Ci w sklepie sprawdzić czy kosmetyk który kupujesz jest nie testowany na zwierzętach. Dokładniejszy opis aplikacji jest pod postem.

Niestety, sam nie jestem w stanie tego osiągnąć, dlatego potrzebuję pomocy. Nie chodzi o nic technicznego - bardziej chodzi o wypełnienie bazy danych produktami za pomocą specjalnie przygotowanej do tego aplikacji.

Piszę tutaj z tym problemem, bo Wasze forum poleciła mi żona. Robicie tu naprawdę kawał dobrej roboty z tym wątkiem o kosmetykach. Pomyślałem że można to skatalogować i stworzyć aplikację która pozwoli na szybszy dostęp do informacji o danym produkcie.

Zanim jednak zacznę konkretną pracę, chciałem omówić to z Wami, ponieważ to Wy, drogie forumowiczki, jesteście autorkami tej listy i dbacie o nią jak nikt inny. Nie chcę tego kraść, pożyczać czy przywłaszczać, stąd chciałbym zacząć dyskusję na temat tego pomysłu.