Mieszkanie w zamian za opiekę - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-09-16, 12:50   #1
elsa_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-09
Wiadomości: 18

Mieszkanie w zamian za opiekę


Co sądzicie o wynajmowaniu pokoju w zamian za opiekę nad 82letnią staruszką? Porusza się samodzielnie, choć z trudem. Trzeba ją zaprowadzić do toalety, podać kolację itp. Doświadczenie jako takie mam, opiekowałam się moją babcią, ale wiadomo, że nie 24h na dobę.
Jestem studentką, pracuję dorywczo. Nie chcę już brać pieniędzy od rodziców, chciałabym coś odłożyć. Dziś idę oglądać pokój i zastanawiam się, czy to dobry pomysł.
elsa_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-16, 13:01   #2
cholernarejestracja
Copyraptor
 
Avatar cholernarejestracja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 21 283
Dot.: Mieszkanie w zamian za opiekę

Zły. Nie będziesz mogła iść na żadną imprezę, wyjechać do domu czy na wakacje bez wyrzutów sumienia, bo przecież co starsza pani bez Ciebie zrobi? Moim zdaniem to straszna odpowiedzialność i gdyby mnie nie zmuszała dramatyczna sytuacja to nigdy bym się na to nie zdecydowała.
cholernarejestracja jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-09-16, 13:02   #3
przylaszczka50
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2013-03
Wiadomości: 1 009
Dot.: Mieszkanie w zamian za opiekę

Cytat:
Napisane przez elsa_ Pokaż wiadomość
Co sądzicie o wynajmowaniu pokoju w zamian za opiekę nad 82letnią staruszką? Porusza się samodzielnie, choć z trudem. Trzeba ją zaprowadzić do toalety, podać kolację itp. Doświadczenie jako takie mam, opiekowałam się moją babcią, ale wiadomo, że nie 24h na dobę.