potrzebny psychiatra? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2015-01-28, 15:10   #1
zumakota
Przyczajenie

potrzebny psychiatra?

Hej dziewczyny, potrzebuję spojrzenia na mój problem z boku.

Mam 22 lata, studiuję mój wymarzony kierunek, czekałam rok i poprawiałam maturę, żeby się na niego dostać. Miało być super, ale nie jest - jestem wiecznie zmęczona, nauka mnie przerasta (nieważne, czy chodzi o coś łatwego, czy największą kobyłę w semestrze), na samą myśl o tym, że muszę siąść do książek chce mi się płakać i jestem pewna, że i tak nie dam rady. Przesypiam pół życia, wstaję i wcale nie jestem wypoczęta. Mam problemy z załatwianiem różnych spraw - odkładam je w czasie, a im więcej czasu mija, tym bardziej je odkładam, bo boję się konsekwencji "pierwotnego" przesuwania terminu.
Zawaliłam rok na studiach przez taką "bierność", otępienie - wiedziałam, że mam przed sobą ostateczny termin zaliczenia, a nie robiło to na mnie wrażenia, chciałam tylko, żeby było już po wszystkim.
W kryzysowych sytuacjach, aż paraliżuje mnie ze stresu, poza tym mam bardzo częste "dziwne" bóle jelit.
Kiedy mam coś zrobić, zwykle stwierdzam, że nie jestem w stanie i kładę się do łóżka.
Jedyne czynności, jakie jestem w stanie wykonywać, są czysto "mechaniczne", nie wymagające zbytniego zaangażowania - gry na telefonie, które polegają na przesuwaniu jakichś elementów, jakieś głupie seriale.
W sytuacjach, kiedy mam wrażenie, że dłużej tak nie potrafię, mam nawracające myśli samobójcze, wydaje mi się, że to jedyne wyjście. Bywają chwile, kiedy nie chce mi się żyć, że nic mi nie wychodzi.
Jednocześnie potrafię być zadowolona, lubię spędzać czas z rodziną, są rzeczy, które mnie cieszą.