Fetyszystka czy zboczona? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Tutaj porozmawiasz o seksie. Masz pytania związane z życiem seksualnym lub szukasz porady? Dołącz do nas. Podziel się doświadczeniem, dodaj opinię.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-02-26, 12:06   #1
black7adam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 5

Fetyszystka czy zboczona?


Witam
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę, ale jeśli nie to proszę o przeniesienie. Nie wiem jak zacząć żebyście mnie nie wyśmiali, ale chyba będzie najlepiej od początku. Spotykam się z pewną dziewczyną z klasy, ona jest moją pierwszą w tych sprawach, i nie mam doświadczenia i porównania z innymi dziewczynami. Normalnie jest ona spokojną grzeczną licealistką, i po miesiącu bycia parą był nasz pierwszy raz, i mój w ogóle pierwszy raz, ona wcześniej kogoś jeszcze miała, co najmniej jednego. Na początku w seksie było normalnie czyli ok, ale po pewnym czasie ona zaczęła domagać się i wdrażać w nasze życie intymne różne według mnie udziwnienia. Może napisze kilka przykładów: gdy kończę w jej buzi to potem chcę mnie całować i dzielić się ze mną spermą, gdy skończę na jej ciele to bierze trochę nasienia na palec i próbuje ją, a potem na palcu daje mi i mówi żebym połknął. Mnie to obrzydza, ale za to nie brzydzą mnie jej soki podczas minetki, ale udaje że jest w miarę ok, aby nie usłyszeć, jak to brzydzisz się własnej spermy? To lodzika więcej nie będzie bo ja też się brzydzę!, wiec jakoś to znoszę, ale podkreślam jej soki mnie nie brzydzą. Po tej spermie, przyszły jej do głowy wiązanki, przywiązała mnie do łóżka a potem się zabawiała, mieliśmy tajny kod/znak który zatrzymywał zabawy, i niby wszystko normalne, tylko, że ona z delikatnych pieszczot przeszła w mocniejsze zabawy, a dokładnie w ściskanie mi jąder, widziała że mnie to boli, ale nie przerywałem tej zabawy bo widziałem jak ją to kręci, robiła się coraz bardziej mokra, a ona sprawiała coraz większy mi ból, ale wytrzymałem. Innym razem związała m