Zmiana pracy czy może nie? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2015-07-14, 11:19   #1
Moda de mujer
Raczkowanie

Zmiana pracy czy może nie?

Witajcie. Od dłuższego czasu siedzi mi w głowie pewna sprawa i już raczej nie wyjdzie stamtąd, bo czas leci. Ale od początku. Zaraz po maturze dostałam staż w ,,swoim" urzędzie gminy. Następnie od października ubiegłego roku zaczęłam zaoczne studia. Gdy skończył mi się staż dostałam się na pracę interwencyjną na 9 miesięcy, czyli umowę mam do końca października. I już coraz poważniej zastanawiam się co robić- jeżeli byłaby możliwość zostać dalej w tej pracy czy szukać czegoś w mieście, w którym studiuję? Oczywiście nie mam pewności, że byłby dla mnie etat, ale zakładam to hipotetycznie. Może napiszę trochę o moich odczuciach odnośnie tej pracy.