Badacze naszych mózgów obliczyli, że poznając nową osobę, mamy dokładnie 7 sekund na zrobienie pierwszego wrażenia*. Właśnie tyle – nie mniej, nie więcej, i jest to ewolucyjnie uwarunkowane. W tym czasie mózg błyskawicznie analizuje wygląd, mowę ciała, tembr głosu i określa, czy nowej osobie można zaufać. Pierwsze wrażenie jest trwałe i trudno zatrzeć to, co zapisało się w pamięci w chwili poznania. W największym stopniu, bo aż w 75%, nowo poznaną osobę oceniamy wzrokiem. Dużo mniejsze znaczenie mają pozostałe zmysły: słuch, dotyk, węch i smak. W 7 sekund dostrzegamy ubiór, gesty, stan skóry i włosów. I wbrew pozorom, nie potrzebujemy także wielu godzin, by zadbać o to, by podczas pierwszego spotkania prezentować się nienagannie.

Reklama

Bez wątpienia piękne włosy są wizytówką każdej z nas. Ich pielęgnacja nie musi być czasochłonna:

  • Wystarczy przeczesywać włosy kilka razy dziennie przez 7 sekund, używając miękkiej szczotki. Przy okazji warto delikatnie masować skórę głowy, żeby pobudzić krążenie krwi.
  • Mniej niż 7 sekund zajmuje związanie długich włosów delikatną gumką.
  • 7 sekund trwa wypicie zdrowego soku bogatego w substancje odżywcze i witaminy, które poprawiają kondycję włosów.
  • Zastosowanie Intensywnej regeneracji w jedyne 7 sekund od Gliss trwa jedyne… 7 sekund.

Intensywna regeneracja w jedyne 7 sekund od Gliss

mat. prasowe

Kosmetyk zapewnia aż 7 efektów na włosach:

  1. wzmocnienie,
  2. blask,
  3. gładkość,
  4. miękkość,
  5. elastyczność,
  6. odżywienie,
  7. łatwe rozczesywanie.

Jest dostępny w trzech wariantach:

  1. Intensywna regeneracja Gliss 7 Seconds Ultimate Repair – odbudowuje włosy i do 90% zmniejsza ich łamliwość podczas czesania.
  2. Intensywna regeneracja Gliss 7 Seconds Colour Perfector – regeneruje i zwiększa połysk nawet o 95%!
  3. Intensywna regeneracja Gliss 7 Seconds Oil Nutritive – nadaje blask i miękkość.

Wystarczy umyć włosy, nałożyć wybrany produkt, pozostawić go na 7 sekund, dokładnie spłukać i… gotowe! To wszystko! 7 sekund – tylko tyle potrzeba, by pierwsze wrażenie było olśniewające.

*zgodnie z badaniami doktora Michaela Solomona z New York University.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Gliss

Reklama
Reklama
Reklama