Reklama

Była to chwila przed wyjściem do klubu, chwila przed spotkaniem z przyjaciółmi, chwila ostatniego przejrzenia się w lustrze tuż przed wyjściem na imprezę, chwila finalnych poprawek swojej stylizacji. Kampania koncentruje się na pięknie i jeszcze silniej niż poprzednie podkreśla motto marki – Obsessed with Style. Zdjęcia nie są pozowanymi portretami, ale pokazują konkretne chwile zatrzymane w kadrze. Dzięki temu podkreśla się autentyczność ludzi, ich pewność siebie i indywidualne postawy. Każdy z ośmiu modeli ma obsesję na punkcie stylu i wyraża ją na swój sposób. Cięcia i stylizacje do kampanii zaprojektował i stworzył KMS California Global Style Council pod przywództwem Clive’a Allwrighta – Międzynarodowego Dyrektora Artystycznego KMS California. Global Style Council jest dorocznym zebraniem stylistów KMS California z całego świata. Kreuje i wyznacza kierunek trendów na kolejny rok. Na 2015 rok kolekcję „The Moment Before” razem z Clive’em stworzyli: Sonna Brado ze Stanów Zjednoczonych, Barney Gleeson z Australii i Robert Mrosek z Niemiec. Stylizacje prezentują najwyższy poziom strzyżeń i wykończenia. Odzwierciedlają niebanalne podejście do kreowania fryzur, a efekty przechodzą od naturalnych do tych znanych z łamów czasopism poświęconych modzie. KMS California gwarantuje, że każdy może skierować uwagę otoczenia na siebie – a wszystko to dzięki doskonałemu cięciu i nieograniczonym możliwościom stylizacyjnym produktów KMS.Tak więc po raz ostatni spójrz w lustro i przygotuj się do bycia w centrum zainteresowania. To jest twój moment, aby błyszczeć. Jesteś gotowy?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane