Reklama

OnlyBio, kreator trendów w pielęgnacji włosów, tym razem oddaje głos swoim klientom. To oni pomogą marce stworzyć nową linię produktów do świadomej pielęgnacji włosów i ciała. Jak to możliwe? Już 3 lipca na TikTokowym kanale OnlyBio rozpocznie się konkurs, który potrwa trzy tygodnie. Podczas jego kolejnych etapów użytkownicy będą decydować o tym, jakie etykiety, zapachy i nazwy będą miały kosmetyki.

Reklama

Oczywiście ta pomoc zostanie sowicie nagrodzona – nie tylko wyjątkowymi produktami, które już od września będą dostępne w Drogeriach Rossmann w całej Polsce. Trzeci, ostatni etap zabawy będzie miał formułę otwartą – osoby, które zaproponują najciekawsze nazwy poszczególnych szamponów, odżywek, masek, balsamów itp. otrzymają nagrody rzeczowe. Do wygrania są cztery smartfony IPhone 14 Pro oraz zestawy kosmetyków. Laureatów będzie aż 120. Tyle osób znajdzie swój nick na opakowaniach kosmetyków w Rossmann!

mat. prasowe
Jest to pierwszy w Polsce tego typu konkurs i projekt beauty, w którym społeczność internetowa ma wpływ na tworzenie całej linii produktów kosmetycznych. Podjęliśmy się tego wyzwania razem z naszym partnerem drogeriami Rossmann, w których będzie można od września zakupić tę limitowaną edycję kosmetyków. Obserwujemy trendy i podążamy za nimi, widzimy bardzo duże zaangażowanie naszych obserwatorów, który bardzo często piszą do nas z propozycjami zapachów, czy konkretnych produktów. To między innymi skłoniło nas do oddania naszej limitowanej linii kosmetyków w ich ręce. - mówi Joanna Wierzbicka dyrektor marketingu OnlyBio.life.
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane