Bez problemu usuwają wszelkie zanieczyszczenia, w tym pozostałości po kosmetykach do stylizacji włosów, a do tego nie podrażniają skóry głowy. Wiesz już, o jakie produkty chodzi? Oczywiście o szampony micelarne, które są jednocześnie skuteczne i ultrałagodne, dzięki czemu bez obaw można stosować je codziennie. Ich tajemnica tkwi w micelach – mikroskopijnych cząsteczkach, które niczym niewidoczne gołym okiem magnesy przyciągają do siebie zanieczyszczenia, nie naruszając przy tym bariery ochronnej skóry, a co za tym idzie – nie narażając jej na podrażnienia.

Reklama

O tym, jak działają, miały okazję przekonać się już użytkowniczki Wizaz.pl. Recenzentki przetestowały produkty marki NIVEA, których formuły są w 100% przyjazne włosom i skórze głowy. W ich ręce trafiły trzy szampony micelarne:

  • Wzmacniający z ekstraktem z lilii wodnej – jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów, szczególnie tych łamliwych, nadaje im gładkość i elastyczność;
  • Pure Detox – dzięki zawartości organicznej zielonej herbaty i limonki przywraca włosom oraz skórze głowy ich naturalną równowagę;
  • Pure Color – formuła z octem malinowym i olejkiem makadamia przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych.

Co ważne, żaden szampon micelarny NIVEA nie zawiera silikonów, parabenów ani barwników, czyli składników, które mogłyby przesuszyć lub obciążyć włosy. Po ich zastosowaniu są lśniące, gładkie i sprężyste. Zresztą – poznaj opinie Wizażanek i przekonaj się sama!

Wzmacniający szampon micelarny od NIVEA – wyniki testu

mat. prasowe

Wzmacniający szampon micelarny spełnił oczekiwania aż 96% dziewczyn!

Tyle samo użytkowniczek Wizaz.pl przyznało, że po zastosowaniu kosmetyku włosy są gładkie i elastyczne.

Takiego szamponu szukałam od dawna. Włosy po użyciu są dokładnie oczyszczone i wygładzone. Nie podrażnia skóry głowy, a dodatkowo spowalnia przetłuszczanie się. Włosy bardzo łatwo się rozczesują, pomimo tego że są zniszczone przez prostownicę. Micelarna formuła ich nie obciąża, co sprawia, że ładnie unoszą się u nasady (…) Zapach lilii wodnej jest bardzo przyjemny i delikatny. Cena adekwatna do jakości. Polecam przetestować, ja na pewno do niego wrócę – oceniła ona_sz.

Szampon micelarny Pure Detox od NIVEA – wyniki testu

mat. prasowe

9 na 10 Recenzentek zadeklarowało, że szampon micelarny Pure Detox spełnił ich oczekiwania!

Większość Wizażanek (aż 89%) oceniło, że testowany produkt skutecznie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków.

Szampon posiada dość gęstą konsystencję, przyjemnie i delikatnie pachnie (…) Po użyciu skóra głowy jest dokładnie oczyszczona. Moje włosy mają tendencję do puszenia się, zwłaszcza po umyciu, a dzięki Pure Detox są ujarzmione. Dodatkowym atutem produktu jest przezroczyste opakowanie (…) – napisała mypage.

Szampon micelarny Pure Color od NIVEA – wyniki testu

mat. prasowe

Szampon micelarny Pure Color spełnił oczekiwania 9 na 10 dziewczyn!

Niemal wszystkie użytkowniczki Wizaz.pl (aż 98%) zauważyły, że kosmetyk przeciwdziała blaknięciu koloru.

Szampon jest w poręcznej butelce, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Jest dosyć gęsty, więc naprawdę niewielka ilość wystarczy na umycie długich włosów (…) Nie podrażnia skóry głowy i nadaje się do codziennego stosowania. Mam włosy farbowane i myje je co 3 dni. U mnie sprawdził się naprawdę dobrze. Plus za to, że nie wypłukuje koloru – podsumowała natkabiedronka.

Szampony micelarne NIVEA – skuteczność i delikatność w jednym!

9 na 10 Recenzentek potwierdziło, że szampony zapewniają skuteczne i jednocześnie delikatne oczyszczanie.

Aż 94% Wizażanek zauważyło, że testowane produkty nie podrażniają skóry głowy.

9 na 10 dziewczyn oceniło, że szampony nie przesuszają i nie obciążają włosów.

Ponadto aż 99% użytkowniczek Wizaz.pl przyznało, że kosmetyki są odpowiednie do codziennego stosowania.

Technologia micelarna na tyle przypadła do gustu Recenzentkom, że 9 na 10 z nich poleci szampony swojej przyjaciółce.

Natomiast aż 96% Wizażanek zadeklarowało, że po zakończeniu testu sięgnie po nie ponownie.

Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie Wizaz.pl na grupie 138 kobiet w październiku 2020 r.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki NIVEA

Reklama
Reklama
Reklama