Włosy w centrum uwagi! Celebrowaliśmy #SiłęWłosów z Pantene
17 czerwca w Muzeum Narodowym w Warszawie odbyło się wyjątkowe wydarzenie. Razem z marką Pantene celebrowaliśmy #SiłęWłosów. Nie zabrakło wyjątkowych gości oraz nowości produktowych, a całość doskonale dopełnił występ grupy House of Revlon.
Podczas tego wydarzenia w centrum uwagi oczywiście były włosy, ale postrzegane również w kategoriach dzieł sztuki, co tworzyło spójną całość z miejscem, które wybrano na celebrację #SiłyWłosów - Muzeum Narodowym w Warszawie.
Wszystkich gości witała niesamowita aranżacja tego wyjątkowego miejsca, w którym rządziły biel, czerń i złoto, które wielu osobom mogą się kojarzyć nie tylko ze stylem glamour, ale również z symbolem zwycięstwa i poczucia pewności siebie oraz swojej wartości.

Nasze pasma są integralną częścią wizerunku, który odzwierciedla osobowość. Włosy to też atrybut, który może wpływać na nasze samopoczucie i samoocenę. Na pewno niejeden raz doświadczyłyście "bad hair day", kiedy wydawało się, że nic nie idzie po naszej myśli. Jak pokazują badania, nawet 90% kobiet ma zniszczone włosy i co gorsza, aż co 3 nie wierzy, że może poprawić ich kondycję.
Dlatego też misją marki Pantene jest zmiana nie tylko włosów, ale również postrzegania siebie, aby wszyscy mogli żyć zgodnie z wewnętrznym "ja". Dzięki niej każdy ma szansę poprawić wygląd pasm oraz czerpać z #SiłyWłosów. Odpowiedzią na to są produkty z gamy Miracles, które zapewniają odpowiednią pielęgnację włosów dopasowaną do ich potrzeb.
Podczas celebracji #SiłyWłosów w Muzeum Narodowym w Warszawie każdy mógł zaznajomić się z produktami z linii Pantene Pro-v Miracles, które odpowiadają na konkretne potrzeby każdej z nas.
Marzycie o spektakularnej metamorfozie włosów w domu? Dzięki gamie produktów Molecular Bond Repair codziennie możecie się czuć, jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego. Zapewnia wyraźnie zdrowsze i zregenerowane włosy. Jej formułę wzbogacono biotyną i ponad 5000 skoncentrowanych cząsteczek Pro-V Nutri Pearls, co tworzy unikalną technologię Pantene uwalniającą miliony składników odżywczych. Dzięki temu ta linia zapewnia silną regenerację na poziomie molekularnym nawet najbardziej zniszczonych włosów.
W linii Molecular Bond Repair znajdziecie:
- Szampon z biotyną Molecular Bond Repair,
- Odżywkę Molecular Bond Repair,
- Intensywną kurację do włosów Molecular Bond Repair.

Z kolei linia Pantene Pro-v Miracles Hydra Glow skutecznie odpowiada na potrzeby nawet najbardziej suchych włosów. Zastosowano w niej głęboko nawilżającą mieszankę składników odżywczych z pro-vitaminą B5 oraz w 100% organiczną, bogatą w witaminy, tłoczoną na zimno esencję z ziaren baobabu. Produkty z linii zatrzymują wilgoć i głęboko nawilżają bardzo suche oraz matowe włosy.
W jej skład wchodzą:
- Szampon Hydra Glow,
- Maska Hydra Glow,
- Odżywka Hydra Glow.

A może marzycie o pięknie lśniących pasmach? Sprawdźcie Pantene Pro-v Miracles Silky&Glowing, która łączy moc nauki Pro-V z Biotyną z hydrolizowanymi proteinami jedwabiu. Dzięki temu naprawia słomiaste, zniszczone stylizacją i farbowane włosy pozostawiając je odżywione, odbudowane i pełne blasku.
W skład linii wchodzą:
- Szampon Silky&Glowing,
- Intensywna maska Silky&Glowing,
- Odżywka Silky&Glowing.

Jeśli waszym codziennym problemem jest brak objętości, to z pomocą przychodzi linia Pantene Pro-v Miracles Lift’N’Volume. W jej nowej formule znajdziemy siłę Pro-V z wodą różaną i biotyną, zapewniając efekt 100% grubszych włosów. Z jej pomocą cienkie włosy zostaną odżywione bez obciążenia, a przy tym osiągną upragnioną objętość.
W skład linii Pro-v Miracles Lift’N’Volume wchodzą:
- Szampon Lift’N’Volume,
- Mgiełka olejkowa 7w1 Lift’N’Volume.
- Odżywka Lift’N’Volume.
Jak widać, marka Pantene pomyślała o potrzebach każdego rodzaju włosów, ale co najważniejsze, na tym nie poprzestaje. Pragnie stworzyć społeczeństwo, w którym każdy może żyć w zgodzie ze swoją prawdziwą tożsamością, rozkwitać i cieszyć się codziennością.
Znaczenie #SiłyWłosów potwierdzili także ambasadorzy marki Pantene obecni na wydarzeniu - Katarzyna Zillmann i Michał Szpak, którzy wzięli udział w panelu dyskusyjnym poprowadzonym przez Annę Dec. Na kanapie zasiadła również Justyna Rymkiewicz, Dyrektor komunikacji P&G.

Jak ważne w życiu są włosy i ich dobra kondycja opowiedział Michał Szpak.
Czym są dla mnie włosy? Włosy to ja. Żyjemy w pięknej symbiozie i dajemy sobie siłę każdego dnia. Odkąd pamiętam, włosy były moim atrybutem. Ciężko przytoczyć tu jeden moment, w którym stwierdziłem, że teraz zacznę zapuszczać włosy. One zawsze ze mną były. Nie jest to żadna kalkulacja albo jak mi wielokrotnie zarzucano, pomysł na szokowanie i zwiększenie zasięgów medialnych. To jestem w 100% ja - zdradził artysta.
Michał Szpak przyznał, że jemu również zdarzają się dni, kiedy jego włosy nie wyglądają idealnie, ale przede wszystkim nauczył się to akceptować, a także wie, jak najlepiej je pielęgnować.
Moim najnowszym odkryciem jest kuracja regenerująca Pantene z linii Bond Repair - włosy po jej użyciu są po prostu jak marzenie - zregenerowane i odżywione. Gwarantuje Wam, że uratuje włosy nawet w najcięższy “bad hair day” - przyznał Michał Szpak.
Artysta dodał, że kondycja włosów jest dla niego niezwykle istotna, dlatego też stosuje sporo produktów nawilżających i odbudowujących. Z pomocą przychodzą kosmetyki Pantene z linii Miracles Hydra Glow, które silnie wnikają we włosy i niesamowicie je nawilżają.
Włosy są niezwykle istotne także dla Katarzyny Zillmann, która łamie stereotypy! Najpierw ścięła włosy, a potem została ambasadorką kosmetyków do ich pielęgnacji. Tym samym doskonale udowodniła, że każde włosy mogą być piękne.
W trakcie rozmowy zdradziła, że krótkie włosy wręcz dają jej siłę! Skrócenie ich to dla wielu osób rodzaj manifestu. Niektórzy niestety boją się to zrobić z obawy przed wykluczeniem związanym z niedostosowaniem do popularnego kanonu piękna.
Jak zatem pielęgnować krótkie włosy? Katarzyna Zillmann przyznała, że w jej łazience króluje balsam do włosów z serii Miracles Bond Repair.
Wydarzenie uświetnił również występ grupy tancerzy z House of Revlon. Za choreografię odpowiedzialna była Madlen Revlon, a w występie udział wzięły osoby ze społeczności Ballroom.

Materiał promocyjny marki Pantene.