WAŻNE INFO O REGULAMINIE! SPRAWDŹ SKRZYNKĘ@ I SPAM
KWC LogobyWIZAŻ logo
Bio Happy

Bio Happy

(producent: Bio Happy)
Innowacja i kreatywność to zasady, na których opiera się certyfikowana marka kosmetyków naturalnych Bio Happy, pełna pięknie pachnących produktów do pielęgnacji oraz samych zapachów. Główne wartości Bio Happy to: - szczęście, witalność i harmonia - well- being -bezpieczeństwo i gwarancja 5 różnych linii do pielęgnacji ciała i higieny z harmonijnym połączeniem żywych, upajających, pysznych zapachów: • FIZZYLIME • FRUIT COCKTAIL • FLEUR DE SEL • GREENWOOD • SENSUAL • WELL –BEING Wyjątkowe delikatne żele pod prysznic, z organicznymi środkami powierzchniowo czynnymi, o właściwościach nawilżających, ze składnikami dermo-kompatybilnymi dbają i pielęgnują każdy rodzaj skóry. Produkty Bio Happy oferują innowacyjne formuły, które spełniają najbardziej rygorystyczne kryteria dla kosmetyków naturalnych. Zapachy kosmetyków Bio Happy powstają w Grasse i są tworzone przez mistrzów perfumeryjnych, francuską firmę , która od wieków specjalizuje się w luksusowych perfumach. Zapachy są tworzone w 100% z naturalnych i organicznych surowców, jak olejki eteryczne i ich pochodne uzyskiwane tylko metodami fizycznymi jak destylacja czy tłoczenie na zimno.
Znalezionych produktów: 58
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.