KWC LogobyWIZAŻ logo
Słowianka

Słowianka

(producent: Słowianka)
Słowianka to marka oferująca szkolenia oraz produkty, które zaspokajają potrzeby każdego stylisty marzącego o rozwoju swojej kariery. Słowianka to marka, która zaspokaja potrzeby stylistów pragnących rozwijać swoją karierę poprzez szkolenia oraz innowacyjne produkty. Oferowane usługi skierowane są zarówno do początkujących, jak i doświadczonych profesjonalistek w stylizacji paznokci. Szkolenia umożliwiają podwyższenie kwalifikacji w zakresie budowy paznokcia, kolorystyki oraz stylizacji, a ich wysoka jakość zapewniona jest dzięki prowadzeniu przez ekspertów, którzy łączą doświadczenie z najnowszymi światowymi trendami. Szkoleniowcy nieustannie doskonalą swoje umiejętności, co pozwala im osiągać sukcesy zarówno na krajowych, jak i międzynarodowych konkursach oraz mistrzostwach. Studio Słowianka stawia na produkty najwyższej jakości, specjalnie opracowane przez głównego szkoleniowca i założycielkę marki - Natalię Larina. Słowianka Nails Trends to linia unikalnych produktów, opracowana z myślą o przyspieszeniu oraz ułatwieniu pracy przyszłym i obecnym stylistom paznokci. W ofercie marki znajdują się innowacyjne rozwiązania, które zachwycają jakością i gwarantują sukces każdej stylistki.
Znalezionych produktów: 16
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.