Nagroda dla firmy Oceanic i marki AA za podkreślanie naturalnego piękna oraz łączenie pokoleń
Marka, która jest wsparciem dla naturalnego piękna, łączy pokolenia i dba kompleksowo o kobiety, czyli AA od firmy Oceanic zdobyła Nagrodę Redakcji Wizaż.pl. Od 1982 roku pomaga pielęgnować skórę, podkreślać atuty i celebruje naturalne, autentyczne i różnorodne piękno.

Z okazji 24. urodzin postanowiliśmy przyznać Nagrodę Redakcji Wizaż.pl marce AA za profesjonalne pielęgnowanie naturalnego piękna, łączenie pokoleń i podkreślanie, że upływający czas jest siłą, nie słabością.
Marka AA - siła pokoleń
Marka AA od lat stawia na ambasadorki, które są reprezentantkami różnych pokoleń. Dba i wspiera piękno na wielu etapach życia. Pokazuje różnorodność, rzeczywiste piękno i zachęca kobiety do pozostawania w zgodzie ze sobą i życia na własnych zasadach. Firma Oceanic, a tym samym AA łączy wiedzę o trendach kosmetycznych, potrzebach kobiet, ale też składnikach i innowacyjnych formułach, tworząc dla nich odpowiednie produkty, które pomagają w zaopiekowaniu się skórą, czy ciałem.
Wśród ambasadorek marki AA jest obecna od lat, uwielbiana przez Polki makijażystka Magda Pieczonka, która pomaga wydobywać ich naturalne piękno i pokazuje, jak przy użyciu produktów kolorowych budować swoją pewność siebie, bez przykrywania tego, kim jesteśmy.
Częścią AA jest również Irena Wielocha, która otrzymała statuetkę "Jestem piękna, bo jestem sobą" w 2023 roku. Bohaterka marki AA głośno mówi, że bycie wrażliwym, to też bycie silnym i odważnym, ale również podkreśla, że pięknie być sobą w każdym wieku! To ona wraz z Ewą Wachowicz została ambasadorką linii AA Technologia Wieku 5Repair.
Nagrodzona przez nas marka AA kontynuuje również współpracę z Ewą Wachowicz, która nie tylko otrzymała tytuły Miss Polonia i III Wicemiss Świata, ale jest cenioną prezenterką. Jest uosobieniem szczerości, akceptacji i naturalnego piękna.
"Kobiecość pojawiła się później i dziś bardzo się nią cieszę. To zasługa mojej mamy. Ona też mnie zawsze ośmielała. Kiedy ja nie chciałam pokazywać dekoltu, ona mówiła: "Ewuś, póki masz piękny dekolt, to go pokazuj. To jest twój atut. Nie zakrywaj tego, co masz ładne" - mówiła o swojej drodze do miłości do samej siebie jeszcze niedawno.
Bardzo dobrze przyjęte zostało również rozpoczęcie współpracy z Magdaleną Popławską, która została twarzą linii Y Lift Supreme. Aktorka jest uznawaną artystką, ale też kobietą docenianą za pokazywanie naturalności, bycie synonimem klasy i elegancji. Kosmetyki, których została ambasadorką to rozwiązania dla nowoczesnych kobiet, które w biegu codziennych obowiązków chcą zadbać o siebie.
W ostatnim czasie ambasadorką marki AA Wings of Color została również Amelia Szczepaniak. Influencerka, która na swoim profilu na Instagramie zgromadziła ponad 220 tysięcy obserwujących promowała np. limitowaną serię It Girl.
“Amelia idealnie wpisuje się w rolę współczesnej It Girl, która żyje na własnych zasadach, a nie po to, by spełniać oczekiwania innych. Inspiruje i motywuje inne dziewczyny do bycia sobą” - czytamy w uzasadnieniu i w pełni się z nim zgadzamy. Amelia Szczepaniak była jedną z influencerek nominowanych w plebiscycie "Jestem piękna, bo jestem sobą".
Gratulujemy marce AA!