Nagroda dla marki L'Oréal Paris za kampanię „Stand Up. Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”
„Stand Up. Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych” to kampania marki L'Oreal Paris skupiona na walce z nadużyciami oraz napaściami na tle seksualnym. Jest jedną z najważniejszych inicjatyw społecznych ostatnich lat. Dlatego podczas 24. urodzin Wizażu z dumą przyznaliśmy marce nagrodę "Jestem piękna, bo jestem sobą" za wspieranie kultury szacunku i edukowanie o sposobach interwencji w obliczu molestowania.

Z okazji 24. urodzin Redakcja Wizaż.pl przyznała nagrodę dla marki L'Oreal Paris za organizację kampanii „Stand Up. Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych”. Inicjatywa nie tylko buduje świadomość społeczną na temat nadużyć na tle seksualnym. Zapewnia również darmowe szkolenia metodologią 5D, które uczą nas, jak radzić sobie w obliczu molestowania.
Zobowiązanie L'Oréal Paris do zwalczania molestowania ulicznego
Według badań przeprowadzonych przez firmę Ipsos pod koniec 2023 roku, 77% pytanych kobiet doświadczyło molestowania w miejscach publicznych przynajmniej raz w życiu. Marka L'Oreal Paris od lat nie pozostaje obojętna na problem nierówności i dyskryminacji kobiet. Napaści na tle seksualnym są w naszym kraju jednym z najczęściej spotykanych dowodów na obecność tego zjawiska.
Molestowanie uliczne to problem, z którym borykają się kobiety na całym świecie. 86% świadków molestowania publicznego twierdzi, że brakuje wystarczających szkoleń w zakresie interwencji.
- przeczytamy na stronie kampanii
Co ważne, molestowanie to nie tylko fizyczny akt agresji. Kampania marki L'Oreal Paris ma na celu budowanie świadomości na temat różnych rodzajów przemocy na tle seksualnym. Mogą być to również wulgarne i nieprzyjemne komentarze, natarczywe przyglądanie się czy seksualne gesty kierowane w stronę pokrzywdzonych.
Firma L'Oreal Paris zobowiązała się do zwalczania molestowania ulicznego nie tylko poprzez budowanie świadomości na temat skali problemu. Kampania udostępnia darmowe szkolenia, które uczą nas, jak interweniować w przypadku bycia ofiarą lub świadkiem nadużyć. Zaangażowanie, skrupulatność i skuteczność marki L'Oréal Paris w budowaniu kampanii „Stand Up Sprzeciw się molestowaniu w miejscach publicznych” sprawiły, że Redakcja Wizaż.pl z dumą przyznaje jej nagrodę "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Sprawdź, jak reagować w przypadku molestowania! Zeskanuj kod i wykonaj szkolenie
Nie chcesz pozostać obojętny na palący problem molestowania w miejscach publicznych? Wystarczy 10 minut, aby uzyskać wszystkie niezbędne informacje na temat sposobów reagowania w przypadku bycia ofiarą lub świadkiem nadużyć. Po zeskanowaniu poniższego kodu nastąpi przekierowanie do strony, na której możliwe jest wykonanie krótkiego szkolenia i poznanie metodologii 5D.
