Nagroda dla marki Yope za 10 lat autentyczności i mówienia o kobiecej sile
10 lat kobiecej energii i wsparcia dla kobiet. Tak określić możemy działania marki Yope w ostatniej dekadzie. Co więcej, jak mówią sami właściciele "to nie tylko produkty – to filozofia dobrego życia". Również jesteśmy tego zdania i uważamy, że produkty, jak i misja marki doskonale wpisują się w hasło naszego cyklu "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Marka Yope otrzymała Nagrodę Redakcji Wizaż 2024. Postanowiłyśmy docenić ją za autentyczność, mówienie o kobiecej sile, cielesności, ale też za edukowanie w zakresie zdrowia intymnego i trwające od 10 lat zaangażowanie społeczne. Yope od lat podejmuje ważne dyskusje o ciele, samoakceptacji, ale też o podejściu do życia, szuka sposobów, by stało się ono łatwiejsze dla odbiorcy. Oprócz jakościowych produktów, marka stara się pomagać potrzebującym. Jej kampanie i akcje społeczne są nie tylko szeroko komentowane w social mediach, ale też mają dobry odbiór!
10 lat wsparcia dla kobiet przez markę Yope
Marka Yope obchodziła ostatnio 10. urodziny. Przez ostatnie lata ogromnie rozwinęła asortyment, ale też sposób komunikacji z klientami. To już nie tylko produkty do pielęgnacji ciała, czy włosów, ale też sposób bycia, nastawiony na różnorodność, naturalne piękno, celebrowanie indywidualności i podkreślanie tego, co w nas wyjątkowe. To też liczne kampanie społeczne i promujące samoakceptację, czułość dla własnego ciała, jak i dbanie o środowisko. Redaktorki Wizaż doceniły każdą z nich! Trudno zliczyć je na palcach jednej ręki i nie trzeba ich daleko szukać! Wsparcie kobiet widoczne jest od razu po wejściu na instagramowy feed.
W ostatnim czasie Yope zaangażowało się w profilaktykę raka piersi, zachęcając obserwatorki do badań. W akcji markę wsparły fundacje, jak Sexed, czy Rak'n'Roll. Wcześniej, wraz z content creatorkami, przypominała o regularnym wykonywaniu cytologii i opowiadała o profilaktyce ginekologicznej. Silnie wspierała intymność kobiet, nie
Przez 10 lat działalności marka skupiała się na pokazywaniu prawdziwego piękna, posiadającego różne twarze, kolory włosów, kształty. Wybierała modelki, które są przedstawicielkami różnych generacji. Nie szufladkowała - pokazywała wieloetapową pielęgnację według trendów, ale też skróconą, dla mniej zaangażowanych. Ostatni czas to również kosmetyczne odpowiedzi na potrzeby swoich klientów i obserwujących.
Celebrowanie okrągłej rocznicy istnienia biznesu stało się natomiast dla twórców marki pretekstem do niesienia pomocy! Yope we współpracy z artystami stworzył wystawę prac pt. "Ciało", której kuratorem był Michał Suchora. Zdjęcia wystawione zostały na aukcję charytatywną, z której dochód przeznaczony został na cele statutowe Sexedpl.