Nagroda dla Procter & Gamble i marki Pantene za kampanię #SiłaWłosów i przełamywanie stereotypów
Włosy to dla wielu osób symbol ich atrakcyjności, ale też sposób na wyrażanie swojego charakteru. Doskonale wie o tym marka Pantene i firma Procter & Gamble, które stworzyły wyjątkową kampanię #SiłaWłosów. Postanowiliśmy nagrodzić ich za to naszą statuetką "Jestem piękna, bo jestem sobą".

Z okazji 24. urodzin redakcja Wizaz.pl po raz kolejny przyznała nagrody "Jestem piękna, bo jestem sobą". Wśród naszych laureatów znalazła się firma Procter & Gamble, a konkretnie marka Pantene za wyjątkową kampanię #SiłaWłosów. W lipcu rozpoczęła się już druga jej edycja, w której biorą udział niezwykli ambasadorzy: Helena Norowicz, Katarzyna Zillmann, Alżebieta Lensa, Osi Ugonoh oraz pierwszy mężczyzna w tej roli - Michał Szpak.
Pantene aktywnie przełamuje stereotypy dotyczące wyglądu i zachęca do walki do własną tożsamość w kampanii #SiłaWłosów
W najnowszej edycji kampanii #SiłaWłosów marka Pantene koncentruje się na temacie różnorodności piękna i odwagi bycia sobą, nawet w świetle braku społecznej akceptacji. Bohaterowie Pantene to osoby, które udowadniają, że warto walczyć o siebie, aby w pełni realizować swój potencjał i poczuć spełnienie. Za każdą osobą kryje się inna inspirująca historia.
Marka Pantene zawsze dbała i mówiła o pięknych i zdrowych włosach. W obecnych czasach chcemy jednak mocniej podkreślić, że piękno to nie tylko wygląd zewnętrzny. Włosy, z których jesteśmy zadowoleni dają nam siłę, aby w pełni wyrazić własną tożsamość niezależnie od tego, jaka ona jest i jak bardzo jesteśmy inni. Każda z naszych historii pokazuje inny wymiar różnorodności. Wierzymy, że dzięki kampanii #SiłaWłosów możemy przyczynić się do zwiększania tolerancji i akceptacji dla naszych odmienności. Trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto – wybrzmiewa z każdej z inspirujących historii naszych ambasadorek. Cieszymy się, że Pantene wspiera i inspiruje tak wiele osób do wyrażania swojej tożsamości, różnorodności i odmienności
Ta idea nie mogła pozostać przez nas niezauważona. Zdecydowałyśmy się nagrodzić firmę Procter & Gamble i markę Pantene za działanie na rzecz wspierania indywidualizmu i walki o wyrażanie własnej tożsamości bez strachu i ograniczeń. Zwłaszcza przy pomocy fryzury.