Nagrody Redakcji Wizaż.pl 2024. Te osobowości i marki otrzymały statuetki
Podczas 24. urodzin portalu Wizaz.pl wręczyłyśmy Nagrody Redakcji Wizaż dla osobowości, ale też marek i firm, które tworzą w duchu hasła, jakie towarzyszy naszej akcji "Jesteś piękna, bo jesteś sobą". Doceniłyśmy tych, którzy myślą o innych, cenią naturalne piękno, różnorodność i wspierają kobiety.

Wizaż to miejsce, które łączy miłość do kosmetyków, ekspercką wiedzę i szacunek dla naturalności i inicjatyw, które wspierają kobiety, ale też ich samoakceptację. Z okazji urodzin przyznaliśmy Nagrody Redakcji Wizaż.pl dla osobowości, ale też marek i firm, które w swoim DNA mają hasło "Jestem piękna, bo jestem sobą" i podejmują działania w zgodnie z tą dewizą. Te dziewięć marek i siedem kobiet wyróżniłyśmy w 2024 roku!

Nagrody Redakcji Wizaż dla marek kosmetycznych
- Dla firmy Unilever, marka Dove za kampanię #PrawdziwePiękno, wspierającą naturalność, działania blisko kobiet, a także walkę z nierealnymi standardami i stygmatyzacją wieku.
- Dla marki L'Oréal Paris za kampanię „Stand Up”, wspieranie kultury szacunku i edukowanie o sposobach interwencji w obliczu molestowania.
- Dla Philips Lumea za stawianie kobiecych potrzeb na pierwszym miejscu. Wypracowanie technologii w długotrwałej depilacji, która poprawia komfort w każdej sytuacji.
- Dla Procter & Gamble, marka Pantene za kampanię #SiłaWłosów, przełamywanie stereotypów, zachęcanie do walki o własną tożsamość i myślenie o zdrowych włosach jako o atrybucie i środku do wyrażania siebie.
- Dla marki Hagi za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet. Zwracanie uwagi na zdrowie psychiczne i zachęcanie do wsłuchiwania się we własne ciało.
- Dla marki Yope za autentyczność, mówienie o kobiecej sile, cielesności, edukowanie w zakresie zdrowia intymnego i trwające od 10 lat zaangażowanie społeczne.
- Dla firmy Oceanic, marka AA za podkreślanie naturalnego piękna, łączenie pokoleń i podkreślanie, że upływający czas jest siłą, nie słabością.
- Dla firmy Rossmann za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”, zachęcanie do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem, sprzeciwianie się opresyjnym standardom piękna i wspieranie inicjatyw społecznych.
- Dla firmy Henkel, marka Gliss za zaangażowanie w poprawę zdrowia Polek poprzez edukowanie ich w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
Kto otrzymał statuetkę "Jestem piękna, bo jestem sobą"?
- Sandra Kubicka w kategorii „Macierzyństwo bez lukru”, za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
- Patricia Kazadi w kategorii „Niezmienność bycia sobą”, za autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
- Karolina Pilarczyk w kategorii „Kobiecość w męskim świecie”, za udowadnianie, że płeć nie jest żadnym ograniczeniem. Za przełamywanie tabu i robienie tego w iście kobiecym stylu.
- Melka Kowal-Głuc w kategorii „Ciałolubność”, za pełne akceptacji podejście do cielesności i nielukrowanie rzeczywistości, a owijanie jej w papierek zwany poczuciem humoru.
- Grażyna Ferra-Kopocińska w kategorii „Silna i delikatna”, za wspieranie kobiet w dążeniu do samoświadomości w dbaniu o swoje własne bezpieczeństwo.
Nagrodzone w plebiscycie “Jestem piękna, bo jestem sobą” zostały natomiast dwie content creatorki i influencerki, które skupiają wokół siebie milionową widownie. Są autentyczne i pokazują swoje prawdziwe życie, nie bojąc się naturalności i problemów.
Pierwsze miejsce i tym samym nagrodę główną otrzymała Andziaks, czyli Angelika Trochonowicz. Głosujący w plebiscycie docenili ją za naturalność, otwartość i pokazywanie obserwatorom swojej codzienności, również tej nieidealnej. Jest uwielbiana za stworzenie “comfort place” na swoich profilach i motywowanie ich do sięgania po więcej, jeśli o czymś marzą.
Redakcja postanowiła docenić kogoś jeszcze. Wyróżnienie otrzymała Fausti, czyli Faustyna Fugińska. Postanowiłyśmy nagrodzić ją za to, że jest głosem samoakceptacji w social mediach i pokazuje, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, niezależnie od norm i oczekiwań.