Zabiegi urodowe cieszą się ogromną popularnością. Statystycznie co druga osoba regularnie chodzi do fryzjera, a coraz więcej kobiet decyduje się na profesjonalny manicure. Ogromną popularnością cieszy także depilacja laserowa oraz zabiegi wyszczuplające – endermologia, karboksyterapia czy liposukcja laserowa. Z usług beauty korzystają osoby w różnym wieku, które lubią oszczędzać czas i chcą pięknie wyglądać.

Reklama

Kompleksowe usługi w salonach urody

Salony starają się zwrócić uwagę klientów różnymi sposobami. Jednym z nich są usługi kompleksowe. W jednym miejscu można zrobić manicure, lipolizę iniekcyjną, a przy okazji zafundować sobie terapię anti-aging na twarz. Kolejną zachętą może być ułatwienie płatności. Coraz więcej osób nie nosi przy sobie gotówki i woli płacić kartą płatniczą, telefonem, a niektórzy nawet zegarkiem.

Gdy okazuje się, że w salonie nie ma takiej opcji, pojawia się problem. Klientka czuje się zagubiona, musi szukać bankomatu, a po wykonaniu usługi najpewniej nie wróci do tego miejsca. Nawet najbardziej profesjonalny salon może ponieść straty, jeżeli nie spełnia oczekiwań na każdym polu – od oferty, po płatności. Jak to rozwiązać? Idealnym sposobem może być wprowadzenie opcji płatności bezgotówkowych. Dzięki temu klienci nie muszą martwić się brakiem pieniędzy w portfelu.

Efekt szminki, czyli stawiamy na rozwój

Branża kosmetyczna przechodzi obecnie renesans. Firmy reklamują się m.in. za pomocą mediów społecznościowych i nawiązują współpracę ze skinfluencerami. To przyszłość, podobnie jak korzystanie z nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Dziś większość transakcji można przeprowadzić elektronicznie choćby za pomocą aplikacji w telefonie. Skoro klienci są do tego przyzwyczajeni, dlaczego firmy kosmetyczne również nie miałyby się tym zainteresować?

– Korzystanie z aplikacji terminala w telefonie jest w pełni bezpieczne i nie wiąże się z żadnymi ograniczeniami dla klienta. Może on zapłacić za usługi lub zakupy zbliżeniowo dowolnym instrumentem, np. kartą, zegarkiem czy telefonem – mówi Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Udostępnienie klientom możliwości wyboru metody płatności to dla firm szansa na pozyskanie nowych klientów i rozwój biznesu. Dlatego z myślą o właścicielach małych i mikrofirm powstał Program Polska Bezgotówkowa. Na czym on polega?

Bezpłatne terminale dla branży beauty

Program oferuje przedsiębiorcom możliwość wypróbowania terminala płatniczego lub terminala w telefonie przez okres 12 miesięcy, całkowicie bezpłatnie. Fundacja pokrywa również koszty finansowe obsługi transakcji do kwoty 100 tys. zł obrotu rocznego na jeden terminal. Po bezpłatnym okresie testowym przedsiębiorcy mogą zdecydować się na zatrzymanie terminala na określonych warunkach lub dobrowolnie zrezygnować z jego posiadania.

– Skorzystałam z Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa i przez rok bezpłatnie testowałam urządzenie. Od tamtej pory więcej niż 80% wszystkich usług opłacanych jest bezgotówkowo, a klientki cieszą się, że nie muszą szukać bankomatu. Żałuję, że wcześniej nie zdecydowałam się na to rozwiązanie – tym bardziej że można go wypróbować całkowicie bezpłatnie – mówi Anna Jarosz, właścicielka salonu fryzjerskiego Efektownia Wola z Warszawy.

Do marca 2024 r. blisko 60 tys. przedsiębiorców z branży beauty skorzystało z programu Fundacji Polska Bezgotówkowa i zainstalowało w swoim punkcie terminal. Większość osób testujących terminal dostrzegła wzrost przychodów oraz zadowolenie klientów. Dotychczas do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło ponad 468 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 623 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych (dane na koniec marca 2024).

W jaki sposób skorzystać z programu?

Program Polska Bezgotówkowa daje szansę na rozwój. W 2023 r. w branży beauty odnotowano najwyższą liczbę aktywnych terminali – to wzrost o 17% w porównaniu do poprzedniego roku.

Chcesz wziąć udział w Programie i otrzymać bezpłatny terminal lub skorzystać z terminala w telefonie? Zgłoś się: https://polskabezgotowkowa.pl/dla-firm/oferta/

Reklama

Materiał promocyjny Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Reklama
Reklama
Reklama