ALL IN MY HANDS, czyli wyjątkowa kolekcja marki Semilac, która wspiera przedsiębiorczość Polek
Premierowa kolekcja lakierów hybrydowych marki Semilac to nie tylko trzy piękne, pastelowe odcienie, ale także szczytny cel. Dochód ze sprzedaży każdego z produktów ALL IN MY HANDS zostanie przeznaczony na zdobywanie przez kobiety nowych kwalifikacji i umiejętności zawodowych.

- Marta Jankowska

ALL IN MY HANDS to zestaw trzech pastelowych lakierów hybrydowych, które idealnie wpisują się w kolorystyczne trendy nadchodzących sezonów. W skład linii wchodzą: ponadczasowy błękit Light Blue, romantyczny, bladoróżowy odcień Light Pink, a także najmodniejszy w tym roku Light Violet.

Wszystko w twoich rękach!
Wraz z premierą nowej kolekcji, 22 marca rozpoczęła się także kampania społeczna o tej samej nazwie, która ma na celu aktywizację zawodową Polek. Firma Nesperta, właściciel marki Semilac, przeznaczy 4 zł ze sprzedaży każdego produktu ALL IN MY HANDS na szereg warsztatów z zakresu przedsiębiorczości i prowadzenia własnej działalności, które zorganizowane zostaną dla studentek kosmetologii wiążących swoją karierę zawodową ze stylizacją paznokci. Wszystkie uczestniczki warsztatów będą miały dodatkowo szansę zawalczyć o granty o łącznej wartości 10 tys. zł.
- ALL IN MY HANDS to nie tylko nowa kolekcja lakierów, ale przede wszystkim szeroka inicjatywa, dzięki której chcemy pokazać Polkom, że rozwój kariery jest w ich rękach, że mogą z powodzeniem zakładać oraz prowadzić własny biznes. Teraz inwestując w swój wygląd i dobre samopoczucie, kobiety mogą wspierać inne kobiety w realizacji marzeń – wyjaśnia Paulina Piątek, PR Manager firmy Nesperta.

materiał sponsorowany