Reklama

Nowy cykl eventów Douglas Beauty Days rozpoczął się w wielkim stylu! W ostatni weekend września, w warszawskich Złotych Tarasach z wielbicielkami makijażu spotkały się topmodelka Joanna Krupa oraz Ewa Chodakowska, trenerka fitness i propagatorka zdrowego trybu życia. Gwiazdy, które od wielu lat są inspiracją dla milionów Polek, we współpracy z marką Kiss Kit stworzyły własne zestawy pomadek i konturówek idealne zarówno na dzień, jak i na wieczór.

Reklama

Kiss Kit, czyli zestaw idealny!

Kolekcja Kiss Kit wychodzi naprzeciw trendom, tworząc najmodniejszy zestaw do makijażu ust. Ultratrwałą konturówkę można nałożyć na kontur ust, subtelnie modelując ich kształt, jak również na całą powierzchnię warg, w formie supertrwałej szminki. W połączeniu z pomadką, zestaw daje spektakularne możliwości makijażu ombre, przy zachowaniu niezwykłej trwałości i nasycenia koloru.

"Kiss Kit by Joanna Krupa" to komplet dwóch odcieni: Sweet You (Day) oraz Una Storia (Night).

Duet "Kiss Kit by Ewa Chodakowska" to odcienie Private Pink (Day) i Take It Red (Night).

„Do współpracy przy tej linii zaprosiliśmy dwie gwiazdy – Ewę Chodakowską i Joannę Krupę, które na co dzień inspirują miliony kobiet, dodając im pewności siebie i takie też są nasze produkty. Kiss Kit marki Douglas podkreśla indywidualność, pozwala wyróżnić się z tłumu i dodaje odwagi w codziennych wyzwaniach. – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas.”

Event pełen gwiazd!

Weekendowa premiera zestawów do makijażu ust otworzyła cykl eventów Douglas Beauty Days, podczas których będą prezentowane najmodniejsze trendy sezonu w modzie i makijażu.

Wydarzenie poprowadziła aktorka i prezenterka Kasia Cichopek, a swoją obecnością uświetniły je liczne gwiazdy, m.in. Paulina Smaszcz-Kurzajewska oraz Majka Jeżowska.

Gościem specjalnym był make-up artist Douglas - Neil Young.

Imprezę uświetniły występy taneczne.

Zobacz relację z wydarzenia!

Reklama

Kolekcja Kiss Kit jest dostępna w perfumeriach stacjonarnych Douglas oraz w sklepie internetowym douglas.pl.Materiał powstał we współpracy z marką Douglas.zdjęcie otwarciowe oraz relacja z eventu: eastnews.pl

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane