Reklama

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom:

Reklama
  • Partnerzy Handlowi
  • Partnerzy Wspierający
  • Patroni płyty „PINK in PINK4”

PARTNERZY HANDLOWI
W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy nasi najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach są rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

Reklama

PARTNERZY WSPIERAJĄCY
W tym roku do Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi włączyło się kilka bardzo dużych firm. Niektóre z nich po raz kolejny wspierają Kampanię, inne po raz pierwszy dołączą do zaszczytnego grona Partnerów. W 2014 roku po raz kolejny partnerem kampanii zostały Polskie Linie Lotnicze LOT, dzięki którym misja Kampanii dotrze do wielu tysięcy ludzi nie tylko w Polsce, ale również za granicą. W październiku bowiem wszyscy pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy na wszystkich rejsach naszego krajowego przewoźnika będą mieć przypięte różowe wstążeczki na znak wsparcia PLL LOT dla Kampanii.Po raz pierwszy w 2014 roku partnerem kampanii została linia lotnicza EUROLOT, która wykonuje połączenia pomiędzy głównymi portami regionalnymi w Polsce. W załogach EUROLOTU czynnie lata 66 Pań a wśród pilotów są 4 panie pilotki. Na kadłubie jednego z samolotów EUROLOT pojawił się symbol różowej wstążki. Dzięki obecności różowych wstążek we wszystkich placówkach Grupy Medicover dotrzemy do osób bezpośrednio w miejscu gdzie mogą dostać profesjonalną poradę dotyczącą dbania o zdrowe piersi. W 2014 roku do grona partnerów Kampanii dołączyły firmy: ANIA KRUK, WITTCHEN, YANKEE CANDLE, które część dochodu ze sprzedaży produktów wybranych specjalnie do tej Kampanii przekaże na badania w Międzynarodowym Centrum Nowotworów Dziedzicznych. Część dochodu ze sprzedaży smakołyków sygnowanych Różową Wstążką zostanie przekazana na wsparcie badań nad lekiem na raka piersi.PŁYTA „PINK IN PINK4”
Wyjątkowym elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie czwarta edycja płyty muzycznej „PINK in PINK4 Maciej Ulewicz prezentuje….”, stworzona wspólnie z Universal Music Polska. Dzięki szerokiemu i intensywnemu wsparciu Patronów Mediowych informacja o Kampanii i o płycie dotrze do kilku milionów osób!

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane