Reklama

Kampania stworzona w stylu inspirowanym tradycyjnym Royal Variety Show jest prowadzona przez gwiazdy, takie jak Kylie Minogue, Kate Moss i Richard E. Grant, z których każdy wciela się w rolę, która ukazuje niespodziewane talenty w dziedzinie urody i rozrywki.

Reklama

„Beauty Show” Tilbury celebruje pewność siebie i wyrażanie piękna, łącząc muzykę, rozrywkę, modę i humor. Kampania odzwierciedla ciągłe zaangażowanie Charlotte Tilbury w umożliwienie ludziom na całym świecie wyrażania siebie poprzez piękno. Współpracując z The King’s Trust, marka wspiera młodych ludzi poprzez programy edukacyjne, zatrudnienia i przedsiębiorczości. W Dzień Życzliwości, 13 listopada, 100 procent wpływów ze sprzedaży najlepiej sprzedającego się Magic Cream na stronie internetowej Charlotte Tilbury trafi bezpośrednio do The King’s Trust.

Reklama

Kampania świąteczna Charlotte Tilbury Beauty zadebiutuje na całym świecie 13 listopada, a „Beauty Show” ma inspirować widzów świąteczną rozrywką, prezentując mieszankę uznanych i wschodzących talentów, co odzwierciedla zaangażowanie marki w różnorodność i empowerment.

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane