Mężczyźni w reklamie kosmetyków do makijażu. Dobry pomysł?
Do tej pory rola mężczyzn w reklamach marek kosmetycznych sprowadzała się do towarzyszeniu kobietom, a konkretniej – sprowadzania ich do obiektu seksualnego. Marka Anastasia Beverly Hills postanowiła położyć temu kres.

Kolejne kampanie utwierdzają w przekonaniu, że makijaż jest tylko dla kobiet. Seria zdjęć popularnej marki urodowej ma nas z tego błędu wyprowadzić. Firma Anastasia Beverly Hills opublikowała na Instagramie kilka zdjęć modeli z subtelnym makijażem, a konkretniej – nałożonymi rozświetlaczami, które podkreślają męskie rysy.Czytaj też: 6 największych wpadek makijażowych polskich gwiazd ostatniego miesiącaMęscy modele w obiektywie Giuliano Bekora reklamują dwa nowe zestawy metalicznych rozjaśniaczy Glow Kit – Moonchild oraz Sweets. Chociaż w odcieniach złota, perłowej lawendy i metalicznego błękitu wyglądają raczej nietypowo, zdjęciom trudno odmówić uroku. Z założenia zatrudnienie modeli miało pokazać, że mężczyźni w makijażu nie muszą wyglądać kobieco.Czytaj też: Top 5 z KWC: pomadki ochronne z SPFKampania miała podkreślić to, czego reprezentacją są nowe palety rozświetlaczy: inność i kreatywność. Sądzimy, że dopóki makijaż wśród mężczyzn będzie służył podkreślaniu ich kości policzkowych, nikt nie będzie oponował. Do metalicznych cieni na ich powiekach pewnie już trudniej byłoby nam przywyknąć.
1 z 5

Anastasia Beverly Hills
2 z 5

Anastasia Beverly Hills
3 z 5

Anastasia Beverly Hills
4 z 5

Anastasia Beverly Hills
5 z 5

Anastasia Beverly Hills