Reklama

Kolejne kampanie utwierdzają w przekonaniu, że makijaż jest tylko dla kobiet. Seria zdjęć popularnej marki urodowej ma nas z tego błędu wyprowadzić. Firma Anastasia Beverly Hills opublikowała na Instagramie kilka zdjęć modeli z subtelnym makijażem, a konkretniej – nałożonymi rozświetlaczami, które podkreślają męskie rysy.Czytaj też: 6 największych wpadek makijażowych polskich gwiazd ostatniego miesiącaMęscy modele w obiektywie Giuliano Bekora reklamują dwa nowe zestawy metalicznych rozjaśniaczy Glow Kit – Moonchild oraz Sweets. Chociaż w odcieniach złota, perłowej lawendy i metalicznego błękitu wyglądają raczej nietypowo, zdjęciom trudno odmówić uroku. Z założenia zatrudnienie modeli miało pokazać, że mężczyźni w makijażu nie muszą wyglądać kobieco.Czytaj też: Top 5 z KWC: pomadki ochronne z SPFKampania miała podkreślić to, czego reprezentacją są nowe palety rozświetlaczy: inność i kreatywność. Sądzimy, że dopóki makijaż wśród mężczyzn będzie służył podkreślaniu ich kości policzkowych, nikt nie będzie oponował. Do metalicznych cieni na ich powiekach pewnie już trudniej byłoby nam przywyknąć.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane