Zastanawiasz się, jak odzyskać zdrowy wygląd skóry i opóźnić jej starzenie się? Z pomocą przychodzą innowacyjne kosmetyki AA My Beauty Power , o których mocy miały szansę przekonać się już Wizażanki. Produkty mają wegańskie, hipoalergiczne formuły, a ponadto są przetestowane dermatologicznie. Natomiast swoją skuteczność zawdzięczają składnikom, takim jak m.in. niacynamid, peptydy oraz antyoksydanty. Użytkowniczki Wizaz.pl otrzymały do zrecenzowania zestaw obejmujący Antyoksydacyjny krem-żel na dzień, Rewitalizujący krem-koncentrat na noc oraz Wygładzające serum-booster. Jakie wrażenie zrobiły na nich kosmetyki? Antyoksydacyjny krem-żel na dzień AA My Beauty Power – wyniki testu Antyoksydacyjny krem-żel na dzień spełnił oczekiwania aż 94% Recenzentek! Tyle samo dziewczyn uznało, że testowany produkt intensywnie nawilża skórę. Do jakich wniosków jeszcze doszły Wizażanki? Kosmetyk sprawia, że cera jest promienna – potwierdziło to 9 na 10 z nich. Aż 89% użytkowniczek Wizaz.pl oceniło, że krem-żel wygładza skórę. Natomiast 9 na 10 Recenzentek zauważyło, że testowany produkt poprawia jej jędrność. Rewitalizujący krem-koncentrat na noc AA My Beauty Power – wyniki testu Rewitalizujący krem-koncentrat na noc spełnił oczekiwania aż 93% dziewczyn! Tyle samo Wizażanek przyznało, że kosmetyk regeneruje skórę , a aż 95% – że intensywnie nawilża. Jakby tego było mało, 9 na 10 użytkowniczek Wizaz.pl zadeklarowało, że testowany produkt wygładza ją i ujędrnia. Wygładzające serum-booster AA My Beauty Power – wyniki testu Wygładzające serum-booster spełniło oczekiwania 9 na 10 Recenzentek. Tyle samo dziewczyn biorących udział w teście oceniło, że kosmetyk intensywnie nawilża i wygładza skórę....
Coraz więcej marek kosmetycznych zwraca uwagę na to, by produkowane przez nie kosmetyki do makijażu działały podwójnie – mają nie tylko pełnić swoje podstawowe funkcje, ale także pielęgnować skórę. Jedną z takich marek jest AA, której produkty zna i lubi większość z nas. Ostatnio odbył się test Podkładu rozświetlającego AA My Beauty Power, a wzięły w nim udział dziewczyny, które przede wszystkim skarżą się na cerę pozbawioną blasku, z przebarwieniami i nierównym kolorytem. Czy kosmetyk zdał egzamin?
Podkład rozświetlający AA My Beauty Power – wyniki testu
Podkład rozświetlający AA My Beauty Power spełnił oczekiwania aż 87% Wizażanek!
9 na 10 użytkowniczek Wizaz.pl potwierdziło, że testowany produkt nadaje blask cerze.
Aż 97% dziewczyn zauważyło, że kosmetyk wyrównuje koloryt.
Większość (87%) Recenzentek oceniło, że podkład wygładza skórę.
Dodatkowo aż 89% Wizażanek uznało, że efekt, jaki daje, jest naturalny.
Podkład rozświetlający AA My Beauty Power – użytkowniczki Wizaz.pl są na tak!
Podkład rozświetlający AA My Beauty Power zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego i posiada hipoalergiczną formułę, co doceniły niemal wszystkie dziewczyny (99%).
Więcej na temat testowanego produktu napisały w recenzjach. Oto kilka z nich:
Już dawno nie używałam tak dobrego podkładu w tak atrakcyjnej cenie. Ogromnym plusem jest gama kolorystyczna, lekka konsystencja, możliwość budowania krycia oraz naturalny skład – podsumowała Nicoleta.
Podkład rozświetlający AA My Beauty Power jest naprawdę dobry. Nadaje świeży wygląd skórze, nie zapycha porów, mam wrażenie, że również nawilża. Jestem zadowolona z produktu i polecam go każdemu, kto chce wypróbować naturalny i lekki podkład – rozyczka87.
Rozświetlający podkład AA My Beauty Power bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Ma lekką, nawilżającą formułę, idealnie stapia się z cerą, pozostawiając ją promienną. Jest dość gęsty, ale bardzo dobrze nakłada się go gąbeczką. Ma w sobie mnóstwo rozświetlających pigmentów, które pięknie odbijają światło i maskując drobne niedoskonałości. Podkład utrzymuje się cały dzień. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby ładnie wyrównał koloryt (…). Nie pozostawia efektu maski na twarzy. Wielki plus za naturalny skład i testowanie hypoalergiczne (…) – Graszka34.
Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie Wizaz.pl na grupie 120 kobiet na przełomie października i listopada 2021 r.
Materiał powstał z udziałem marki AA