Promotorka kosmetyczna pomoże odnieść sukces w branży kosmetycznej!
Masz wyjątkowy kosmetyk, gadżet, zabieg bądź usługę i nie wiesz jak dotrzeć do klientów branży beauty? A może chciałabyś być najlepszą blogerką lub ambasadorką kosmetyczną? Jednak coś sprawia, że pomimo iż podejmujesz działania, to wszystko nie wychodzi tak, jak tego oczekujesz? Skorzystaj z usług promotorki kosmetycznej, która pracując ponad 10 lat w branży kosmetycznej, zdobyłam cenną wiedzę, kontakty i doświadczenie. Dzięki nim, a także niezwykłej pomysłowości i przenikliwości zawsze potrafię znaleźć to coś, co wyróżni Twój blog, kosmetyk, gadżet czy usługę. Promotorka kosmetyczna pomoże odnieść sukces w branży kosmetycznej!

- Marta Jankowska

Masz wyjątkowy kosmetyk, gadżet, zabieg bądź usługę i nie wiesz jak dotrzeć do klientów branży beauty? A może chciałabyś być najlepszą blogerką lub ambasadorką kosmetyczną? Jednak coś sprawia, że pomimo iż podejmujesz działania, to wszystko nie wychodzi tak, jak tego oczekujesz? Skorzystaj z usług promotorki kosmetycznej, która pracując ponad 10 lat w branży kosmetycznej, zdobyłam cenną wiedzę, kontakty i doświadczenie. Dzięki nim, a także niezwykłej pomysłowości i przenikliwości zawsze potrafię znaleźć to coś, co wyróżni Twój blog, kosmetyk, gadżet czy usługę.Wszystko zaczęło się 11 lat temu, kiedy w kilka miesięcy wypromowałam w Polsce jedną z mniej znanych firm kosmetycznych. To właśnie wtedy stworzyłam swój biznesplan, który prowadził do sukcesu w promocji kosmetyków i całej firmy. Lubię wyzwania oraz uwielbiam się rozwijać, dlatego po ogromnych sukcesach w promocji marki kosmetycznej pojawił się pomysł stworzenia portalu — takiego miejsca w sieci, gdzie warto pokazywać godne polecenia kosmetyki, zabiegi, gadżety i usługi w branży beauty, ale nie tylko... bo portal TrustedCosmetics.pl skupia wokół siebie społeczność osób dbających o urodę, zdrowie, piękno i doskonałe samopoczucie oraz dzielących się sprawdzonymi patentami na piękno i podkreślanie swoich atutów.
Branżo kosmetyczna, pokaż się swoim klientom!
Czy marzysz o tym, aby klientki i klienci sami do Ciebie pisali i dzwonili? To nie jest tylko senne, niedoścignione marzenie. To jest sytuacja, którą możesz stworzyć.Jakiś czas temu zostałam dystrybutorką pewnej firmy kosmetycznej i publikowałam wiele artykułów w mediach, gazetach, na portalach kobiecych, stworzyłam firmowy profil na portalu FB, brałam udział w wywiadach, założyłam bloga, aby mieć kontakt z klientami oraz mieć własne dodatkowe źródło pozycjonowania, dodawałam moją firmę do katalogów firm, katalogów stron, stworzyłam sklep internetowy.Podczas gdy moje koleżanki z firmy (również dystrybutorki) obawiały się podać swój numer telefonu, opublikować swoje zdjęcie, materiał promocyjny i wydać pieniądze na reklamę. Miały one ogromny problem ze znalezieniem klientów na produkty kosmetyczne, które wtedy sprzedawaliśmy. No bo jak znaleźć klientów, kiedy boimy się pochwalić znajomym, czym się zajmujemy? Skąd klienci mają wiedzieć, że to akurat u Ciebie można kupić kosmetyki? Koleżanki miały problem… podczas gdy ja miałam trudności z odbieraniem wiadomości mailowych, a telefon ciągle dzwonił. Morał, jaki wyciągnąć można z mojego doświadczenia, jest taki, że trzeba pokazać światu, czym się zajmujemy. Trzeba pozwolić się odnaleźć klientom.
Buduj silny wizerunek Twojej marki kosmetycznej
Buduj w prasie, Internecie, radio, telewizji odpowiedni wizerunek Twojej kosmetycznej działalności. Często ludzie bronią się przed reklamą, swojego obiektu kosmetycznego twierdząc, że oni zdobyli rynek, bo pracują już 20 lat w branży i mają stałych klientów. I oby tak było zawsze, jednak zmienia się rynek, zmieniają się też klienci.Jeśli nie zadbasz o swoją rozpoznawalność oraz o stworzenie przyjaznego wizerunku swojej kosmetycznej działalności, to za kilka miesięcy możesz cierpieć na brak klientów!Wielu właścicieli salonów kosmetycznych i fryzjerskich oraz Instytutów Medycyny Estetycznej i gabinetów stomatologicznych czy ośrodków Spa poszukuje złotego środka na promocję swoich usług i produktów, oraz zdobywanie klientów.Gdyby taka tajemna wiedza istniała, byłoby cudownie. Jednak niestety nie istnieje. Dlatego postaram się zwrócić uwagę, co warto poczynić w tym kierunku. W branży kosmetycznej promocji, marketingu, sprzedaży i PR pracuję już ponad 5 lat. Staram się ciągle doskonalić w tym temacie, aby znać nowinki. Wszystko, o czym piszę, przetestowałam na swojej własnej skórze i działalności. Często, kiedy doradzam swoim klientom, w jaki sposób pozyskiwać klientów, jak prezentować swoją firmę i ofertę.
Najlepsza ambasadorka kosmetyczna
Zaufało mi już mnóstwo firm, dlatego też z chęcią doradzam blogerkom, w jaki sposób prowadzić swoje blogi oraz jak zostać najlepszą ambasadorką kosmetyczną. Jesteś pasjonatką pielęgnacji? Uwielbiasz prześwietlać składy kosmetyków drogeryjnych i niszowych? Zapraszamy w inspirującą podróż po świecie kosmetyków — dziel się z nami swoją wiedzą i pomóż nam w edukacji świadomego społeczeństwa beauty konsumentów. TrustedBlogerki i TrustedCzytelniczki to Ambasadorki Portalu TrustedCosmetics.pl, które nie tylko chętnie wypowiadają się w komentarzach, przesyłają własne artykuły do publikacji, zgłaszają perfumy do bazy polecanych zapachów, ale także chętnie biorą udział w testach i konkursach, które przegotowujemy. Za każdą czynność nagradzamy je gwiazdeczkami zgodnie z TrustedPunktacją oraz chętnie wysyłamy im kosmetyki. Dołącz do grona TrustedBlogerek i TrustedCzytelniczek!
Beauty Centrum Prasowe
Beauty Centrum Prasowe to największe internetowe centrum prasowe z branży beauty. Znajdziesz tutaj nowości dotyczące różnych marek kosmetycznych, nie tylko polskich, ale również europejskich i światowych. Newsy z branży beauty pr, medycyny estetycznej i salonów kosmetycznych. Poznaj najnowsze kosmetyki i perfumy w Polsce. Zapraszamy do publikacji wiadomości prasowych oraz artykułów prasowych z branży zdrowia i urody. Kosmetyczny pr! Producencie kosmetyków, firmo kosmetyczna, drogerio, perfumerio, właścicielu salonu kosmetycznego, instytutu medycyny estetycznej oraz agencjo pr przesyłaj komunikaty prasowe do naszego kosmetycznego biura prasowego.
Beauty Biznes Poradnik
Branża zdrowia i urody jest niezwykle obfita w firmy, które poszukują osób do współpracy. Z naszych wieloletnich doświadczeń wynika, że każda kobieta posiada duże fundamenty do sięgania po sukces w biznesie kosmetycznym. Wielu ludziom powiedziano, że sukces w branży kosmetycznej mogą odnieść tylko jednostki wybitne. Większość ludzi jak mantrę powtarzam, że jest kryzys. Dlatego z niewątpliwą przyjemnością przygotowaliśmy kompendium wiedzy po rekomendowanych ofertach współpracy kosmetycznej, który nazwaliśmy Beauty Biznes Poradnik.
Plebiscyty dla drogerii i firm kosmetycznych
Lubimy wybierać się na wyprawy do drogerii i perfumerii. Czasem są to zakupy online, jednak dla kosmetoholiczki lub osoby dbającej o siebie, nie ma nic bardziej fascynującego niż wędrówka do tej świątyni — wypełnionej perfumami, szamponami, odżywkami do włosów, szeroką gamą preparatów do make-up, kremami, balsamami, kosmetykami do kąpieli, ale także gadżetami wspomagającymi pielęgnację i higienę. Dlatego też chętnie organizujemy konkursy, rankingi i plebiscyty promujące producentów i sprzedawców kosmetyków, kosmetyki, gadżety, zabiegi i usługi z branży beauty a także salony kosmetyczne i fryzjerskie oraz instytuty medycyny estetycznej. Jednym z nich jest Diamenty Beauty — zaufane produkty i usługi. Jeśli Twój produkt, firma, linia kosmetyków lub usługa jest nowatorska, innowacyjna i nowoczesna zgłoś ją do naszego konkursu. Masz szansę otrzymać Prestiżowy certyfikat "Diamenty Beauty", którym nagrodzimy wyłącznie liderów rynku. Docenimy firmy, które osiągnęły sukces, dzięki otwartości na wiedzę, przedsiębiorczości, kreatywności, ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności oraz wprowadzaniu zmian. "Diamenty Beauty" jest to promocja wyróżniających się firm oraz zaufanych produktów i usług w branży zdrowia i urody!Reasumując, moje doświadczenie już niejednokrotnie pokazało, że silna marka nie zbuduje się sama! Buduj w prasie, Internecie, radio, telewizji odpowiedni — silny wizerunek Twojej kosmetycznej działalności. Często ludzie bronią się przed reklamą swojego produktu lub obiektu kosmetycznego, twierdząc, że oni zdobyli rynek, bo pracują już 20 lat w branży i mają stałych klientów. I oby tak było zawsze, jednak zmienia się rynek, zmieniają się też klienci.Jeśli nie zadbasz o swoją rozpoznawalność oraz o stworzenie przyjaznego wizerunku swojej kosmetycznej działalności, to za kilka miesięcy możesz cierpieć na brak klientów!Renata Zielezińska — Redaktor kosmetyczna prowadząca portal urodowy https://www.trustedcosmetics.pl, blogerka kosmetyczna, pasjonatka branży beauty, copywritera, testerka kosmetyków, której misją jest poszukiwanie wyjątkowych i niezwykłych produktów oraz usług, które zapewniają troskliwą i niezwykłą pielęgnację. Promotorka kosmetyczna, recenzentka kosmetyków i usług spa, opiniotwórczyni i influencerka w branży urodowej. Tworzy własną Listę Kosmetycznych Znakomitości, jest pomysłodawczynią Plebiscytu Diamenty Beauty oraz wyzwań urodowych dla Czytelniczek.materiał sponsorowany, powstał z udziałem partnera TrustedCosmetics.pl