Reklama

Podczas tegorocznego nowojorskiego Tygodnia Mody mogliśmy zaobserwować wiele szalonych trendów – zwłaszcza makijażowych. Projektanci rywalizowali zatem ze sobą nie tylko na polu modowym. Jest jednak jeden trend, który znacząco przykuł naszą uwagę - są to błyszczące, mokre powieki!Podczas NYFW jedynymi wizażystami, którzy zastosowali taką technikę rozświetlania oka, byli Pecheux oraz Diane Kendal. Wykonali tak zwany makijaż glossy eye. Rozmyte cienie nałożone w stylu smoky eye z widocznym z daleka błyskiem doskonale komponowały się ze strojami modelek.Taki kosmetyk ma w swoim asortymencie chociażby marka NARS (Triple X Lip Gloss, 100 zł), Kevyn Aucoin (Diamond Eye Gloss, 146 zł), MAC ( Studio Eye Gloss in Next Up Neon, 84 zł), Milk Makeup (Eye Vinyl in Bridge, 84 zł), NYX (Eye Vinyl in Bridge, 26 zł), Surratt Beauty (Prismatique Eyes in Crystal Eyes, 146 zł).

Reklama

Makijaż glossy eye

Cała sztuczka polega na tym, że na skończony makijaż oczu, nakładamy niewielką ilość błyszczyka. Następnie należy go delikatnie rozprowadzić, ale pod samo załamanie powieki. I efekt gotowy.Mimo że moda prawdopodobnie dotrze do nas zza oceanu, to polskie vlogerki przygotowywały „mokre makijaże” już znacznie wcześniej.Hania, czyli Digital Girl, zaprezentowała niedawno czarny, rockowy makijaż. Błysk brokatu zastąpiła błyskiem błyszczyka do powiek.

Jeszcze wcześniej, bo rok temu, na pomysł wpadła Maxineczka. Przygotowała perfekcyjny makijaż na dzień, który w mgnieniu oka może zamienić się w wieczorowy. A to wszystko dzięki sztuczce z błyszczykiem do powiek.

Reklama

Jak widać nie tylko metaliczne usta i metaliczne paznokcie mogą zdobyć serce kobiety :).Zdjęcie: instagram.com/diana_moisa

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane