Ustka zachwyca fanki makijażu. Nowe paletki cieni do powiek Pierre Rene teraz w artystycznej oprawie
Makijaż sam w sobie jest sztuką. Czy można jednak sprawić, by było w nim jej dwa, a może nawet trzy razy więcej? Można! Po raz kolejny udowodniła to marka Pierre Rene.

- Marta Jankowska
Siedziba Pierre Rene w Ustce zobowiązuje, dlatego marka postawiła na połączenie wysokiej jakości cieni do powiek z promocją ukochanego miejsca. Ustka ma dużo do zaoferowania, a pokazaniem tego, co w niej najpiękniejsze, musiał zająć się nie kto inny, jak artysta związany z tą miejscowością. Marka zaprosiła więc do współpracy grafika i plakacistę, Grzegorza Myćkę. Młody artysta jest laureatem wielu międzynarodowych i krajowych konkursów. Tym razem ozdobił przedmioty użytkowe, dzięki czemu sztukę mamy na wyciągnięcie ręki. I tak, najnowsza, limitowana linia Pierre Rene przenosi nas na jasne, słoneczne plaże i jeden z najbardziej lubianych polskich kurortów.
Nowe paletki cieni do powiek Pierre Rene
Grzegorz Myćka stworzył piękne ilustracje, które wykorzystano na trzech paletkach cieni do powiek:
1. Sunset Ustka
To wszystkie odcienie zachodzącego słońca i nocnego nieba. Cienie matowe i z połyskiem pozwalają stworzyć naprawdę intrygujący makijaż i podkreślić charakter nietuzinkowej kobiety, na przykład w gorący, letni wieczór.

2. Beach Ustka
Zestaw w kolorach ziarenek piasku i złota, dzięki któremu zyskamy makijaż naturalny, ale głęboki, z letnim połyskiem prosto z bałtyckiej plaży skąpanej w pełnym słońcu. Cienie sprawdzą się idealnie zarówno na co dzień, jak i podczas specjalnych okazji.

3. Sea Ustka
To wszystkie kolory wody, nieba i słońca, a więc głębokie błękity i wyraziste odcienie żółtego. Kiedy, jak nie latem, mamy ochotę na szaleństwa? Niech nic nas nie hamuje, bawmy się i eksperymentujmy, przecież od tego właśnie są wakacje!

Nowa linia Pierre Rene z Ustki jest limitowana i warto mieć ją przy sobie nie tylko podczas wakacji. Cienie cechują intensywne kolory, łatwość aplikacji i trwałość. Ponadto mają różnorodne formuły – matowe, satynowe, metaliczne i brokatowe. Spełniają więc wymagania każdej kobiety, a także profesjonalistów zajmujących się charakteryzacją.
Ustka to źródło inspiracji i miejsce, do którego wiele z nas chętnie wraca. Sprzyja kreatywnemu myśleniu i z dumną promuje lokalne sukcesy, dlaczego kampania Pierre Rene została zrealizowana we współpracy z Urzędem Miasta Ustka, a latem produkty marki pojawią się w punktach Informacji Turystycznej w regionie.
Przy sesji zdjęciowej pracowali:
- Jakub Grabarczyk: @jakub.grabarczyk
- Ewa Gil: @ewagil_co_makeup_studio
- Izabela Wojciechowska: @fog_in_the_garden
- Natalia: @dziewczynaodlakieru
Materiał powstał z udziałem marki Pierre Rene