Reklama

Siedziba Pierre Rene w Ustce zobowiązuje, dlatego marka postawiła na połączenie wysokiej jakości cieni do powiek z promocją ukochanego miejsca. Ustka ma dużo do zaoferowania, a pokazaniem tego, co w niej najpiękniejsze, musiał zająć się nie kto inny, jak artysta związany z tą miejscowością. Marka zaprosiła więc do współpracy grafika i plakacistę, Grzegorza Myćkę. Młody artysta jest laureatem wielu międzynarodowych i krajowych konkursów. Tym razem ozdobił przedmioty użytkowe, dzięki czemu sztukę mamy na wyciągnięcie ręki. I tak, najnowsza, limitowana linia Pierre Rene przenosi nas na jasne, słoneczne plaże i jeden z najbardziej lubianych polskich kurortów.

Reklama

Nowe paletki cieni do powiek Pierre Rene

Grzegorz Myćka stworzył piękne ilustracje, które wykorzystano na trzech paletkach cieni do powiek:

1. Sunset Ustka

To wszystkie odcienie zachodzącego słońca i nocnego nieba. Cienie matowe i z połyskiem pozwalają stworzyć naprawdę intrygujący makijaż i podkreślić charakter nietuzinkowej kobiety, na przykład w gorący, letni wieczór.

mat. prasowe

2. Beach Ustka

Zestaw w kolorach ziarenek piasku i złota, dzięki któremu zyskamy makijaż naturalny, ale głęboki, z letnim połyskiem prosto z bałtyckiej plaży skąpanej w pełnym słońcu. Cienie sprawdzą się idealnie zarówno na co dzień, jak i podczas specjalnych okazji.

mat. prasowe

3. Sea Ustka

To wszystkie kolory wody, nieba i słońca, a więc głębokie błękity i wyraziste odcienie żółtego. Kiedy, jak nie latem, mamy ochotę na szaleństwa? Niech nic nas nie hamuje, bawmy się i eksperymentujmy, przecież od tego właśnie są wakacje!

mat. prasowe

Nowa linia Pierre Rene z Ustki jest limitowana i warto mieć ją przy sobie nie tylko podczas wakacji. Cienie cechują intensywne kolory, łatwość aplikacji i trwałość. Ponadto mają różnorodne formuły – matowe, satynowe, metaliczne i brokatowe. Spełniają więc wymagania każdej kobiety, a także profesjonalistów zajmujących się charakteryzacją.

Ustka to źródło inspiracji i miejsce, do którego wiele z nas chętnie wraca. Sprzyja kreatywnemu myśleniu i z dumną promuje lokalne sukcesy, dlaczego kampania Pierre Rene została zrealizowana we współpracy z Urzędem Miasta Ustka, a latem produkty marki pojawią się w punktach Informacji Turystycznej w regionie.

Przy sesji zdjęciowej pracowali:

- Jakub Grabarczyk: @jakub.grabarczyk

- Ewa Gil: @ewagil_co_makeup_studio

- Izabela Wojciechowska: @fog_in_the_garden

- Natalia: @dziewczynaodlakieru

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Pierre Rene

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane