#eobuwiexBlackFridayParty – eobuwie.pl świętuje Black Friday
10 listopada 2021r. marka eobuwie.pl zorganizowała w sercu Warszawy event poświęcony Black Friday – największej akcji rabatowej w roku. Maffashion, Roksana Kwiatkowska czy Kasia Mikołowicz – to tylko część z gości, którzy pojawili się na imprezie w praskiej Kotłowni.

Black Friday to największe i najważniejsze święto zakupów. Z tej okazji eobuwie.pl zaprosiło influencerów, internetowych twórców, osoby związane z mediami, branżą fashion i swoich klientów do wspólnego świętowania. #eobuwiexBlackFridayParty ściągnęło do stolicy miłośników mody, którzy mogli nie tylko poznać ofertę produktową brandu, ale i posłuchać wyjątkowej muzyki na żywo. Na imprezie wystąpił Maciek Konca (@kotojelen) i Deemz (@deemzbeatz). Headlinerką była Reni Jusis z DJ-skim setem. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Agnieszka Skrzeczkowska, Karolina Brzuszczyńska, Maciej Musiałowski, Julia Pośnik, Magdalena Bilich, Klaudia Woźniak, Magda Nawrotek, Julia Ziółkowska, Kate Zach.

Zaproszeni goście bawili się w industrialnych przestrzeniach praskiej Kotłowni, położonej w samym centrum warszawskiego kompleksu Soho Factory. Obiekt o bogatej historii i klimacie nowojorskich loftów wypełniły neony, ekspozytory i instalacje, nawiązujące do estetyki lat 80. i 90. Motywem przewodnim imprezy było disco. Dress code w stylu #JustShine” zainspirował gości – tego wieczoru królował brokat i cekiny.
Przestrzeń zapewniła swobodę aranżacyjną, specjalnie na tę okazję stworzone zostały podświetlone strefy ekspozycji produktów, w tym konstrukcja z neonów. Atrakcyjne insta spoty zachęcały do robienia zdjęć, a na gości czekały autorskie drinki, nawiązujące do klimatu eventu.
Impreza stanowiła inaugurację Black Friday w eobuwie.pl. W ramach święta zakupów, od 22 do 28 listopada klienci multibrandowej platformy będą mogli skorzystać z rabatów aż do -70%.
Od strony produkcyjnej za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Rej Productions, a obsługą medialną zajęła się agencja Platinium Cast.