Reklama

- Idea "Made by you" narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni - mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing. - To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności.

Reklama

"Made by you" to globalna aktywacja w roli głównej z Converse Chuck Taylor All Star, jedynymi sneakersami definiowanymi przez swoich właścicieli. Converse zebrał kolekcję portretów Chuck’ów pokazującą nieskończoną różnorodność oraz pomysły na wyrażenie siebie miłośników tego modelu. Bohaterami, a zarazem twórcami tej wystawy są kreatywni z całego globu: od muzyków poprzez artystów, skate'ów i projektantów: Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear oraz Glenn O'Brien jak i fanów marki, którzy po prostu uwielbiają nosić Chucki każdego dnia. Wszystkie portrety zostaną zaprezentowane na wystawie, która obiegnie świat od Nowego Jorku, przez Szanghaju, do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Dodatkowo, kampania "Made by you" prezentuje kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu."Made by you" to prawdziwe święto ludzi kreatywnych, ich historii oraz sneakersów, które noszą. Bez względu na to czy są ręcznie malowane, pokryte błotem czy znoszone i przedarte, każdy portret Chuck Taylor All Star opowiada bardzo osobistą historię przemiany z białych, czarnych, czerwonych oraz granatowych sneakersów w wyjątkowe dzieła sztuki. Znoszone, samodzielnie zcustomizowane, zmienione nie do poznania czy zupełnie nietknięte portrety Chucków pokazują olbrzymi potencjał, który drzemie w czystym płótnie "blank canvas".

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane