Reklama

Greenpoint jest dowodem na to, że ubrania mogą być jednocześnie eleganckie, kobiece i wygodne. Marka zachęca do tego, by kupować świadomie, dlatego w jej kolekcjach dominują fasony funkcjonalne, klasyczne i uniwersalne – takie, które nigdy nie wyjdą z mody. Ponadto nie trzeba znać się na krawiectwie, by zauważyć, że Greenpoint przywiązuje dużą wagę do jakości. Stawia na tkaniny naturalne, które nie tylko są milsze w dotyku i bardziej komfortowe w noszeniu. Oprócz tego, dbając o zadowolenie swoich klientek, zespół Greenpoint osobiście testuje każdą z rzeczy przed wprowadzeniem jej do kolekcji.

Reklama

Ubrania projektowane są dla kobiet w różnym wieku i o różnych typach figury. Marka Greenpoint skupia się na kształtowaniu pozytywnego stosunku do własnego ciała, pomagając kobietom w zaakceptowaniu siebie takimi, jakie są.

Kampania Greenpoint AW 20/21: Greenpoint znaczy Razem. Greenpoint znaczy Przyjaźń

Kampania AW 20/21 to hołd dla kobiecej solidarności i autentyczności. Jest dedykowana wszystkim kobietom – matkom, córkom, siostrom, przyjaciółkom – i przedstawia łączące je relacje. Marka podkreśla znaczenie bliskości i przyjaźni. Nie bez znaczenia są także piękne okoliczności przyrody, w których wykonano zdjęcia. Kampania niesie za sobą przekaz, że natura jest nam potrzeba do szczęścia – daje poczucie bezpieczeństwa i harmonii.

W czasach gdy tak wiele się dzieje, zapragnęliśmy być jeszcze bliżej natury. Wyjechaliśmy z dala od zgiełku miast, by zaszyć się w klimatycznych zakątkach, na nowo odkrywając uroki polskiego krajobrazu. Zdaliśmy sobie sprawę, że cisza, spokój, kontakt z naturą i obecność najbliższych – to wszystko, czego potrzeba, żeby odpocząć – mówią projektantki Greenpoint.

W sezonie AW 20/21 Greenpoint wykorzystuje ponadczasowe wzory i fasony, które powinny stanowić bazę każdej kobiecej szafy. Printy zobaczyć możemy na różnych częściach garderoby. Szczególna uwaga z pewnością należy się zwiewnej brązowej sukience w groszki. Na zdjęciach z nowej kampanii połączono ją z długim szarym kardiganem z paskiem w talii i zamszowymi rudymi kozakami. Chciałoby się mieć taki zestaw! Obok grochów, są też printy zwierzęce i kwieciste, więc jest w czym wybierać.

mat. prasowe

W kolekcji AW 20/21 wypatrzyć można także kardigany. Swetry, które w latach 90. miała w szafie każda z nas, noszone są dziś w trochę inny sposób – najczęściej z dżinsami (francuskie it-girls, takie jak Jeanne Damas, zestawiają je też ze spódnicami) i, jeśli nie jedynie na bieliznę, to z jedwabnym topem na ramiączkach lub ewentualnie białym t-shirtem. W nowej kolekcji Greenpoint znajdziemy je w różnej długości.

mat. prasowe

Modelki mają na sobie też ołówkowe spódnice, które pięknie podkreślają sylwetkę. Na jesień i zimę marka proponuje m.in. modele tweedowe i spódnice wykonane ze skóry ekologicznej. Niektóre są we wzory, inne mają pasek w tali lub są zapinane na guziczki. Pasują zarówno do dopasowanych kardiganów, jak i oversizowych swetrów czy obszernych koszul.

mat. prasowe

Nie trudno zauważyć, że ważnym elementem kolekcji AW 20/21 Greenpoint są także kolory. Oprócz wpisanych w DNA marki pasteli, ubrania występują w ciepłych odcieniach rudego, brązów, fioletu oraz głębokiej czerni.

mat. prasowe

Jak deklaruje sama marka, w nowym sezonie Greenpoint jeszcze być jeszcze bliżej swoich klientek. Ubrania projektowane są z myślą o potrzebach wszystkich kobiet, by czuły się w nich piękne i pewne siebie.

Więcej informacji na temat nowej kolekcji Greenpoint znajdziesz na stronie marki.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Greenpoint

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane