Na te ubrania czeka już 20 tys. Polek! Kolekcję stworzyła Julia Wieniawa
Szwedzka marka NA-KD już po raz drugi podjęła współpracę z Julią Wieniawą. Nowa kolekcje młodej aktorki i wokalistki ukaże się już 30 czerwca!

Kariera Julii Wieniawy nabiera rozpędu. Odkąd związała się z Baronem, podejmuje jeszcze więcej działań reklamowych. W dodatku uwielbia bawić się modą. Niejednokrotnie decydowała się na bardzo odważne stylizacje, o których rozpisywały się portale plotkarskie. Z kolei marka NA-KD chętnie podejmuje współpracę z influencerami, zdecydowała się po raz kolejny zaufać gustowi Julii Wieniawy.
Nowa kolekcja Julii Wieniawy dla NA-KD
Pierwsze efekty współpracy NA-KD z Julią Wieniawą ukazały się na rynku w styczniu tego roku. Kolekcja cieszyła się dużym zainteresowaniem, więc nic dziwnego, że teraz młodziutka gwiazda stworzyła kolejną dla tej szwedzkiej marki. Tym razem projekty są inspirowane latami 70. oraz 80.Julia była zaangażowana w tworzenie ubrań na wszystkich etapach. Od pomysłu na ich typy i wybór materiałów, po współtworzenie scenariusza sesji zdjęciowej. Kolekcja jest bardzo spójna i świetnie odzwierciedla styl Wieniawy. Gruby denim, postrzępione brzegi, romantyczne sukienki w klimacie vintage idealnie pasują do jej profilu na Instagramie.

Zdjęcie: Materiały prasoweNo a kto lepiej zareklamuje kolekcję ubrań Julii Wieniawy, jak nie sama gwiazda? Na jej Instagramie pojawiły się już pierwsze zapowiedzi ubrań stworzonych dla NA-KD. Nas chyba najbardziej urzekła biała sukienka oraz spinki we włosach, które również będą dostępne. Oprócz tego do sprzedaży trafią na pewno cytrynowa sukienka ze ściągaczami przy nadgarstkach i w talii oraz kolejna biała sukienka z kopertowym dekoltem i szylkretową klamrą w pasku.Kolekcja będzie dostępna już od 30 czerwca na całym świecie tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W Polsce dostaniecie ją w sklepach i pop-up store, w których sprzedawany jest NA-KD oraz oczywiście online. Na zakup kolekcji można się zapisać na specjalnej stronie VIP. Skorzystało z tego już 20 tys. fanek marki i piosenkarki. Zapisane osoby w dniu premiery kolekcji otrzymają maila z 15-procentową zniżką.
Zdjęcie główne: Materiały prasowe